Fora Brystoperation Susanne Arffmann bryster – resultatflag

30 visninger

15 svar

27
    165

Susanne Arffmann bryster - resultat

11. February

image

hej piger :)!

Her er mit resultat fra Susanne Arffmann i Vejle , jeg ville gerne have “naturlige” bryster , så man ikke umiddelbart tænkte Silikone når man så dem … Er blevet rigtig glad for resultatet , men vil gerne høre jeres mening , der er jo mange delte meninger om Susanne og hendes arbejde … Personligt Har jeg været rigtig glad for hende fra start til slut 🙂

Bfo citadell d. 4/2-14 Peter cosmo 400/425 ml hp
    Bfo Susanne arffmann 6/3-14 275/300 ml mp
    3
    65
    14. February

Jeg kan ikke se noget billede:) Men ja, jeg har generelt også hørt meget svingende udtalelser omkring hende, men det er dejligt at høre, du har haft en god oplevelse med hende! 🙂

☆☆BFO☆☆
    FU: 03.03.17
    Opereres d. 30.03.17
    450 ml. HP u/m
    Citadell i Sverige af Jörg
    27
    165
    14. February

image Prøver lige at sende det ind igen så 🙂

0
    11
    15. February

De er blevet fine! Hvor meget har du fået i og hvilken profil?

27
    165
    15. February

Jeg har 375 ml HP 🙂  Havde En lille fald b skål tilbage efter graviditet og amning 🙂

3
    65
    15. February

Nu kan jeg se det

☆☆BFO☆☆
    Opereres d. 30.03.17
    450 ml. HP u/m
    3
    65
    15. February

Hov, den sendte kun noget af beskeden ?

Nu kan jeg se det, hvor er de bare fine!

Hvordan kan det være, du har valgt at gå ned i størrelse, hvis jeg må spørge? 🙂

☆☆BFO☆☆
    Opereres d. 30.03.17
    450 ml. HP u/m
    27
    165
    16. February

Tusind Tak 🙂 de andre virkede bare får store til mig … Selvom om det ikke er så mange ml til forskel , så gør det bare en stor forskel i det at jeg ikke er så høj 🙂

3
    65
    17. February

Orr okaj, forståeligt nok 🙂 Man kan bare slet ikke se, du har haft mere i, og så er gået ned i størrelse. Jeg troede man så ville kunne se det på huden, men nej, dine er sørme flotte 🙂

☆☆BFO☆☆
    Opereres d. 30.03.17
    450 ml. HP u/m
    27
    165
    17. February

1991- tusind tak , det er jeg rigtig glad for at du synes 🙂

0
    6
    17. February

Susanne Arffmann er ret så skandaleramt og Kontant har endda haft fat i hende omkring hendes bedøvelses metode. Jeg ville vælge en anden. Dog vil jeg sige dit resultat umiddelbart er fint – i hvert fald rent kosmetisk.

27
    165
    18. February

Ja har set programmet 🙂 til konsultationen havde Susanne fortalt mig grundigt om bedøvelsesmetoden , og har ingen problemer haft med det 🙂 blev opereret på citadel i første omgang , og der havde jeg det vildt dårligt pga af narkosen , og ondt i halsen efter de havde haft røret nede 🙂  så jeg har klart haft den bedste oplevelse med Susanne 🙂

5
    25
    18. February

Mine babser er også lavet af Susanne- incl stort løft. Jeg er også super glad for resultatet, og selvom det er 2½ år siden, så sidder de stadig lige i skabet. Fik 350cc HP i under musklen.

27
    165
    18. February

Sabi80- dejligt at høre :)!

0
    6
    18. February

Selvom jeg en dreng har jeg i stort omfang undersøgt feltet inden for BFO, da jeg har en veninde der gerne ville have lavet sine bryster større. I den forbindelse havde jeg kontakt til en af verdens dygtigste og mest anerkendte kirurger indenfor netop brystoperationer, Dr. Garth Fisher. Han var meget klar i spyttet. En brystoperationen skulle ALTID laves i fuld narkose (anæstesi), da risikoen for komplikationer ellers er stor.

27
    165
    18. February

Nofiih- det er også fair nok du har den holdning , og der er rigtig mange der er imod den måde hun bedøver på 🙂 men det er ikke ulovligt , og folk har jo da ret til at takke nej hvis de ikke vil , og man kan også komme i fuld narkose hos Susanne Hvis det er det man ønsker 🙂

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.
Spar op til 50 % på plastikkirurgi

Sidste år hjalp vi over 80.000 danskere med at finde deres klinik.

email
Tjek din mail!

Kig i din indbakke efter en mail fra os. Klik på linket i mailen for at færdiggøre tilmeldingen. Modtager du ikke noget?

Tip! Følg os også på facebook eller insta for at få endnu flere eksklusive tilbud

Gå ikke glip af eksklusive tilbud!

Følg os på facebook eller insta og få adgang til helt unikke deals, på fx Botox, Fillers og Laserbehandling.