Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Næseoperation SUPER operation af Aksel Grøntved – HCA klinikkenflag

6.9k visninger

9 svar

9
    8

SUPER operation af Aksel Grøntved - HCA klinikken

Dec 2013

Hej alle

Der går så mange rygter om hvilke læger der er bedst, men vil bare lige sige at jeg igår fik fjernet gips og plaster efter jeg har fået lavet en næseoperation af Aksel Grøntved på HCA klinikken og jeg er SUPER glad for resultatet! Han har været super god under hele forløbet, og da jeg på et tidspunkt blev nervøs for om jeg blødte for mig, ringede jeg bare til ham og så forklarede han og hjalp mig gennem det.

Jeg skulle have lavet et bump på næsen, gjort næsen en smule kortere, fjernet brusk på næsetippen og løftet næsetippen en smule. Og jeg synes bare min næse er blevet SÅ flot! Er MEGET tilfreds med den og hele forløbet

.1513318_10202128225020774_333898683_n 1491538_10202128224380758_602944795_o

Log ind for at se 2 billeder

4
    1
    Dec 2013

Hej LisaSilje

Wauw, din næse er virkeligt super flot lavet 🙂 Det er helt utroligt flot håndværk – tillykke med din flotte nye næse. Og tak fordi du deler din erfaring med os andre – har længe overvejet Aksel Grøntved, og din anmeldelse og nye næse har nu gjort mig helt sikker på, at han skal lave min næse. Held og lykke fremover med din nye næse:-)

Kh. Christine

1
    25
    Dec 2013

Hvor er den flot 😀 Bare det var mig. Hvad har det kostet? Var det meget slemt bagefter?

God jul

0
    36
    Dec 2013

Tillykke! Ser godt ud.. Har du også billedere forfra? Og hvordan kom du frem og tilbage fra København til Odense? 😀 ..

9
    8
    Dec 2013

Tusinde tak for de søde kommentare!

Jeg gav 26.000 fordi jeg både skulle have fjernet bump på næsen + ændret noget ved næsetippen.

Jeg ville lyve hvis jeg sagde det ikke var slemt i den uge hvor man skulle gå med gips og plaster på. Det værste var at man jo kun kan trække vejret gennem munden og fordi næsen er helt pakket ind, kan man derfor heller ikke smage hvad man spiser og drikker. Men altså, hvis man virkelig gerne vil have lavet sin næse – som jeg gerne ville, så kunne man godt klare den uge fordi jeg jo tænkte på resultatet! :-D

Jeg blev kørt både til operationen og da vi fik gips af af min mor. Jeg havde overvejet at tage tog, fordi man jo ikke selv kan køre bil, men synes det var lidt federe at blive kørt. Kunne slet ikke forestille mig at jeg skulle sætte mig i et tog efter operationen. Jeg så ikke særlig godt ud og havde det heller ikke særlig godt, så det vil jeg ikke anbefale!

Har også billeder forfra men man lagde faktisk ikke mærke til hvor “slem” min næse var forfra, det var kun når jeg smilede. Så det er fra siden man kan se den helt store forskel :-)

Rigtig god jul og godt nytår!

0
    0
    Feb 2014

Synes dit resultat er blevet super flot! jeg vil rigtig gerne se billeder forfra også og hvis det er muligt både før og efter. 😀

Jeg har selv taget valget om at skulle ha lavet min næse, som faktisk har lidt ligheder med din som den var førhen – så da jeg så dit indlæg ville jeg også ha lavet det der.
    Er der noget man bør vide i forhold til hele forløbet og hc. andersen klinik?

Mvh

0
    0
    Mar 2014

Hej LisaSilje,

Sikke et flot resultat du har fået! 🙂
    Jeg overvejer netop selv at lade mig operere af Aksel Grøntved, og vil i den forbindelse høre, hvordan han var til forundersøgelsen?
    Viste han billeder af hvordan din næse ca. kom til at se ud, eller hvordan greb han den an?

Venlig hilsen Cille91

16
    22
    Jul 2015

Smukt!

Respektfuld, venlig kommunikation skaber glæde mellem mennesker. <3
    Vær evt. opmærksom på lidelsen "Body Dysmorphic Disorder"/ BDD/ dysmorfofobi, hvis du er optaget af dit udseende og "fejl" ved det - 1-2% af befolkningen har denne lidelse. Og en stor del søger plastikkirurgi, for at afhjælpe problemet. Jeg har mødt en del ulykkelige mennesker med lidelsen, og ønsker egentlig bare at gøre opmærksom på, den eksisterer.:-* Kram
    0
    4
    24. May

Dejligt at høre, at du har fået et fint resultat ved pågældende næsekirurg. Så heldig var jeg ikke for mange år siden, da han lige var startet og eksperimenterede sig frem.

0
    10
    10. July

@Mia M skrev:

Dejligt at høre, at du har fået et fint resultat ved pågældende næsekirurg. Så heldig var jeg ikke for mange år siden, da han lige var startet og eksperimenterede sig frem.

øv hvor synd for dig! :/

• Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge af Avatar of Line-tt Line-tt.
    • Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge af Avatar of Line-tt Line-tt.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.