Fora Brystoperation Spørgsmål..igen igenflag

0 visninger

2 svar

0
    11

Spørgsmål..igen igen

27. april

Så mig igen….

har bestemt mig for at bestille tid til FU hos Amalieklinikken og pfeiffer i Roskilde.
    Har også bestemt mig for det skal være Mentos skærefaste coh.ll .

men her kommer mine spørgsmål …vil jo gerne være lidt forberedt.

1, Mit det ene bryst er lidt længere end det andet , hvordan retter de op.?
    2, Hvordan med mammografi  skal de have et stk papir derfra hvor man får den lavet,eller får de direkte besked ,der hvor man nu får den lavet ?

3, Hvilket smertestillende medicin får man med fra klinikken ?

4, Hvordan med betaling, nogen der har lånt pengene …har selv en lille opsparing , men skal nok låne resten.?

5, Kan man selv bestemme hvem man ønsker som skal operere en?

6, hvor tæt må ens BMI være maks( ved godt ik over 30 men alligevel)

Håber der er nogen der kan hjælpe

God dag til jer

4
    28
    27. april

Hej Met100

Tillykke med beslutningen om en forundersøgelse! Det er en stor beslutning allerede du har taget.  Vi er alle gennem en rejse herinde og der er en milliard spørgsmål, som popper op undervejs for os alle, uanset hvilket stadie vi er i. Jeg har selv lige været til forundersøgelse og har en lille måned til BFO. Så mine svar er baseret på den viden jeg har pt., og nye spørgsmål dukker op uge for uge for mit eget vedkommende.

Jeg vil anbefale du lige mærker på implantaterne – det glemte jeg selv.  Både Pfeiffer og Amalieklinikken kan fortælle dig om forskellene mellem motiva og mentor. Du kan også samle alle dine spørgsmål sammen som dem du nu har stillet og spørge kirurgen. De er trods alt dem, der ved bedst.

1. Det ved jeg desværre ikke. Det kan en kirurg svare på.
    2. Når du skal til en mammografi, mener jeg, at du selv skal  eller bør nævne, at du har fået implantater, så de ved de skal supplere med en ultralydscanning også. Jeg tror ikke de nødvendigvis får automatisk besked. Så hellere være på den sikre side og så sige det én gang til.
    3. Man får vist morfin med til de første par dage. Og så skal man selv supplere med Paracetamol (Panodil) og ibuprofen. Det skal man selv købe inden operationen. Jeg kan også læse mig til, at flere anbefaler magnesium eller andet som kan sætte gang i maven, da mange oplever forstoppelse.
    4. Det skifter fra sted til sted, hvornår betaling skal falde. Mange klinikker tilbyder et rentefrit lån, som ser ok fornuftigt ud fra hvad det er. Jeg overvejede selv enten forbrugslån via banken eller et rentefrit lån via Amalieklinikken for at låne den lille sjat jeg mangler, men jeg er så heldig min familie vil låne mig dem.
    5. Man kan selv vælge kirurg, hvis der er flere på klinikken – eller i hvert fald efterspørge personen. Den som du kommer til forundersøgelse hos vil typisk være din kirurg til operationen. Man skal så være indforstået med kirurgens kalender, som måske kan betyde man venter lidt længere end ellers, afhængigt af hvor travle de er.
    6. Det vil en kirurg bedst kunne svare på. Det tør jeg ikke give et svar på.

Beklager jeg ikke kan give mere endegyldige svar. Som sagt er jeg selv på samme rejse som dig, bare et lidt andet stadie. Dog kan jeg ikke prale med en operation endnu.

Mvh

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    0
    11
    28. april

Tusind tak for dit svar, blev da lidt klogere 

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.