Fora Brystoperation Sex efter BFO?flag

0 visninger

2 svar

1
    3

Sex efter BFO?

11. oktober

Hej piger

Hvor lang tid efter jeres BFO gik der før I begyndte at dyrke sex igen? Jeg blev opereret for 12 dage siden og kan godt mærke at manden begynder at blive lidt ivrig. Min kirurg har sagt at det er ok at dyrke sex når jeg har lyst, bare jeg er forsigtig med brysterne de første 6 uger. Jeg har stort set ingen smerter længere og har det sådan set ret fint dog er brysterne stadig noget spændte. Er lidt nervøs for at skulle dyrke sex men vil samtidig gerne have hul på det og få dem “indviet” rigtigt

Så hvor hurtigt var I i gang igen og hvordan gik det?

BFO den 29/9-21 på Aleris Hamlet i Ringsted v/Poul Harboe
    Mentor 400 ml HP under musklen
    • Dette emne blev ændret 1 uge, 5 dage af Avatar of AnneH AnneH.
    • Dette emne blev ændret 1 uge, 5 dage af Avatar of AnneH AnneH.
    7
    49
    14. oktober

@AnneH skrev:

Hej piger

Hvor lang tid efter jeres BFO gik der før I begyndte at dyrke sex igen? Jeg blev opereret for 12 dage siden og kan godt mærke at manden begynder at blive lidt ivrig. Min kirurg har sagt at det er ok at dyrke sex når jeg har lyst, bare jeg er forsigtig med brysterne de første 6 uger. Jeg har stort set ingen smerter længere og har det sådan set ret fint dog er brysterne stadig noget spændte. Er lidt nervøs for at skulle dyrke sex men vil samtidig gerne have hul på det og få dem “indviet” rigtigt

Så hvor hurtigt var I i gang igen og hvordan gik det?

<ul id=”bbp-topic-revision-log-367942″ class=”bbp-topic-revision-log”>
    <li id=”bbp-topic-revision-log-367942-item-367945″ class=”bbp-topic-revision-log-item”>Dette emne blev ændret 3 dage, 9 timer af  .

<ul id=”bbp-topic-revision-log-367942″ class=”bbp-topic-revision-log”>
    <li id=”bbp-topic-revision-log-367942-item-367945″ class=”bbp-topic-revision-log-item”>Dette emne blev ændret 3 dage, 9 timer af  .

Hejsa

Der gik lidt længere tid for mig. Jeg var først tilpas omkring de 3 måneder, men jeg er så også single så skulle lige finde en villig partner. Men tænker det går, så længe I tager det stille og roligt?

Måske værd at overveje: Der er nogle stillinger og bevægelser du ikke kan eller skal være ekstra ops på fx amene over skulderhøjde, ligge på maven, siden (medmindre du allerede er begyndt på det lidt om natten), læne sig forover osv.

Jeg har snakket med andre som var igang med deres partner inden for den første måned. Man er nok lidt en passiv søstjerne i den periode indtil omkring de 6-8 uger. Så giv det et skud, hvis du er frisk og lad ham gøre al arbejdet  😉

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    Før: 75A
    Nu:80B/75C
    0
    2
    15. oktober

Min kæreste og jeg var i gang efter ca 14 dage og det gik ok . Som MjKryh skriver så tag det roligt og lad ham gøre det hårde arbejde for mig fungerede det også godt med mig lidt på siden og så med ham bag mig. Men ikke noget hvor brysterne blev rystet for meget rundt og han fik kun lov at røre forsigtigt ved dem, tror der gik et par måneder før jeg følte mig helt fri til sex som før bfoén

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.