Fora Brystoperation Ondt i armen efter implantaterflag

454 visninger

4 svar

0
    4

Ondt i armen efter implantater

Feb 2018

Har nogen af jer prøvet at få ondt i jeres arme efter brystimplantater gennem armhulen? Jeg blev opereret for små 14 dage siden af Cosmo på citadelklinikken og resultatet er SINDSSYGT flot. Jeg har dog fået sindssygt ondt på indersiden af mine ene arm når jeg løfter den, det er som om der er en nerve i klemme. Har nogle af jer erfaringer med det?

5
    39
    Feb 2018

Hej 🙂

har ikke erfaring med det selv, men har hørt om nogle tidligere der har haft. Det er vidst noget med en sene. Jeg ville lige smide Peter en mail omkring det, for mener det ka afhjælpes 🤔 Det er jo irriterende at rende rundt med, men det er ihvertfald ikk farligt ved jeg 🙂

9. dec 2015 - 625 ml HP gennem armhulen. Jörg Bohn, Citadell

19. marts 2018 - 1050 ml. UHP. Jörg Bohn, Citadel. Skiftes pga. kapsel

1
    37
    20. October

@annelouise skrev:

Har nogen af jer prøvet at få ondt i jeres arme efter brystimplantater gennem armhulen? Jeg blev opereret for små 14 dage siden af Cosmo på citadelklinikken og resultatet er SINDSSYGT flot. Jeg har dog fået sindssygt ondt på indersiden af mine ene arm når jeg løfter den, det er som om der er en nerve i klemme. Har nogle af jer erfaringer med det?

Hej

Jeg oplever det samme i min venstre arm. Hvor længe fortsatte dit? Og gik det over af sig selv? 🙂

1
    15
    26. October

@Oktober-boobs skrev:

Hej

Jeg oplever det samme i min venstre arm. Hvor længe fortsatte dit? Og gik det over af sig selv? 🙂

Hejså

Jeg havde nøjagtig det samme problem, bemærkede det først efter 2 uger post op. Og det var på begge armhuler. Er nemlig også opereret på Citadellklinikken. Jeg skrev til Wasseem med det samme og fik ved at det er Mondors cord. Det skulle være hel almindeligt at får det, og kan tag uger til måneder at forsvinde. Jeg er lidt over 2 måneder post op nu og det er forsvundet helt i min venstre armhule, og der er lidt tilbage i min højre, men jeg kan strække den næsten helt nu. Tænker det er snart overstået. Google det / find videoer på youtube.

1
    11
    11. December

Det går over, men det tager tid 🙂

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.