Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Hårtransplantation valg af sted til hår transplantationflag

1.7k visninger

10 svar

0
    1

valg af sted til hår transplantation

Jan 2015

Hej alle sammen da jeg går med tanken om af få lavet hår ville jeg høre om der er noget med erfaring der kunne kunne give mig nogle råd om hvad for noget kliniker og lande både overvejet Danmark og udlandet da jeg har læst de kan lave lige så godt et stykke arbejde som her hjemme bare til en bedre pris
    På forhånd tak

0
    1
    Feb 2015

Prøv at skrive til Hud og Hårklinikken på Toldbodgade 53 i Købehavn. De har også en online konsultation hvor man kan få at vide hvad det koster 🙄

0
    1
    Feb 2015

Hvis du stadig er fast besluttet på at få foretaget en hårtransplantation, synes jeg du skal kigge på hairrestorationnetworks forum. Jeg har selv fået foretaget en transplantation hos en læge jeg fandt derigennem. Lægen hedder Marwan Saifi og kan varmt anbefales. Jeg garanterer at han er dygtigere end dem du kan finde i Danmark eller Norden.

Send mig gerne pm.

0
    2

Jeg fik min hårtransplantation i Grækenland, gennem deres danske repræsentant haar-transplantation.dk Lægen hedder Anastasios Vekris og regnes for en af de bedste i hele Europa.

Jeg har også besøgt andre klinikker i Grækenland, og set deres resultater. Jeg må sige, at det er imponerende hvilke resultater græske kirurger opnår.

Så mit råd vil være, at man skal søge mod Grækenland for hårtransplantation. Dog skal du være opmærksom på, at Grækenland er 15-20% dyrere end Tyrkiet. (Jeg har dog hørt og set en del skrækeksempler fra Tyrkiet og Iran).

0
    4
    Jun 2015

Jeg har også brugt det og været rigtig tilfreds med resultatet:)

Kan varmt anbefales!

0
    4
    Jun 2015

Glemte at læggee link. Det kommer her:)

http://hudoghårklinikken.dk/

0
    2

Jeg erkendte, at der ikke findes et mirakelmiddel. Minoxidil er det tætteste man kommer på et middel der hjælper. Men den har altså også sine ulemper.

Du kan læse mere om mirakelmidderne her på bloggen. det er 100% logik:

http://haar-transplantation.dk/hartransplantation-losningen-pa-hartab/

0
    0
    Aug 2015

Det er svært for andre at se, at jeg er begyndt at blive skaldet, fordi jeg er ret høj, min hud er brun, og mit hår er sort, så det var ikke så iøjnefaldende. Min kone sagde, jeg var et fjols, men når jeg kan mærke inden i, at der er noget, der går mig på, ville det gå mig på, selv om jeg havde 10 koner, der alle sagde det samme… 🙂 Da jeg så mig omkring, kunne jeg have valgt flere klinikker i flere lande, men som lærer må jeg desværre klare mig med et stramt budget. Jeg har set rigtig mange resultater på mange steder, som var meget gode, men desværre havde jeg ikke råd til priserne på disse klinikker. Eller for dem, jeg havde råd til, kunne jeg ikke lide resultaterne. Tæthed, tæthed, tæthed!!! Langt om længe skulle jeg vælge mellem 2 klinikker, og jeg bestemte mig til at vælge den klinik, der var direkte og nemt tilgængelig, både med fly (PHAEYDE Klinik). Jeg ankom dagen før, reserverede overnatning for 2 nætter, hvilket kostede 50 euro pr. nat i et motel i nærheden.  1800 transplantater blev transplanteret over på min isse ved at bruge S.H.E. (Single Hair Extraction) metoden. Proceduren startede kl. 7.30 og varede til kl. 18.30 Jeg spiste frokost på klinikken, vi bestilte goulash suppe. 🙂 Jeg tilbragte en ekstra nat der efter proceduren, og jeg vendte hjem næste morgen. Der var ingen, der lagde mærke til donor-området, det skjulte nakkestøtten, og transplantationsområdet var heller ikke ret iøjnefaldende på grund af min højde. Når jeg ser tilbage på det, føler jeg derfor, at det var den rigtige beslutning. Jeg håber ikke, jeg får brug for at vende tilbage, jeg vil være tilfreds med resultatet.

Jeg håber, jeg kunne hjælpe med min historie. 🙂

0
    5
    May 2017

Hej alle sammen.

Jeg faldt lige over denne side hvor man kan finde en pokkers masse information om hårtransplantationer og hårtab generelt. De har en masse information, så hvis man har spørgsmål til hvordan hele processen foregår kan man evt. prøve at finde svar der.
    Jeg håber at i ligesom mig finder en løsning på jeres problem.

Held og lykke

0
    5
    Jun 2017

Hov, jeg glemte helt at linke til siden. Den hedder Hairworks.dk.
    Jeg håber at det hjælper.

Venlig hilsen

0
    5
    Jun 2017

Hej alle sammen.

Jeg faldt lige over denne side Hairworks.dk hvor man kan finde en pokkers masse information om hårtransplantationer og hårtab generelt. De har en masse information, så hvis man har spørgsmål til hvordan hele processen foregår kan man evt. prøve at finde svar der.
    Jeg håber at i ligesom mig finder en løsning på jeres problem.

Held og lykke

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.