869 visninger
5 svar
-
Hej alle sammen.
Er helt ny her på siden og håber jeg har sat opslaget det rigtige sted.
Jeg er en ung fyr på 22 år som længe har kæmpet med min hud. Jeg har før haft store bumser, hudorme osv og er nu begyndt ikke rigtigt at have noget, men min hud har lidt skade, hvor der nu er nogle ar rundt omkring og virker tør og ujævn.
Lige nu skrubber jeg med en ansigstssten sammen med en rensemælk fra Caudalie og en moisture recovery cream også fra Caudalie.Er helt på bar bund og det er jo ikke lige noget man spørg drengene om hvordan de lige gør :/
Håber der er nogen der vil hjælpe
bio oil er god til ar og at jævne huden. der ligger flere undersøgelser bag (du kan google) hvor de beviser dens positive effekt. desværre kan den i nogen tilfælde give bumser… men prøv dig frem. det er da et forsøg værd.
@SanneJo skrev:
Hej Alex,
Har selv haft en meget besværlig hud op igennem min ungdom – Produkterne fra Jurlique kan gøre noget rigtig godt. Jurlique har særlige produkter til folk, der døjer med acne, eller fedtet og uren hud i ansigtet – deres specialpleje-serie .
Held og lykke
Hej Sanne jeg har først set dit svar nu men tusind tak 🙂
Hvad for noget fra den serie synes du jeg skal prøve at købe for jeg har ikke rigtig forstand på det 🙂Hej kontakt en hudlæge de kan Gøre så meget for din hud med laser slibning mm. For almindelige. Cremer og bio olie er spild af penge og tid da de ikke vil få dine ar til at udjævne sig. Samt olie ka få din hud til at blomstre op igen med bumser. Bed lægen om en hudlæge henvisning. Kan anbefale nadeem janjua i kbh. Går selv hos ham dog med andet problem end dit.
Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.