333 visninger

7 svar

0
    3

Skamlæber

Jun 2017

hej allesammen

jeg har d. 08.06.2017 fået skamlæbe reduktion hos christine felding som er indehaver af klinikken i Rungsted.

Jeg vil gerne fortælle om forløbet, fordi jeg stadig synes der mangler informationer om skamlæbe reduktioner.

Jeg har som mange andre læst om hende der fik reduceret skamlæberne i Odense. Jeg har været til forundersøgelse hos christine Felding, men også i Århus hos Aros, hos Ole. Grunden til jeg valgte stedet i Rungsted er fordi de foretager mellem 4-5 reduktioner om ugen i forhold til dem fra Aros der foretager 1 om mdr. Prisen hos Felding er 4000 hvorimod det andet sted er prisen 12.000, så det havde jeg også med i mine overvejelser. Derfor endte jeg med at vælge Rungsted, også fordi der var dejlig tæt (bor på Østerbro).

Inden jeg skulle op til operationen, skulle jeg smøre emla på, men det havde de ikke på apoteket derfor blev det tapin, som er det samme. Da jeg ankom, kom jeg med det samme ind, og hun gik straks igang. Hun stak mig først i den ene skamlæbe, derefter den anden og det gjorde ikke ondt, fordi jeg  havde smurt det ind i tapin ( creme til fx. Børn der skal vaccineres, så de ikke kan mærke det) derefter ventede vi 10-15 min til lokalbedøvelsen virkede. Hun begyndt med at skære og derefter sy og jeg kunne slet ikke mærke noget. Jeg vil ærlig indrømme, det slet ikke gjorde ondt! Jeg er en der piver meget og er meget bange for at blive opereret.

første dag havde jeg isbind på og det var rigtig rart. Man skal helst bare blive liggende 1-2 dag, fordi det svært at bevæge sig, for det gør ondt. Derfor ligger man for det meste ned for ikke at belaste området. Jeg kan fx. Slet ikke sidde ned. Jeg er på 3 dagen og hævelsen er faldet lidt, men ikke så meget, det stadig meget hævet. Jeg bruser området hver gang jeg har været på toiletter i lunken vand.

Jeg har De sidste 2 dage ikke haft trusser på eller isbind, fordi det rart for mig at der er luft da trådene er irriterende for mig.

Hvis der er flere spørgsmål, så skriv endelig

0
    6
    Jun 2017

Hej 😊

Har du nogen fornemmelse af endnu, om resultatet er blevet godt/flot eller er det bare helt hævet endnu?

0
    6
    Oct 2018

Lad være med at få det gjort hos Priya, som er hos Felding! Hun har næsten skåret min ene skæmlæbe helt af 😭

0
    3
    26. maj

Kære Boblebelis

Jeg skriver til dig, da jeg overvejer at kontakte klinikken i Rungsted vedrørende samme operation.

Er du blevet glad for resultatet?  Og skulle du have henvisning fra egen læge forinden?

På forhånd tak

VH Isabella

0
    3
    26. maj

@Anul skrev:

Lad være med at få det gjort hos Priya, som er hos Felding! Hun har næsten skåret min ene skæmlæbe helt af 😭

Sagde de noget til dig omkring risikoen for dette, da du var til konsultation? Og har du talt med klinikken efterfølgende?

Og fortryder du, at du fik foretaget operationen?

Håber, det er okay med alle de spørgsmål. På forhånd tak for din hjælp 🙂

VH Isabella

0
    3
    26. maj

@IsabellaPH91 skrev:

Kære Boblebelis

Jeg skriver til dig, da jeg overvejer at kontakte klinikken i Rungsted vedrørende samme operation.

Er du blevet glad for resultatet?  Og skulle du have henvisning fra egen læge forinden?

På forhånd tak

VH Isabella

jeg vil under ingen omstændigheder anbefale dig Felding. Hun har syet mig skæv sammen og det ser på ingen måder godt ud.

jeg har hørt om en klinik i Odense som skulle være god. Jeg vil gerne få min rettet. Desuden har min også få det lavet og hun er også meget utilfreds

0
    3
    26. maj

@Boblebelis skrev:

jeg vil under ingen omstændigheder anbefale dig Felding. Hun har syet mig skæv sammen og det ser på ingen måder godt ud.

jeg har hørt om en klinik i Odense som skulle være god. Jeg vil gerne få min rettet. Desuden har min også få det lavet og hun er også meget utilfreds

min veninde*

0
    0
    29. juni

Hejsa😊  jeg har idag fået foretaget en reducering af de indre skamlæber hos Aros privathospital. Noget jeg har ønsket lige siden jeg var  teenager og de begyndte at ændre sig😕 men troede egentlig jeg var den eneste i verden, med dette problem og var skrækslagen for at sige det højt ( også til en læge).men for ca 2 år siden fandt jeg denne side som gav mig håb🙏🏻 Har været ret generet både psykisk men bestemt også fysisk bla når jeg skulle ride mine heste, under samleje osv. Jeg skrev til egen læge og hun henviste mig til en Anders faverskov ( gynækolog ) som undersøgte mig .. han mente ik problemet var stort nok til operation ..😕 jeg gav dog ikke helt op da jeg jo stadig var lige plaget af det😓 derfor bestilte jeg en forundersøgelse hos Aros. Super sød læge og meget professionel, og gjorde de helt normalt at tale om😊 fik så i dag operationen og er så lykkelig for min beslutning😊 det er ømt men til at holde ud og glæder mig til det er helet og til at slippe med generne.. jeg betalte 12.000kr + 2500kr for fuld bedøvelse + forundersøgelse ca 800-900kr

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.