Fora Tandbehandling Tænder som hollywood-stjernerneflag

3.4k visninger

8 svar

0
    114

Tænder som hollywood-stjernerne

Jul 2012

Hej.

Jeg er en pige på 24 med hang til det lidt mere ekstreme hvad angår plastik%3cmbarrass%3cd

Jeg har en drøm om at få det her hvide smil, der er lidt tættere på det kunstige look end det ægte.

Et godt eksempel ville være linse kessler. hun har et lækkert gebis !!%3c3cO%3c3c

Men har været flere steder blandt andet GODTsmil og ingen vil gøre det pga de syntes det bliver grimt???

Så de er tydeligvis ikke interesseret i mine 30-40 tusind kr:)
    Spøg til side..

jeg har desværre ikke mødt nogle der vil ligge navn til at lave så hvide tænder, ,men er der nogen der ved hvor den mulighed kunne være???

Jeg taler her om porcelænsfacader i både over og undermund.

håber nogle kan hjælpe mig??

trinemusen882012-07-11 15:47:24

kram Trine
    5
    202
    Jul 2012

Hej
    Tjek http://www.kimsperly.dk mener det er ham som laver på mange kendte.
    Jeg har selv haft samme ide som dig, men det er meget dyrt, hvad med holdbarhed ? og så er det jo nok en grund til, at der ikke er så mange, som vil lave det på dig. ( og mig).

Men held og lykke

0
    114
    Jul 2012

hey tusind tak:) hvad gav de dig af grund????? jeg er ligeglad med deres mening det er mig der skal bære det:) jeg tjekker lige%3cmile

kram Trine
    1
    47
    Jul 2012

Hej i 2… Nu blev jeg også nysgerrig.. Det lyder jo meget godt,,, meen savner altså billeder på hans hjemmeside så man kan se noget af det han har lavet.. hmm

Citadell v. Peter Cosmo
    1. FU 01/03-2012 2. FU 11/05-2012 3. FU 28/06-2012
    BFO 13/08-2012
    580 ml. ultra high profile, Perthese, u. muskel gennem armhule.
    22 år, 180 cm og 60 kg
    4
    180
    Jul 2012

Tag til Stettin i Polen og få det lavet… Det tager kun omkring 8 timer at komme derhen i bil og hotel er rigtig billigt (blandt mange andre billige ting i byen)

Vil mene du kan spare 40 % på dine porcelænsfacader og de er rigtig dygtige dernede…. Min far fik lavet inplantater dernede i hele den synlige del af overmunden og sparede 40.000 i alt 🙂

Har gennemgået 2 operationer med fedtsugninger af flere områder.(inderlår 2 gange, yderlår + hofter + nedre del af maven) - (Hovedstadens Plastikkirurgi og Luxuskirurgi i Litauen)
    Næste projekt: BFO
    4
    180
    Jul 2012

Iøvrigt overvejer jeg det også kraftigt da porcelænsfacader jo også kan ændre udseenet på tænderne (drømmer om perfekte hvide og lige tænder) har dog fået bleget mine tænder men er ikke godt nok da de stadig er uens i længden og med mellemrum forskellige steder.

Har gennemgået 2 operationer med fedtsugninger af flere områder.(inderlår 2 gange, yderlår + hofter + nedre del af maven) - (Hovedstadens Plastikkirurgi og Luxuskirurgi i Litauen)
    Næste projekt: BFO
    5
    202
    Jul 2012

Var så lidt, de sagde, at så længe mine egne tænder var ok, så ville de fra råde det. Bla fordi det er ekstremt dyrt, at det i væreste fald måske kun holder i 10 år, og selv om man kan vælge mellem flere forskellige “tand sæt” så kan det være svært, at vende sig til. ligesom en næse op, så vil nye bisser også ændre på dit udsenede 

14
    6k
    Jul 2012

nu ved jeg ikke lige i landet du bor, men hos sdent i Slagelse der bestemmer du selv%3cink
    http://www.sdent.dk/
    Det er polakker og de er rimelig billige%3cink
    Jeg har fået lavet noget der…..
    Du vælger selv hvor hvide de skal være.
    Det kan være de forslår noget andet……. men de siger også at det er kunden der selv bestemmer, hvor hvide de skal være.

1 BFO 1987 180ml annet aasted
    2 BFO.555ml very high profile under musklen 23/7-08 H.C.Andersen klinikken i odense.
    Reop dec 08.
    Reop. juli 09
    0
    1
    Aug 2012

Vil ikke anbefale Kim Sperly.

< ?: prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /????>

Han har lavet den grimmeste porcelænstand (en af
    fortænderne). Andre tandlæger, mener det er dårligt arbejde. Han har bla. glemt at
    afblege tandroden, så når jeg smiler er tandkødet sort – der hvor porcelænstanden
    sidder.

Han skulle være den bedste men det er virkelig markværk.%3c3cngry

christinakl2012-08-05 22:50:04

Emnet 'Tænder som hollywood-stjernerne' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.