Fora Brystoperation Synkende implantaterflag

91 visninger

2 svar

0
    1

Synkende implantater

19. August

Hej med jer,

Jeg fik foretaget en BFO ultimo januar i år. Nemmeste og mest ukomplicerede forløb! Jeg fik 400 ml. under brystmusklen, og mit udgangspunkt var et par udsultede bryster, ikke pga. amning men pga. vægttab.

Jeg havde angiveligt ikke brug for et brystløft, da mine bryster ikke hængte, men havde et naturligt fald som de fleste bryster nu engang har. Men jeg var flad lige på brystbenet og mine bryster sad så under brystbenet.

De første 4 måneder har jeg været lykkelig! Den fladhed, jeg havde svarende til brystkassen var nu erstattet af en skøn fylde, som løftede mit eget bryst op på plads. Men! De sidste par måneder har situationen ændret sig. Implantaterne er blevet yderst mobile og rykker rundt, som havde de deres eget liv. Og – de er søgt alt for meget sydpå. Mine implantater sidder langt nede og giver mig nu fylde under det sted, hvor jeg i første omgang ønskede fylde.

Er det normalt, at implantaterne kan rykke sig så meget rundt? Da jeg var på Smukfest var det ret vildt hver gang jeg klappede af en kunstner.

Og synker implantaterne normalt SÅ meget? Jeg mærker at de tynger langt nede, og jeg har pludselig fået en delle under hver arm. Jeg har altid haft BH-deller, men nu går de hele vejen omme fra ryggen til begyndelsen af implantatet. Jeg kan skubbe dem op på plads og ville ønske, at de sad der, hvor de skulle. Jeg var overbevist om, at ved at få implantaterne lagt under musklen ville de blive holdt lidt bedre på plads. Ligesom at denne placering ikke bliver ligeså meget påvirket af tyngdekraft og vægttab/øgning.

Jeg synes at de tunge bryster, grundet deres placering, får mig til at se større ud 🙁

Hjælp! Jeg vil gerne have mine implantater tilbage hvor de sad 4 måneder efter min BFO. På forhånd tak!

Vh. Lotte

Log ind for at se 6 billeder

1
    16
    23. August

Jeg  kan godt se lidt hvad du mener, selvom jeg synes du har fået smukke bryster 🙂 Mine er også endt med nogenlunde den placering som du har nu, og de er over 1 år gamle. Jeg synes det  handler meget om hvor ens brystvorter sidder på brystet efter bfo, og kan se lige som mine at de ikke sidder midt på men mere lidt nede, som kan gøre at brysterne ser lidt tunge ud, efter min mening. Dine bryster kan ændre sig op til et år efter operationen, men tænker du skal kontakte din kirurg og tage en snak om det ( det er jeg lidt ked af at jeg ikke gjorde  inde for garantien) Hvilken profil  har du valgt?

7
    24
    22. September

Jeg synes dine bryster blevet meget, meget flotte! Synes heller ikke de hænger. Det er naturligt implantaterne søger nedad, vi er jo en del af tyngdeloven. Fik selv lavet mine i december 2018 og de minder om dine, fik selv 395 ml anatomiske og synes også de sidder længere nede end for nogle måneder siden, men de er naturlige at se på – ligesom dine! Tror ofte man er FOR opmærksom på sine bryster ifm. en BFO og man glemmer det er ens krop og ikke et billede, man har med at gøre. Virkelig er bare ofte anderledes. Håber du finder ro i dine meget pæne bryster.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.