Fora Brystoperation Øm ved højre arflag

0 visninger

2 svar

0
    9

Øm ved højre ar

23. august

Hejsa 🙂

jeg bliver simpelthen nødt til at høre om andre har oplevet lignende.

jeg fik d 15 juli foretaget en bfo ved Jes på Aleris Hamlet. Det er gået super fint. Det er på torsdag 6 uger siden. Mine bryster følges ikke helt af. Det Venstre er “faldet ned” og er blødt hvor det højre stadig er mere stramt og spændt. Det kommer dog laaaaangsomt men der er forskel stadig. Er det normalt?

Jeg har jo tape på arrene men tog det så af igår fordi jeg synes det højre ar er ømt 🙁 Lan godt se det Venstre er helet pænere end det højre.. det højre synes mere rødt end det andet og det er som sagt ømt? Har i andre oplevet det? Er jo bekymret for om der er begyndt at gå betændelse i såret 🙁

jeg har talt med en sygeplejerske deroppe fra som foreslog jeg gik til egen læge først da jeg bor langt fra Århus. Der er først en tid på torsdag, medmindre jeg kan få en akut tid i morgen.

Hvad tænker i når i ser billederne? (Det er dog mere rødt irl end på billedet) ved ikke hvorfor de vender på hovedet😂

Log ind for at se 3 billeder

7
    19
    24. august

@Sandramor skrev:

Hejsa 🙂

jeg bliver simpelthen nødt til at høre om andre har oplevet lignende.

jeg fik d 15 juli foretaget en bfo ved Jes på Aleris Hamlet. Det er gået super fint. Det er på torsdag 6 uger siden. Mine bryster følges ikke helt af. Det Venstre er “faldet ned” og er blødt hvor det højre stadig er mere stramt og spændt. Det kommer dog laaaaangsomt men der er forskel stadig. Er det normalt?

Jeg har jo tape på arrene men tog det så af igår fordi jeg synes det højre ar er ømt 🙁 Lan godt se det Venstre er helet pænere end det højre.. det højre synes mere rødt end det andet og det er som sagt ømt? Har i andre oplevet det? Er jo bekymret for om der er begyndt at gå betændelse i såret 🙁

jeg har talt med en sygeplejerske deroppe fra som foreslog jeg gik til egen læge først da jeg bor langt fra Århus. Der er først en tid på torsdag, medmindre jeg kan få en akut tid i morgen.

Hvad tænker i når i ser billederne? (Det er dog mere rødt irl end på billedet) ved ikke hvorfor de vender på hovedet😂

jeg tænker umiddelbart at det ser lidt rødt ud på første billede så hvis du synes det er mere rødt irl ville jeg nok kontakte lægen for en sikkerheds skyld😊

BFO d. 19/7 hos Aleris Hamlet Aalborg - Mathilde Breitenbauch. 350 ml moderat plus Mentor rund
    0
    9
    24. august

@Stinetb skrev:

jeg tænker umiddelbart at det ser lidt rødt ud på første billede så hvis du synes det er mere rødt irl ville jeg nok kontakte lægen for en sikkerheds skyld😊

jeg tog plasteret lidt af og rødmen er forsvundet og det gør heller ikke ondt mere så tror det er huden der er irriteret af det tape 😬

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.