Fora Øjenoperation Nu er det øjnenes tid!flag

589 visninger

6 svar

0
    280

Nu er det øjnenes tid!

Mar 2013

Hej alle sammen

Godt nok længe siden, jeg har været herinde! Har været inde og kigge, men ikke skrevet noget efter min 2. bfo.

Jeg er 19 år og er født med tunge øjenlåg og er MERE end utilfreds med dem. Jeg kan ikke have øjenskygge på, for man kan ikke se det. Jeg har det altid varmt “på” øjenlågene 😉 og synes i det hele taget det ser forfærdeligt ud.

Min far og det meste af hans side ad familien har det også, så det er desværre noget jeg har arvet. Jeg er snart færdig med gymnasiet og går straks igang med kosmetolog udd. efter gym. Så vil mere end gerne have det væk til den tid!

Er der nogle der har været den operation igennem, eller kender nogen der har? Og hvad gjorde i? Gik i til lægen først, eller direkte til kirurg? 🙂

Overvejer at snakke med den kirurg, der har udført begge mine bfo’er. Men vil lige høre, hvad i har at sige først, ren nysgerrighed.

Håber på en hjælpende hånd

- FU Citadell, Jörg Bohn d. 29/8-2011 - Brystforstørrelse
    BFO 13/10-2011, 445 ml high profile
    - FU Citadell, Jörg Bohn, d. 21/6-2012 - Om forstørrelse
    BFO d. 30/8 - 2012, 615 ml high profile
    - FU Citadell, Jörg Bohn, d. 16/9-2013 - Ang. øjenlågsplasik
    - OP Citadell, Jörg Bohn, d. 1/10-2013 - Øjenlågsplasik

Hudterapeut / Anæstesisygeplejerske studerende..

82
    698
    Mar 2013

Jeg gik en dag op til vores lokale (og meget travle) øjenlæge…..for 7-8-9 år siden.

I klinikken var der sommerferie og kun øjenlægen var til stede….jeg fik forklaret mit ærinde og selv om han sad bag en skranke, flere meter væk, så konstaterede han, at det trængte jeg da tydeligt til, og så fik jeg en tid til operation 2 dage efter – fordi han havde et afbud…(på trods af der var venteliste på et halvt år)

2 dage efter gik jeg smilende derop igen…og præcis 45 min efter jeg var trådt ind af døren – gik jeg ud igen….med 2 nyopereret øjenlåg – og solbriller…
    Alt forløb perfekt, næsten ingen blå øjne og ingen komplikationer af nogen art!!!

Nu her så mange år efter, står jeg stadig og glædes når jeg ligger min daglige make up….og jeg vil endda sige ; at skulle jeg selv have betalt de små 10.000,- en sådan operation koster….så havde jeg stadig gjort det !!!

Om du kan bruge den historie til noget ved jeg ikke… Men ihvertfald : GØR det….hvis du spørger mig
    Pøj pøj…

FU 21.11.12 Susanne Arffmann
    Opr 12.1.13 Susanne Arffmann
    BFO 400 ml under musklen og stor maveplastik samtidig.
    (2,6 kg skind fjernet,mavemuskler syet og 2x600 ml fedt suget)
    15.10.13 brystløft og fedtsugning af inderlår (Susanne Arffmann)
    1
    112
    Mar 2013

Jeg har også fået det lavet, jeg ringede bare til en øjenlæge og fik en tid.

Derefter ville jeg få tilsendt en dato og tid hvor jeg skulle møde på Brædstrup sygehus hvor de skulle lave det.

FU: 20/3-13 Susanne Arffmann
    BFO: 21/5-13 Susanne Arffmann
    Bh før: 75A
    400 ml runde mentor
    161 cm
    65 kg
    37 år
    113
    4.1k
    Apr 2013

Jeg gik også til en øjenlæge og blev også godkendt til operationen. Jeg ville også selv have betalt det, hvis ikke jeg kunne få den gratis 🙂 Det er nu lidt over et år siden og jeg er SÅ glad for, at jeg fik det lavet!! :)

Jeg har billeder i denne tråd, hvis du vil se:

https://mylooks.dk/community/topic/for-efterbilleder-af-ojenlagsop/

Nov. 2010: Stor maveplastik ved Jørn Bo Thomsen på Vejle Sygehus
    Aug. 2011: BFO 500 ml.high profile ved Susanne Arffmann. 70G i bh 🙂
    Feb. 2012: Balleplastik i Give (fjernelse af overskydende hud på lænden)
    Mar. 2012: Øjenlågsplastik ved øjenlæge i Billund (hud over øjnene)
    Juli 2012: Re-op/Bfo 700 ml.high profile ved Susanne Arffmann. 70H i bh 🙂
    Dec 2013: Re-op af venstre bryst ved Susanne Arffmann
    1
    58
    Apr 2013

Jeg fik en tid hos øjenlægen for ca 3 år siden. Min egen læge var slet ik ind over. Fik fjernet 1.6 cm hud, skulle ik selv betale. Slap af med hovedpine, får ik større panderynker – dem jeg havde er blevet mindre, folk spørger ik længere om jeg er træt, og jeg slipper for at tape øjnene op når jeg vil slappe af :D

Ingen komplikationer overhovedet

En af de 2 bedste ting jeg har gjort for mig selv :yes:

0
    5
    Apr 2013

Kan man stadig få det gratis?

Jeg har en tid i luli hos en læge og skal betale 6000 hvilket er billigt.

Jeg fik hende anbefalet af min botox læge og glæder mig, men gratis er da lækkert!

MVH

6
    0
    Apr 2013

Jeg har også været den operation igennem og kan også klart anbefale det. Jeg gik direkte til kirurg, fordi jeg gjorde det af kosmetiske årsager og egentlig ikke fordi jeg havde specielt meget overskydende hud, så jeg har også selv betalt operationen.

Hvis du skal have det betalt skal du nok igennem en øjenlæge/egen læge.

Selve operationen er stille og rolig. Du bliver bedøvet og det er faktisk det værste, 2-3 sekunders svien, og så mærker du ikke mere. Det tager 30-45 min og så er du klar til at tage hjem. Jeg kørte selv hjem i bil, men vil nok anbefale at du får en til at køre dig eller tager det offentlige.

Jeg blev en smule blå/rød og hævet, men det forsvandt i løbet af en uge og jeg havde faktisk regnet med, at det var meget værre. En lille, nem operation, vil jeg sige, som du bliver sindssygt glad for bagefter, især hvis du har så meget overskydende hud, som du giver udtryk for.

Go for it – så hurtigt du kan 🙂 Held og lykke.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.