Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Abdominalplastik (maveplastik) Så er jeg i litauen fik lavet min fuldmaveplastik igår den 7-7-16:)flag

1k visninger

18 svar

28
    533

Så er jeg i litauen fik lavet min fuldmaveplastik igår den 7-7-16:)

Jul 2016

Vil lige dele det med dem som tænker på at rejse til Litauen og få lavet en OP.
    Jeg har kun mødt søde og venlig mennesker herover. Bor på ene stue, med eget wc, tv, aircondition. Morgenkåbe samt tøffler.
    Jeg fik lavet min abdominalplastik i går kl 14.30 det tog ca 2 1/2 time. Jeg have ondt da jeg vågnet op. Men fik smerte stilleden. Men de giver ikke så meget som i Danmark, så måtte bede om mere flere gange.
    Jeg har været i senge indtil kl 9 i dag, efter massagen skulle jeg op og gå, nøj 4 meter og jeg var færdig. Det spændte en hel del i min mave.
    Jeg har ikke set min mave endnu, ved ikke helt hvordan jeg vil have det med at se de har skæret mig op, håber jeg føler mig ok med at se det.
    Har katarer samt dræn.
    Jeg betaler selv min OP som løber op i omkring 25.000kr med fly, hotel, og maveplastik.
    Jeg er indlagt i to dage. Derefter skal jeg tilbage på mit hotel. Jeg skal rejse hjem mandag kom onsdag til Kanuas i Lithauen.

7
    52
    Jul 2016

Tillykke glæder os til billeder, hvem er din kirurg og er det luxuskirurgi?

De bedste anbefalinger til Teres i Århus. For deres grundighed, dygtige personale og flotte resultater. Er selv opereret af Grymer og er MEGET tilfreds med hele forløbet.
    28
    533
    Aug 2016

Tog kontakt til : http://www.nordesthetics.com/da/maveplastik-litauen

Hvor jeg har mailet med en dansk kvinde som bor i Litauen. Har bare været så tilfreds med alt.

Tror det, er det sammen sted de også bruger luxuskirurgi. Men jeg valgt at bruge nordesthetics.

Dr. Donatas Samanavicius var min plastisk kirurg. Han var så prof, rigtigt varmt, rar menneske.

<h5></h5>

28
    533
    Aug 2016
    Før

Før

o

Før

Før

Efter ca 1 uge

Efter ca
    1 uge

Fine dragt

Fine dragt

Log ind for at se 4 billeder

28
    533
    Aug 2016
    1 uge

1 uge

28
    533
    Aug 2016
    1 uge

1 uge

Log ind for at se 1 billede

28
    533
    Aug 2016
    1 uge

1 uge

28
    533
    Aug 2016
    1 uge

1 uge

0
    5
    Nov 2016

Hvordan går det nu? Er resultatet blevet godt? og arret?

28
    533
    Nov 2016

Det går fint! Jeg hæver stadig op i løbet SF dagen! Men jeg gør også alt som før jeg fik lavet min mave! Mit ar er mere rødt og bred i venstre side! Men er helte fint op! Har fået en pæn navle også!

0
    2
    Nov 2016

Har du haft en ven med? Og stort tillykke:-)

28
    533
    Nov 2016

Hejsa nej jeg rejste helt alene!
    Blev hentede i lufthavnen og kørt til mit hotel. Næste dag hentede de mig ved hotellet og kom til undersøgelse derefter blev jeg OP. Var indlagt i to dag, det var betryggende! Blev udskrevet lørdag og tog hjem mandag! Kunne gå stille have meget lidt vægt i min håndbagagen fik hjælp i flyvet til og løft den op, så jeg ikke selv skulle løfte. Jeg boet på et hotel hvor der også boede andre som havde fået fortaget et eller andet ! Men dem brugte jeg slet ikke! Kunne bestille morgen mad på hotellet, kunne få mad bragt udefra til hotellet! For kunne ikke lørdag gå nogle steder! Men gik rundt på værelset, søndag gik jeg en meget lille tur udenfor! Men jeg var rigtigt lykkelig da mit flyv landet i Billund og min familie tog imod mig! Men jeg synes ikke på noget tidspunkt jeg manglede dem som hjælper på jeg var der! Så film på min computer og slappet bare af! De er prof derover super dygtigt vil aldrig ha fået det lavet herhjemme! De kan bare noget inden for maveplastik! Og prisen er mega billigt!

28
    533
    Nov 2016
    Min mavev to mdr gamle! Mit ar er blevet mere rødt nu og fylder ca 2 cm mere! Har ikke lige et billede af det nu

Min mavev to mdr gamle!<br />Mit ar er blevet mere rødt nu og fylder ca 2 cm mere! Har ikke lige et billede af det nu

0
    7
    Nov 2016

Arret fylder 2 cm mere?  i længden eller breden? Det lyder voldsomt hvis det er blevet 2 cm breder så er det da noget af et ar??

28
    533
    Nov 2016

Sorry der skulle stå 2 millimeter ca fra 1-2 men det er rødt omkring, tror huden ikke var vild med englehudet taben jeg har haft på i tre mdr.
    Tak for rettelsen

0
    8
    Dec 2017

Hej er du stadig tilfreds med resultatet?

6
    71
    Dec 2017

Hejsa

Tak fordi du deler dit billede. Din mave ser så flot ud nu. Tillykke med det. Jeg skal også foretage en mave operation her i Aarhus, og sametidmig bryst operation med implantere og løft. Jeg er meget spændt. Er der noget du vil råde mig ang. mave operation? Jeg træner meget og jeg træner indtil operations dag. Er det ok? tak på forhånden:-) Og god jul

28
    533
    Mar 2018

Hej Magnolia og kandy,

er ikke så tit herinde mere.Men vil gerne fortælle jeg er super lykkelig for at have fået fortaget min Mave OP. Det er nok lidt for sent at komme med gode råd nu. Jeg kunne ikke slippe mi. Dragt før efter ca 3 mdr. Kom helt til og holde af den. Synes min mave hævet lidt op uden.

ønsker jer stort tillykke med den nye mave?

0
    8
    Mar 2018

Takker for svar har du lyst til at vise mig billeder ad dit ar på maven som det er nu?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.