1k visninger
3 svar
-
Hej alle sammen
Er der nogen der har erfaringer fra udlandet? jeg vil rigtig gerne have lavet en fue-operation af mine tindinger.
Jeg har ikke råd til at få lavet det her i Dk, og har læst på diverse forums at der er mange steder i udlandet at det kan laves til 3del af prisen herhjemme
Hej Ny2014
Jeg overvejer også at få lavet en operation,jeg er 23 og har desværre en måne på ca 5cm, min onkel skal afsted til februar, han tager til Budapest fordi han kender en som bor dernede og han har hjulpet med at finde en klinik han kan stå inde for. Min onkel havde undersøgt det danske og svenske marked, og der er helt sikkert noget at spare ved at tage østpå, nok halv pris, det kommer til at koste ham 37000 for 5000 hår, incl flybillet og hotel 😉
Ser lige hvordan det går med ham inden jeg beslutter mig for nogetHey!
Hvis I ikke allerede har gjort det, så tilmeld jer vores VIP-liste. Der vil på et tidspunkt også komme en god deal ud på hårtransplantation!
Venlig hilsen
Martin, Mylooks.dk
“We can never judge the lives of others, because each person knows only their own pain and renunciation. It's one thing to feel that you are on the right path, but it's another to think that yours is the only path" Citat: Paulo Coelho.https://mylooks.dk/produkt/verdenskendt-klinik-giver-dig-h%C3%A5ret-tilbage/
“We can never judge the lives of others, because each person knows only their own pain and renunciation. It's one thing to feel that you are on the right path, but it's another to think that yours is the only path" Citat: Paulo Coelho.
Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.