Fora › Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling › Hårfjerning › Ufrivillig Hårvækst Diverse Steder..flag
2.4k visninger
5 svar
-
Hejsa
Jeg har lidt problemer med hårvæksten. Det vil simpelthen ikke stoppe med at gro.Jeg har problemer med når jeg har baberet mine ben eller andet¨, at jeg så bryder ud i røde knupper.Kender i til anden form for hårfjerning, der ville kunne hjælpe på mit problem. Måske en løsning der er vedvarende?Hej
Jeg får mit uønskede hår fjernet ved elipse laserhårfjerning, det eneste problem er bare at det ikke virker på lyst hår 🙁 ……jeg har nu fået 4 gange og er nok hårfri om 2 gange vil jeg tro. Der går 3 mdr. i mellem hver gang og det gør altså lidt halv ondt. De steder hvor jeg stadig har hår pga at de er for lyse når jeg er færdig, vil jeg forsøge at få fjernet i Sverige, hvor jeg har hørt de kan fjerne de lyse hår ;-).Jeg får behandlet Brazil/bikini/armhul og ben
19/2-11 BFO 300 ml Mentor + fedtsugning af hofter og ridebukselår 1200 ml. ialt.- PERFEKT resultat....indtil videre 😉
Udført af dygtige Benedikte Thuesen fra KBH PrivathospitalJeg har igennem længere tid overvejet laser, men er ba¨nge for om der kommer ar osv.
Kan man få en henvisning fra sin egen læge, til en klinik eller andet der udføre dette?Er det dyrt, hvad koster en behandling?Du er oplagt emne, jeg ved ikke om du kan blive henvidst, men det er da værd at spørge din læge ;-). Jeg giver tror det er 2200 kr. pr. gang….men vil ikke tror du skal give så meget da det jo er mindre områder. Du må ikke få sol 1 mdr. før og 14 dage efter for at undgå pigmentfejl…..jeg har ikke hørt om at det kan give ar
19/2-11 BFO 300 ml Mentor + fedtsugning af hofter og ridebukselår 1200 ml. ialt.- PERFEKT resultat....indtil videre 😉
Udført af dygtige Benedikte Thuesen fra KBH PrivathospitalMange tak for svar.
Jeg vil prøve at undersøge det lidt nærmere. Muligheden lyder i hvert fald go..Syntes bestemt det er en dyr form for hårfjerning, men kan det vare ved er det jo det værd..
Emnet 'Ufrivillig Hårvækst Diverse Steder..' er lukket for nye svar.