Fora Off topic – Alt muligt andet Pludseligt fået bumser i en alder af 21 årflag

52 visninger

2 svar

0
    32

Pludseligt fået bumser i en alder af 21 år

Apr 2017

Hejsa. Ja som overskriften siger, så er jeg begyndt at døje med min hud. Er snart 22 år og er sådan jævnt træt af at rende rundt med hvad der ligner teenagerbumser. Spiser hverkenden p-piller eller andet med hormon i, da mit humør ikke kan tåle det og af og til fik udbrud af bumser af de piller jeg fik senest. Hvis jeg har drukket alkohol går min hud især amok, skal det siges. Drikker masser af vand, vasker mit ansigt morgen og aften ovs.
    Har aldrig haft særlig mange bumser eller uren hud i mine yngre dage, men nu er det lidt en plage. Hvad kan man lige gøre? Har I nogle gode råd? 🙂

0
    8
    Apr 2017

Meget normalt med bumser i starten af 20’erne. 😀

Jeg er selv over 30 og har også meget sart hud, og får stadig bumser. Sørg for et par gode ansigtsskrubs om ugen, spis sundt og brug produkter uden parfume og alt mulig andet skidt i. Prøv evt. at skifte mærke på din ansigtscreme/make up, da det også kan være det, du ikke kan tåle og slår ud af. Eller bedst – helt at undlade en masse make up og foundation. En god mineralpudder kan også give et flot resultat og er bedre for huden. 😉

0
    2
    May 2018

Er godt klar over at denne tråd er fra sidste år, men vil gerne tilføje noget.

Som Maria Aalborg skriver det, det at få bumser i alder af 21 ingen sag. Bortset fra når man er teenager og hormonerne flyver rundt i kroppen så er alderen ikke en begrænsning.

De fleste af os kan sagtens få en bums eller 2 gennem hele livet uanset alderen. Her gælder det om ens levemåde. Spiser du sundt, ryger eller drikker du?

Normalt kommer bumser af en eller anden form for ubalance i kroppen. Det at man får en bums her og der en gang om året er der intet glat i.

Whether you think you can or you think you can’t, you’re right. – Henry Ford

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.