Fora Brystoperation Plastikkirugi.dk (Philip Pfeiffer)flag

0 visninger

3 svar

1
    5

Plastikkirugi.dk (Philip Pfeiffer)

9. august

Hej

Nogen der erfaringer med Philip Pfeiffer?
    jeg har booket en BFO med stort løft hos plastikkirugi.dk hos Philip i oktober Og har betalt 1 rate. Jeg er skide nervøs for alt lige fra Ikke at vågne fra narkosen igen til resultatet (har også lige set en artikel i femina med en kvinde som fik for lidt ilt under en bfo i Polen og den dag idag er hjerneskadet  . De anmeldelser jeg har set ser godt ud, men der er ikke så mange ift Cerix og citadell men klinikken er også kun et par år gammel. samtalen gik super fint og de virker søde og dygtige – trænger bare virkelig til nogen anbefalinger, har aldrig fået en operation før så er vildt nervøs. 

0
    1
    13. august

Hej Jopeline,

jeg har ikke selv erfaring med BFO, men jeg ved at Pfeiffer tilbyder gratis konsultation hvor man kan komme i kontakt med deres team.

Jeg har også været inde på deres hjemmeside og kigge efter billeder og fandt denne her side: https://plastikkirurgi.dk/for-efter-billeder/

Der er ret mange billeder og jeg tror, at det vil kunne give dig lidt ro i maven – Jeg skal nok sige til, hvis jeg finder mere som kan hjælpe dig Jopeline

Fortsat god dag! 🙂

0
    2
    18. august

Hej Jopeline

Jeg har fået BFO med Motiva implantater i dec 2018 hos Philip Pfeiffer, og jeg er fuldt tilfreds med både resultatet og forløbet.

Der var ingen komplikationer overhovedet og hele teamet er meget professionelle og dygtige mennesker. Philip er meget dygtig.

Så vær helt rolig og glæd dig, du bliver supertilfreds, det er jeg sikker på.
    mvh B

1
    5
    18. august

Mange tak for dir svar. De virker også super professionelle og Philip var så sød.

Er nok bare fordi jeg virkelig Også er nervøs for narkosen … selvfølgelig også resultatet men især narkosen skræmmer mig… men det skal nok blive godt 🙂

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.