484 visninger
5 svar
-
Nogle brugere har oplevet, at de ikke kunne skrive indlæg med den avancerede editor (den hvor man kan indsætte smileys, gøre tekst fed, osv).
Især med iPhones har der været problemer.
Vi har løst problemet for de flestes vedkommende ved at slå den avancerede editor fra for mobiltelefoner.
Hvis du dog stadig har problemer med at skrive indlæg, kan du slå editoren fra fuldstændig via dine indstillinger:
Gå til “Min profil” –> “Indstillinger” –> “Redigering”.
Her kan du selv vælge din indstilling.
Jeg kan ikke sende en privtat besked. Den bliver ved med at skrive – kunne ikke sende, prøv igen. Nu er det første gang jeg vil sende en privat besked. Er der noget jeg skal aktivere for at kunne gøre det??? På forhånd tak.
Er du sikker på, du skriver modtagerens brugernavn rigtigt? Prøv at sende en til mig: “Mylooks”, for at se, om det skulle være det.
Hej.
Det kan jeg hellere ikke. Det jeg gør er – Jeg trykker på den person jeg ønsker at sende til og så kommer jeg ind på hendes profil. Derefter trykker jeg privat besked. Ude i siden øverste til venstre står ikonet for personen jeg vil skrive til og jeg gør så ikke mere, bortset fra at skrive og sende. Derefter får jeg denne meddelelse.
Der opstod en fejl under afsendelse af denne besked, prøv venligst igen
Jeg har lige sendt en besked til dig på samme måde. Kan du ikke se, om du kan svare tilbage på den. Evt. også med brugernavnet på den, du prøver at skrive til.
Hvis du ikke kan det, kan du så sende mig en mail med navnet på den, du prøver at skrive til. Mail: service@mylooks.dk.
Fra både iPad og iPhone kommer kun en brøkdel af det jeg skriver med når indlægget gemmes. Vildt irriterende.
FU 29.04.13: Teres Aarhus v Christian Bang
BFO 22.05.13: Teres Aarhus v Christian Bang. 385ml anatomiske Eurosilicone medium profile (TMM2)
Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.