Fora Brystoperation Smerter 1 måned efter bfo???flag

25 visninger

0 svar

0
    1

Smerter 1 måned efter bfo???

5. March

Hejsa

Det er nu snart 6 uger siden jeg blev opereret og for cirka 2 uger siden begyndte jeg at få voldsomme smerter i højre bryst. Det har været der mere eller mindre lige siden. I lørdags gjorde det ufatteligt ondt og jeg har ligget i sengen lige siden (i 4 dage nu). Smerterne kommer hvis jeg bevæger mig, altså går rundt eller bruger min arm. Er der andre herinde som har oplevet dette og evt ved hvornår det går væk??

Jeg var inde og få tjekket mit bryst igår og de sagde der intet var galt og at det nok bare var nerverne. Men smerterne er VIRKELIG voldsomme og ulidelige så fik nogle piller til stærke smerter. Jeg kan ikke tage på arbejde eller bevæge mig ud af sengen… jeg håber der er nogle herinde der kan berolige mig med at disse smerter går væk med tiden, fordi ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre 🙁

Smerterne føles som en kniv der stikker en i brystet og virkelig niver i alle nerverne. En brændende og skærende intens smerte, som er så slem at jeg kan ligge og græde over det. Det er 10 gange værre end smerterne dagene efter operationen, som jeg ikke synes var særlig slemme..

Håber det er normalt og snart går væk!

• Dette emne blev ændret 1 uge, 6 dage af Avatar of Lll Lll.
    • Dette emne blev ændret 1 uge, 6 dage af Avatar of Lll Lll.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.