Fora Øjenoperation øjenoperation i tyrkiet?flag
    0
    6

øjenoperation i tyrkiet?

Jun 2014

Jeg har kigget på de tilbud der er hvor man kan rejse til tyrkiet og få lavet en operation for kun 10.000,-

og jeg undre mig meget hvordan det kan være så billigt, om det er et ordenligt sted og hvad folk har af erfaring? stedet hedder Kaskaloglu Eye Hospital og hvis det i ikke er okaj – hvor har i så fået det lavet henne ? 😉

håber på jeres hjælp 🙂

27
    165
    Jun 2014

Hej 🙂
    jeg skal opereres (lasek) den.14 august på viborg øjenklinik den har et rigtig godt ry, og de er så søde.. ham det skal operere mig er min øjenlæge 🙂 hele 2014 køre de et tilbud på at de operere 2 øjne for et øjes pris , så det er omkring 15.400 kr alt efter hvilken du vælger… hjemmesiden hedder http://www.rexis.dk 🙂
    Knus stine

Bfo citadell d. 4/2-14 Peter cosmo 400/425 ml hp
    Bfo Susanne arffmann 6/3-14 275/300 ml mp
    23
    149

@nvindahl

Du kan roligt tage afsted. Kaskaloglu Eye Hospital er ét af de mest erfarne øjenhospitaler i Europa. Over 13.000 danskere er blevet opereret dernede siden 2004.

De benytter sig af FS-LASIK teknikken som er en nyere teknik end fx LASEK. Og så er det altså billigere.

Jeg synes, at du bør kigge på deres bedømmelser på Trustpilot, hvor du selv kan danne dig et indtryk 🙂

https://www.trustpilot.com/review/www.kirurgirejser.dk

Vh. Olivia, Mylooks.dk

✿Moderator Mylooks.dk✿
    Jeg drikker ikke vand. Fisk knalder i det :p ♫ ♬ ♫ ♬

٩(-̮̮̃-̃)۶

27
    165
    Jun 2014

Jeg overvejede også selv dealen herinde, men synes der er langt til tyrkiet hvis der bliver problemer, og vil også helstvhave at de operere et øje af gangen hvis nu det skulle gå galt:) de laver også lasik og alle de andre operation i viborg, og har danmarks eneste amaris laser.. det står dee i hverfald på hjemmesiden 😉 jeg skal have LASEK fordi at efter en grundig undersøgelse af mine øjne fandt man ud af at de ikke egnede sig til lasik..så jeg holder mig til lasek selvom det tilsydenladende for nogen er en forældet metode 😉 men.held og lykke med at finde en god klinik om det aå er i danmark , tyrkiet eller et helt andet sted 🙂 har hørt meget godt om en klinik i sverige.. jeg synes bare der er langt 😉

Bfo citadell d. 4/2-14 Peter cosmo 400/425 ml hp
    Bfo Susanne arffmann 6/3-14 275/300 ml mp

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.