Fora Brystoperation SØGER UNGE TIL NY TV SERIE :)flag

638 visninger

13 svar

0
    5

SØGER UNGE TIL NY TV SERIE :)

Jun 2012

Piger & drenge!

Vi på Vega Pictures er i gang med at caste til et nyt program, som skal sendes på DR Mama. I programmet følger vi en række unge der har fået- eller skal til at have lavet bryster, botox eller på anden måde en skønhedsoperation.

Vi vil gerne komme tæt på den unge generation der benytter sig af kosmetiske operationer for at få den perfekte krop. Vi vil gerne bag om fordommene og fortælle om den brede skare af mennesker der får foretaget skønhedsoperationer. Hvilke tanker og overvejelser gør de sig før og efter en operation? Hvad har det gjort ved selvtilliden at få rettet op på de komplekser kvinderne har båret rundt på? Har det båret fysisk frugt? F.eks. med kærester?
    Spørgsmål som disse vil vi gerne komme tæt på ved at følge en række unge med et kamera. Men også ved lade dem lave deres egen videodagbog uden at vi som filmhold er med, hvor vi kommer helt tæt på tanker og følelser i deres liv.

Har du fået lavet en skønhedsoperation eller skal du have det lavet? – Så håber jeg meget at høre fra dig 🙂

Skriv eller ring til mig, eller send mig en lille film optaget med din iphone på 2 minutter hvor du gennemgår din krop. Hvad kan du lide ved dig selv? Hvad ville du gerne lave om?

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Kh.

Medietilrettelægger
    Agnes Tine Tolbøll
    Tlf: +45 60248595
    Mail: Agnes@vegapictures.dk

25
    732
    Jun 2012

Kunne måske godt have interesse for mig..
    Men har ikke lige mulighed for at ringe nu her..

23/03-09 - BFO HCA 350 ml high profil ved Jens Pilegaard..
    Fra 70D til 65G

20/08-12 - BFO Citadell 580 ml very high profil ved Peter Cosmo..
    Fra 65G til 70J

05/10-15 - Næseplastik på Dora Hospital i Istanbul ved Fatih Dagdelen..
    Afkortet næsetippen og rettet skillevæg..

Født 1988, 163 cm og 55 kg..

0
    5
    Jun 2012

Det er helt i fint.
    Bare giv et kald når du får tid :)
    Mvh. Agnes.

0
    78
    Jun 2012

Hejsa! 🙂

Det lyder vildt spændende…. men tænker lige at når du nu skriver skønhedsoperationer, så er det ikke tiltænkt en som mig vel? Jeg er godkendt af det offentlige fordi jeg intet brystvæv har…. skal bare lige have styr på om det kun er dem allerede har bryster men gerne vil have endnu større?
    Jeg skal også allerede opereres på fredag, så kan sikkert slet ikke nå at være med… 😉

Godkendt til BFO på Give friklinik 175 ml under musklen
    Operationdato den 8/6 - 12.
    0
    5
    Jun 2012

Hej Lene.
    Det er da en rigtig spændende historie du har. Du er bestemt ikke udelukket. Vi søger forskellige personer med forskellige historier. Din historie er jo en af de unikke lyder det til 🙂 Vi bygger historierne meget på de medvirkendes tanker og overvejelser før- og efter deres operation. Derfor har vi også valgt at lave programmet sådan så halvdelen af optagelserne optages af de medvirkende selv på et lille hjemmekamera for at komme helt tæt på de personligheder vi har med. Netop for at nedbryde fordomme men også for at opleve hvad en rettelse på kroppen gør ved folks tanker og udstråling efterfølgende :)

Du må meget gerne give mig et kald, så kan jeg fortælle lidt mere om projektet 🙂 Eller jeg vil også rigtig gerne kontakte dig. Jeg vil rigtig gerne høre mere om din situation?

Håber meget at høre fra dig.

Mvh. Agnes.

0
    31
    Jun 2012

Hej agnes 🙂
    Det lyder rigtig spændende. Jeg har lige fået lavet bryster for halvanden uge siden og kunne da godt tænke møg at være med 🙂 jeg har også andre ideer til hvad jeg vil have lavet i fremtiden, fx restylane i læberne.. har sendt dig en email fra micharts92@gmail.com, glemte at skrive hvem mailen var fra hehe

0
    3
    Jun 2012

Hej Agnes :-)
    Jeg har sent en besked til dig på e-mail. 🙂 håber du har fået den. Jeg er rigtig interesseret..
    Så du må gerne kontakte mig. knus klumpen 😉

3
    268
    Jun 2012

Kunne være rigtig interessant.

Men jeg har købt en sweetdeal, så bliver først opererat omkring oktober måned 🙁

FU 1: 31/5-12 Glostrup privathospital.
    FU 2: 23/9-12 Susanne Arffman
    BFO: 23/10-12 Susanne Arffman
    375/400 ml High profile.
    REOP: 24/5-13.
    177 cm - 53 kg.
    1
    148
    Jun 2012

Jeg er rigtig interresseret!!! 🙂
    Min Tlf er desværre gået i stykker så jeg kan ikke foretage opkald selv, har du mulighed for at ringe til mig på 60184920?

Kh

FU H.C.A klinikken ved Dorte Gad d. 6 December
    BFO d. 3 Januar (Aflyst)
    300 ml. HP
    FU Citadell klinikken ved Jörg Bohn d. 30 April
    BFO d. 25 Maj
    440 ml. MP
    Deltager i programserien ''Generation Plastik'' sendt på DR3
    0
    5
    Jun 2012

Det er helt fint selvom du først skal opereres i oktober 🙂 Der er jo også en masse tanker i processen op til operationen og evt. forundersøgelse osv.

Du må meget gerne give mig et kald når du har tid.

Mvh. Agnes.
    tlf. 60248595

0
    217
    Jun 2012

Jeg er interesseret! Er 20 år gammel og blev opereret i december.

05/12-2011 FU, Jörg, Citadell.
    21/12-2011 BFO, 580ml ultra high profile, Jörg, Citadell.

Før 75B, efter 75H

0
    24
    Jun 2012

Tja plastik er fantastisk 🙂

3
    268
    Jun 2012

Prøvede at ringe, men du tog den ikke…

Prøver igen i morgen, efter kl 15 🙂

FU 1: 31/5-12 Glostrup privathospital.
    FU 2: 23/9-12 Susanne Arffman
    BFO: 23/10-12 Susanne Arffman
    375/400 ml High profile.
    REOP: 24/5-13.
    177 cm - 53 kg.
    0
    0
    Jun 2012

Jeg kunne også være interesseret 🙂 fik mine opereret d 18 maj( 3 dage efter min 18 års fødselsdag)
    Jeg går allerede med tankerne om at få en reop, for at få dem lavet større endnu.

Jeg kan desværre ikk ringe til dig lige pt, da min telefon er spærret indtil d 10. Men du kan altid ringe til mig på 51366650 hvis det er.

Emnet 'SØGER UNGE TIL NY TV SERIE :)' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.