Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Hårfjerning Ufrivillig Hårvækst Diverse Steder..flag

2.4k visninger

5 svar

0
    25

Ufrivillig Hårvækst Diverse Steder..

Apr 2011

Hejsa

Jeg har lidt problemer med hårvæksten. Det vil simpelthen ikke stoppe med at gro.

Jeg har problemer med når jeg har baberet mine ben eller andet¨, at jeg så bryder ud i røde knupper.

Kender i til anden form for hårfjerning, der ville kunne hjælpe på mit problem. Måske en løsning der er vedvarende?

0
    737
    Apr 2011

Heeej..

Har hørt fra nogle veninder med problemer med hårvækst.. De gik til lægen og fik henvisning til hudlæge tror jeg det var, som fik det fjernet med laser.. DEt var hår på hagen og navlen ved jeg.. 🙂

HCA - 1 BFO August 2010 500 ml
    Re-op April 2011 grundet implanter ikke faldet ned, nu 800 ml 😀
    0
    88
    Apr 2011

Hej

Jeg får mit uønskede hår fjernet ved elipse laserhårfjerning, det eneste problem er bare at det ikke virker på lyst hår        🙁 ……jeg har nu fået 4 gange og er nok hårfri om 2 gange vil jeg tro. Der går 3 mdr. i mellem hver gang og det gør altså lidt halv ondt. De steder hvor jeg stadig har hår pga at de er for lyse når jeg er færdig, vil jeg forsøge at få fjernet i Sverige, hvor jeg har hørt de kan fjerne de lyse hår  ;-).

Jeg får behandlet Brazil/bikini/armhul og ben

19/2-11 BFO 300 ml Mentor + fedtsugning af hofter og ridebukselår 1200 ml. ialt.- PERFEKT resultat....indtil videre 😉
    Udført af dygtige Benedikte Thuesen fra KBH Privathospital
    0
    25
    Apr 2011

Jeg har igennem længere tid overvejet laser, men er ba¨nge for om der kommer ar osv.

Jeg døjer selv med mørke hår i ansigt og på maven, rundt om brystvorten og i bikini linjen.

Kan man få en henvisning fra sin egen læge, til en klinik eller andet der udføre dette?

Er det dyrt, hvad koster en behandling?
    0
    88
    Apr 2011

Du er oplagt emne, jeg ved ikke om du kan blive henvidst, men det er da værd at spørge din læge ;-). Jeg giver tror det er 2200 kr. pr. gang….men vil ikke tror du skal give så meget da det jo er mindre områder. Du må ikke få sol 1 mdr. før og 14 dage efter for at undgå pigmentfejl…..jeg har ikke hørt om at det kan give ar

19/2-11 BFO 300 ml Mentor + fedtsugning af hofter og ridebukselår 1200 ml. ialt.- PERFEKT resultat....indtil videre 😉
    Udført af dygtige Benedikte Thuesen fra KBH Privathospital
    0
    25
    Apr 2011

Mange tak for svar.

Jeg vil prøve at undersøge det lidt nærmere. Muligheden lyder i hvert fald go..

Syntes bestemt det er en dyr form for hårfjerning, men kan det vare ved er det jo det værd..%3congue

Emnet 'Ufrivillig Hårvækst Diverse Steder..' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.