Fora Brystoperation Ondt efter opretionen i brystet højre sideflag

0 visninger

1 svar

0
    3

Ondt efter opretionen i brystet højre side

19. september

Jeg har d 14/9 fået 425 ml i hvert bryst jeg har ondt men er stoppet på smertestillende har taget 2 Panodil og 1 ipren i dag  d 19/9 for sys det går meget bedere MEN har virkelig ondt i højre bryst det som om når jeg skal op eller bevæger armen lidt at noget hiver såret op det gør virkelig ondt nederst ud til siden inden i brystet og ind på ribbenet  i højre side og så bliver jeg nervøs er såret inde på musklen der holder Implantatet gået op eller hvorfor gør det så ondt og brænder kun i den ene side er højre hånden så ved om det har noget at sige Har i prøvet den smerte før de ikke misfarvet blå eller noget de ser helt normalt hævet ud som det nu ser ud efter sådan en omgang

0
    3
    8. oktober

Går det bedre nu?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.