Fora Brystoperation Rødme efter bfoflag

0 visninger

2 svar

0
    7

Rødme efter bfo

12. oktober

Hej,

Jeg fik opereret mine bryster for 1 uge og 1 dag siden. Alt så smukt ud og har haft meget milde smerter. Men har selvfølgelig også været dækket af Panodil.

Jeg fik et lille brystløft på højre bryst og  150 ml, dråbeformet implantat på venstre.

For 3 dage siden begyndte jeg at blive rød på undersiden af det venstre bryst(det med implantat) jeg kontaktede hospitalet og kom ud til tjek, de tog prøver og konstaterede at jeg ikke havde betændelse i blodet, men at jeg muligvis havde en lokal infektion i huden… Det fik jeg antibiotika for. Der er nu gået tre dage og jeg synes ikke at rødmen har foretaget sig synderligt… Er det normalt?

Det Skl lige tilføjes at jeg hverken har feber eller andre gener, bortset fra at være følelsesløs, på det røde område, men det tænker jeg at en del oplever ved bfo… Men det er godt nok det røde område især, der er følelses forstyrret.

Kan rødmen være foresaget af at huden skal strække sig? Jeg har en meget sart hud, som let bliver gal og rød nemlig, eller ja, hvad kn det dog være?? Håber efterhånden bare på et eller andet svar, da katastrofe tankerne galopere derudaf.

Venlig hilsen, en bekymret nattevåger

Log ind for at se 3 billeder

1
    3
    12. oktober

Jeg ved ikke hvor lang tid der skal gå før man kan forvente at din rødmen fortager sig igen. Men jeg synes du skal kontakte hospitalet for lige at høre hvad der er normalt og hvad du kan forvente. Der er jo ingen grund til at du går og er urolig hvis det er helt normalt at der går nogle dage. Håber det løser sig for dig

BFO den 29/9-21 på Aleris Hamlet i Ringsted v/Poul Harboe
    Mentor 400 ml HP under musklen
    6
    23
    13. oktober

Jeg tænker det er normalt med rødme efterfølgende, men måske jeg tager fejl. Jeg ville være mest obs på om huden i området er varmt. Så lyder det til at være tegn på infektion 😊

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.