7.2k visninger
17 svar
-
Hej 🙂
Jeg skal til forundersøgelse ved Olafur, da en veninde anbefalede ham kraftigt ! han skulle være den bedste og mest erfarende ! du kan finde anmeldelser af ham herinde 🙂 der har han 4,5-5 stjerner (ud af 5) over hele linjen ..
mvh. Nina
FU: Nygart d. 16/6 - Olafur
FU: Nygart d. 18/7 - Olafur
Operation Nygart d. 27/7Type: Mentor 400 ml, medium Profile, Dual plane.
Mål: 170 cm. 64 kg
Hejsa :-)
Jeg skal have BFO af Olafur d. 16/7, så det var da lidt god information for mig 🙂
– skal nok skrive om mit forløb og resultat til den tid.
Held og lykke!– Christina
BFO 16.7.2012 450cc mentor medium plus u/musklen
Nygart Privathospital, Kari Knutsson
Spændende !Jeg skal til forundersøgelse d. 26/6 🙂 glæder mig helt vildt til at høre hvad han har at sige
Ja , ligemåde !
Det kan jeg godt forstå, skal du direkte til kirurgen så el. sygeplejerske først?
– det et dejligt sted, personalet er venligt og min nervøsitet forsvandt ligeså snart jeg trådt ind :-)
Jo tak 🙂
BFO 16.7.2012 450cc mentor medium plus u/musklen
Nygart Privathospital, Kari KnutssonJeg skal ind til sygeplejersken, og direkte ind til kirurgen bagefter 🙂
kommer fra skive, i midtjylland , så skulle ikke betale for at få det slået sammen ! Syntes jeg er god service !– Dejligt at høre 🙂 for må indrømme jeg er nervøs , jeg syntes det er en stor ting ! og er lidt bange for hvordan kroppen reagerer, når man på den måde, putter et fremmedlegeme ind i den.
Jeg blev opereret af kari i torsdags..trods ulidelige smerter så er mine bryster blevet så meget flottere end jeg havde regnet med. Kari er helt klart ham du skal vælge.
Jeg skal selv opereres af Kari, det samme skal min veninde – og vi skal samme dag 🙂Nå men udover det har jeg en veninde som blev opereret af ham, og hendes bryster er blevet super smukke !VIL helt klart anbefale Kari – han fortalte mig at han havde udført omkring 200 brystoperationer indenfor det sidste års tid
+ at jeg også har undersøgt på nettet om anbefalinger af Kari, og der er kun rosende ord
Vh ChrisMål: 179 H - 56 kg
- FU 1-2-3 d. 25/4 Erik hos Nygart, 7/5 Kari & 27/6 Kari
- BFO d. 19/07-2012 af Kari Knutsson. (400ml high, Mentor Siltex u.musklen)Bh før 65a-b
Bh NU 65g-hSe min onlineshop her: http://secondhandfashionshop.tictail.com
Jeg blev opereret af Kari Knuttson og blev anbefalet ham af nogle stykker herinde. Og er rigtig glad for mit valg 🙂 Ham kan jeg varmt anbefale, han er super dygtig.
FU NYGART: d.01.09.2011
BFO NYGART: d.27.10.2011
350 & 375ml MP under brystmusklenHej 🙂
Jeg fik lavet BFO for et halvt år siden hos Nygart, og kunne ikke være mere glad. Både for resultatet men også for hele forløbet. De er rigtig søde derinde og jeg følte de havde styr på det hele vej igennem 🙂 Jeg kan varmt anbefale dem.
Knus
Hej jeg fik min BFO i Onsdags D6-6-2012 af Kari Knuttson.Jeg have en fantaskiskt oplevelse alle var meget søde gav sig god tid.Jeg var på ingen måde bange, for alle var så rolig varme og imødekommemde, der blev hele tiden fortalt hvad der skulle ske så man var hele tiden med, leg bleve strøjet på den mest kærlig måde over håret da leg blev lagt til og sove.jeg har stort set ingen smerter, man skal tage det midisin man får med hjen og vilde/sove så meget som muligt.Mine bryster er godt nok kun 3 dage men de er vildt flotte og har været i bad for første gang i deg, det var for vildt dejligt smiler.Jeg er 159 høj og vejer 59 kg havde før en flad 75 C Jeg har fået lagt 500 ml høj profil i hvert bryst.De er blevet store flotte og runde.Jeg skal til første kontrol på Mandag D 11-6-2012 og prøve en Sport BH, jeg er spændt på størlsen, jeg tror selv det er en 75 F.god historie 🙂 rart at høre når man er nervøs ..
jeg skal til forundersøgelse ved Olafur, håber han er ligeså dygtig ! 🙂
Måske et dumt spørgsmål, men hvor meget minder bliver brysterne når de ikke er hævet mere?
Hvis de ligger over musklen, bliver de en del mindre, men hvis de ligger under musklen bliver de større, da musklen først skal give sig og sådan 🙂
BFO:
2011: 400 ml HP u/muskel
2012: 600 ml UHP u/muskel
2015: 350 ml HP u/muskel + brystløftFra 70B-70G-70E
24 år, 176 høj og 56 kilo
Øv så bliver mlne minder, jeg har fået en sport bh i 75 E, mit drømme ønske er 75 G.
Mine er over musklerne.Sportbh størrelsen kan du ikke regne med 🙂 Du skal i hvert fald et par skåle op…
BFO:
2011: 400 ml HP u/muskel
2012: 600 ml UHP u/muskel
2015: 350 ml HP u/muskel + brystløftFra 70B-70G-70E
24 år, 176 høj og 56 kilo
Hej piger!
Hvordan kan man finde bedømmelserne/stjernerne på de forskellige kiruger fra Nygart?
Er ny herinde:)
Jeg skal til forundersøgelse af Olafur på onsdag d.19@suzpigen sagde:Hej piger!
Hvordan kan man finde bedømmelserne/stjernerne på de forskellige kiruger fra Nygart?
Er ny herinde:)
Jeg skal til forundersøgelse af Olafur på onsdag d.19Hej suzDesværre er der ingen personlige bedømmelser/stjerner på de forskellige kirurger. Da jeg skulle vælge valgte jeg bl.a. ud fra omtalen herinde på Mylooks.Du kan evt. prøve søge på hans navn, så vil alle de tråde det indeholder dukke op. Dette gjorde jeg bl.a. også
Vh ChrisMål: 179 H - 56 kg
- FU 1-2-3 d. 25/4 Erik hos Nygart, 7/5 Kari & 27/6 Kari
- BFO d. 19/07-2012 af Kari Knutsson. (400ml high, Mentor Siltex u.musklen)Bh før 65a-b
Bh NU 65g-hSe min onlineshop her: http://secondhandfashionshop.tictail.com
Emnet 'Nygart – bedste kirurg?' er lukket for nye svar.