Fora Brystoperation Udskiftning eller fjernelse af implantaterflag

10 visninger

2 svar

0
    446

Udskiftning eller fjernelse af implantater

20. June

Hej alle sammen,

Det er længe siden jeg har været inde på min bruger siden jeg fik foretaget den store abdominal maveoperation med sammensyning af mavemusklerne samt brystforstørrelse (375 MX af Peter Cosmo ved Citadellklinikken i Sverige) for lidt over ni år siden.

Men jeg tænker på, hvornår skal eventuel udskiftning af implantater finde sted og hvornår ved man at det er ved at være tid? Jeg har haft et had/kærlighedsforhold til mine igennem årerne, men har aldrig rigtig kunne vænne mig til dem (synes de var for store og jeg så tyk ud med tøj udover), og så tog jeg på i forbindelse med sygdom. Men nu har jeg tabt mig efter fire år og synes bare mine bryster er mærkelige? De falder helt ned i armhulerne når jeg ligger ned (men har de altid gjort), dog sidder de også langt ude i siden nu (alm bh/bikini overdel kan ikke dække dem)…. hvorfor gør de det? Kan det hænge sammen med at de skal udskiftes? Over ejer helt at få dem fjernet, men hvad så med løs overskydende hud (der er jo gået over ni år)?

Kh. Charlotte77

FU 16/4 2010 Peter Cosmo / Citadellkliniken.
    OP 14/6 2010 Peter Cosmo - kombi-op.
    BFO 375 ml. MX via brystfold.
    Stor abdominalop. + sammensyning af muskelvæg.
    Restylane/botox rynkebeh.
    Før 80A - NU 70F :o)
    0
    18
    21. June

Hej!

Jeg har også implantater i (saltvand)der nok snart bør udskiftes. Jeg har taget en del på og ammet et barn på de 18 år, de har på bagen. Så har ingen anelse om, hvad jeg bør få i af str??

Mht til dit problem – mine har også altid faldet ud til siden, men synes egentlig det er en fordel. Det er så meget mere naturligt.  Jeg er faktisk nervøs for, at de ved en udskiftning til silikone ikke vil gøre det, men stritte lige op mod loftet 🙈

Tænker du skulle få dem skiftet, men til mindre implantater?

0
    446
    22. June

Hej Maxen

Ja det har jeg faktisk også overvejet, men ved ikke om det er en mulighed hvor det stadig vil blive et pænt resultat (tænker om der kommer til at være meget løs hud hvis man går ned i implantat størrelse?)….

Mine behøver heller ikke stå lige op, men det gør ondt nu når jeg ligger ned i siden på begge mine bryster, fordi jeg føler brystet simpelthen trækker implantaterne/brystet så langt ud og så ser det jo også helt forkert ud nu i bikinioverdel, når brystet sidder længere ude end alle overdelene?!…

Mht. størrelse var jeg en lille 80A før implantaterne og ønskede kun at gå op i en pæn fuld B eller maks lille C, men blev vejledt og derfor lidt chokeret da jeg vågnede op med 70f skål… alt for store….

Hvad vil du gerne have, hvis du overvejer et skift nu efter 18 år??og har du overvejet hvor? Jeg har tænkt på enten Roskilde privathospital eller Alaris Hamlet…

FU 16/4 2010 Peter Cosmo / Citadellkliniken.
    OP 14/6 2010 Peter Cosmo - kombi-op.
    BFO 375 ml. MX via brystfold.
    Stor abdominalop. + sammensyning af muskelvæg.
    Restylane/botox rynkebeh.
    Før 80A - NU 70F :o)
    • Dette svar blev ændret 3 uger, 5 dage af Avatar of Charlotte77 Charlotte77.
    • Dette svar blev ændret 3 uger, 5 dage af Avatar of Charlotte77 Charlotte77.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.