Fora Brystoperation Nygart – bedste kirurg?flag

7k visninger

17 svar

0
    3

Nygart - bedste kirurg?

May 2012

Hej piger! 🙂

Skal snart til konsultation hos Nygart og ville lige hĂžre om nogle af jer har kendskab til Nygart. Er der en kirurg i foretrĂŠkker? Er der god service? Hvordan blev jeres resultat?? osv..

Kommende BFO i 2012! Yay.
    0
    76
    May 2012

Hej 🙂

Jeg skal til forundersþgelse ved Olafur, da en veninde anbefalede ham kraftigt ! han skulle vére den bedste og mest erfarende ! du kan finde anmeldelser af ham herinde 🙂 der har han 4,5-5 stjerner (ud af 5) over hele linjen ..

mvh. Nina

FU: Nygart d. 16/6 - Olafur
    FU: Nygart d. 18/7 - Olafur
    Operation Nygart d. 27/7

Type: Mentor 400 ml, medium Profile, Dual plane.

MĂ„l: 170 cm. 64 kg

0
    197
    May 2012

Hejsa :-)
    Jeg skal have BFO af Olafur d. 16/7, sĂ„ det var da lidt god information for mig 🙂

– skal nok skrive om mit forlĂžb og resultat til den tid.
    Held og lykke!

– Christina

BFO 16.7.2012 450cc mentor medium plus u/musklen
    Nygart Privathospital, Kari Knutsson
    0
    76
    May 2012

SpĂŠndende !

Jeg skal til forundersþgelse d. 26/6 🙂 gléder mig helt vildt til at hþre hvad han har at sige

Ja , ligemÄde !

Operation Nygart d. 27/7

0
    197
    May 2012

Det kan jeg godt forstÄ, skal du direkte til kirurgen sÄ el. sygeplejerske fÞrst?
    – det et dejligt sted, personalet er venligt og min nervĂžsitet forsvandt ligesĂ„ snart jeg trĂ„dt ind :-)
    Jo tak 🙂

BFO 16.7.2012 450cc mentor medium plus u/musklen
    Nygart Privathospital, Kari Knutsson
    0
    76
    May 2012

Jeg skal ind til sygeplejersken, og direkte ind til kirurgen bagefter 🙂
    kommer fra skive, i midtjylland , sÄ skulle ikke betale for at fÄ det slÄet sammen ! Syntes jeg er god service !

– Dejligt at hĂžre 🙂 for mĂ„ indrĂžmme jeg er nervĂžs , jeg syntes det er en stor ting ! og er lidt bange for hvordan kroppen reagerer, nĂ„r man pĂ„ den mĂ„de, putter et fremmedlegeme ind i den.

Operation Nygart d. 27/7

0
    31
    May 2012

Jeg blev opereret af kari i torsdags..trods ulidelige smerter sÄ er mine bryster blevet sÄ meget flottere end jeg havde regnet med. Kari er helt klart ham du skal vÊlge.

9
    574
    May 2012

Jeg skal selv opereres af Kari, det samme skal min veninde – og vi skal samme dag 🙂

NĂ„ men udover det har jeg en veninde som blev opereret af ham, og hendes bryster er blevet super smukke !

VIL helt klart anbefale Kari – han fortalte mig at han havde udfĂžrt omkring 200 brystoperationer indenfor det sidste Ă„rs tid %3chumbs%20Up%3cpprove

+ at jeg ogsÄ har undersÞgt pÄ nettet om anbefalinger af Kari, og der er kun rosende ord

Vh Chris

MĂ„l: 179 H - 56 kg

- FU 1-2-3 d. 25/4 Erik hos Nygart, 7/5 Kari & 27/6 Kari
    - BFO d. 19/07-2012 af Kari Knutsson. (400ml high, Mentor Siltex u.musklen)

Bh fĂžr 65a-b
    Bh NU 65g-h

Se min onlineshop her: http://secondhandfashionshop.tictail.com

0
    245
    May 2012

Jeg blev opereret af Kari Knuttson og blev anbefalet ham af nogle stykker herinde. Og er rigtig glad for mit valg 🙂 Ham kan jeg varmt anbefale, han er super dygtig.

FU NYGART: d.01.09.2011
    BFO NYGART: d.27.10.2011
    350 & 375ml MP under brystmusklen
    0
    5
    Jun 2012

Hej 🙂
    Jeg fik lavet BFO for et halvt Ă„r siden hos Nygart, og kunne ikke vĂŠre mere glad. BĂ„de for resultatet men ogsĂ„ for hele forlĂžbet. De er rigtig sĂžde derinde og jeg fĂžlte de havde styr pĂ„ det hele vej igennem 🙂 Jeg kan varmt anbefale dem.
    Knus

0
    55
    Jun 2012

Hej jeg fik min BFO i Onsdags D6-6-2012 af  Kari Knuttson.

Jeg have en fantaskiskt oplevelse alle var meget sĂžde gav sig god tid.

Jeg var pÄ ingen mÄde bange, for alle var sÄ rolig varme og imÞdekommemde, der blev hele tiden fortalt hvad der skulle ske sÄ man var hele tiden med, leg bleve strÞjet pÄ den mest kÊrlig mÄde over hÄret da leg blev lagt til og sove.

jeg har stort set ingen smerter, man skal tage det midisin man fÄr med hjen og vilde/sove sÄ meget som muligt.

Mine bryster er godt nok kun 3 dage men de er vildt flotte og har vĂŠret i bad for fĂžrste gang i deg, det var for vildt dejligt smiler.

Jeg er 159 hÞj og vejer 59 kg havde fÞr en flad 75 C Jeg har fÄet lagt 500 ml hÞj profil i hvert bryst.
    De er blevet store flotte og runde.

Jeg skal til fÞrste kontrol pÄ Mandag D 11-6-2012 og prÞve en Sport BH, jeg er spÊndt pÄ stÞrlsen, jeg tror selv det er en 75 F.
    0
    76
    Jun 2012

god historie 🙂 rart at hĂžre nĂ„r man er nervĂžs ..

jeg skal til forundersĂžgelse ved Olafur, hĂ„ber han er ligesĂ„ dygtig ! 🙂

Operation Nygart d. 27/7

0
    55
    Jun 2012

MÄske et dumt spÞrgsmÄl, men hvor meget minder bliver brysterne nÄr de ikke er hÊvet mere?

55
    1.7k
    Jun 2012

Hvis de ligger over musklen, bliver de en del mindre, men hvis de ligger under musklen bliver de stĂžrre, da musklen fĂžrst skal give sig og sĂ„dan 🙂

BFO:
    2011: 400 ml HP u/muskel
    2012: 600 ml UHP u/muskel
    2015: 350 ml HP u/muskel + brystlĂžft

Fra 70B-70G-70E

24 Ă„r, 176 hĂžj og 56 kilo

0
    55
    Jun 2012

Øv sÄ bliver mlne minder, jeg har fÄet en sport bh i 75 E, mit drÞmme Þnske er 75 G.
    Mine er over musklerne.

55
    1.7k
    Jun 2012

Sportbh stĂžrrelsen kan du ikke regne med 🙂 Du skal i hvert fald et par skĂ„le op…

BFO:
    2011: 400 ml HP u/muskel
    2012: 600 ml UHP u/muskel
    2015: 350 ml HP u/muskel + brystlĂžft

Fra 70B-70G-70E

24 Ă„r, 176 hĂžj og 56 kilo

0
    1
    Sep 2012

Hej piger!
    Hvordan kan man finde bedÞmmelserne/stjernerne pÄ de forskellige kiruger fra Nygart?
    Er ny herinde:)
    Jeg skal til forundersÞgelse af Olafur pÄ onsdag d.19

9
    574
    Sep 2012

@suzpigen sagde:Hej piger!
    Hvordan kan man finde bedÞmmelserne/stjernerne pÄ de forskellige kiruger fra Nygart?
    Er ny herinde:)
    Jeg skal til forundersÞgelse af Olafur pÄ onsdag d.19

Hej suz %3cmbarrass%3cd%3cO%3c

DesvÊrre er der ingen personlige bedÞmmelser/stjerner pÄ de forskellige kirurger. Da jeg skulle vÊlge valgte jeg bl.a. ud fra omtalen herinde pÄ Mylooks.

Du kan evt. prÞve sÞge pÄ hans navn, sÄ vil alle de trÄde det indeholder dukke op. Dette gjorde jeg bl.a. ogsÄ %3cO%3c

Vh Chris

MĂ„l: 179 H - 56 kg

- FU 1-2-3 d. 25/4 Erik hos Nygart, 7/5 Kari & 27/6 Kari
    - BFO d. 19/07-2012 af Kari Knutsson. (400ml high, Mentor Siltex u.musklen)

Bh fĂžr 65a-b
    Bh NU 65g-h

Se min onlineshop her: http://secondhandfashionshop.tictail.com

Emnet 'Nygart – bedste kirurg?' er lukket for nye svar.

Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rÄdgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, sÄ du kan vÊlge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rÄdgiver, der ud fra dine sÊrlige Þnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fÄet 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks stÞrste database af uafhÊngige klinikbedÞmmelser, indsamlet gennem mere end 10 Är.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed fÄ de bedste priser til dig hos klinikkerne. PÄ den mÄde sparer du op til 30 % pÄ plastikkirurgi og helt op til 70 % pÄ andre behandlinger.
Oplysningerne pÄ denne side er vejledende og mÄ ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne pÄ Mylooks.dk mÄ aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet pÄ denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhÞrer Mylooks.dk. Indholdet mÄ ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne pÄ denne side mÄ kun anvendes til privat brug.