Fora Kirurgi i udlandet Nordesthetics Litauenflag

5k visninger

99 svar

0
    2

Nordesthetics Litauen

Mar 2015

Hej alle!

Jeg sidder i øjeblikket og overvejer at få fedtsugning på mine lår. I den forbindelse faldt jeg over klinikken Nordesthetics i Litauen. Behandlingen koster det halve af, hvad det koster i DK, og der loves fantastisk service – det er næsten for godt til at være sandt!

Er der nogen der har erfaring med denne klinik eller andre klinikker i udlandet og kan komme med ris/ros?

Mvh Maja 🙂

16
    185
    Mar 2015

Hej Maja. Jeg kan godt nok ikke helt svare på dit spørgsmål (endnu). Men skal have stor abdominalplastik og armløft på nævnte klinik på fredag. Men hvad jeg har oplevet indtil nu, har kun været yderst professionelt og super service. Men jeg kan selvfølgelig sige mere efter weekenden.
    Grunden til jeg valgte dem, var dog egentlig ikke så meget prisen, men mere en tidligere kollegas oplevelse og resultat fra klinikken.
    Knus Maria

35 år - vægttab: 55 kg uden gb
    Bfo + stort løft, runde high profile Mentor Cohesive1 500ml under musklen på Scanstad Klinikken d. 19/2 2009, af Dr. Finn Worm Knudsen.
    Stor abdominalplastik, fedtsugning og armplastik d. 20/3 2015 (1 kg hud, 1050gr fedtsuget), Dr. Donatas
    Ønskes: løft af baller + lårplastik (2015/2016)
    0
    2
    Mar 2015

Hej Maria,

Det bliver spændende! Glæder mig til at høre, hvordan det går med dig 🙂

16
    185
    Mar 2015

Hej igen. 🙂
    Så er jeg opereret og indtil videre er det gået over al forventning! De er bare så søde og professionelle her, og jeg kunne ikke være gladere.
    Har fået fjernet 2 kg hud og fedt i maveregionen, på mine arme kan jeg ikke helt huske. Men spørger i morgen ved kontrol, hvor jeg også får det hele at se.
    Er noget ramt nu her, men er fuldstændig smertedækket. Og beder bare om mere ellers. Men psykisk har det bare været lidt hårdt, med nervøsitet mm. Men er GLAD so far!

Knus Maria

Bfo + stort løft, runde high profile Mentor Cohesive1 500ml under musklen på Scanstad Klinikken d. 19/2 2009, af Dr. Finn Worm Knudsen.
    Stor abdominalplastik, fedtsugning og armplastik d. 20/3 2015 (1 kg hud, 1050gr fedtsuget), Dr. Donatas
    28
    533
    Mar 2015

Hej MariaA hvordan går det nu? er du kommet hjem til danmark?

overvejer nemlig selv at få en abdominalplastik det samme sted, så er spændt på og høre om alt er som det skal være!!!!

knuser

16
    185
    Mar 2015

Hej Sweet.

Jeg kommer først hjem til Dk på torsdag, har valgt (efter anbefalinger fra kirurg) at blive her en lille uge efter op. Bor nu på det dejligste, rene, fine hotel lige på Hovedgaden 🙂
    Og jeg har det godt… Har været hårdt de første 3 dage, men synes meget er vendt her på dag 4. Er stadig hæmmet, øm, mærket osv, men kan nu gå bare en lille smule. Humøret er i hvert bedre dag for dag. Og klinikken kan kun anbefale! De er som tidligere nævnt så søde og professionelle, har følt mig i SÅ trygge og gode hænder hele vejen igennem. Og er blevet tilset af min kirurg hver dag til jeg rejser hjem, samt har fået 2x lympedrænende massage – det er dejligt! 🙂
    Resultatet er jeg også sikker på nok skal blive rigtig godt. Er ikke så god til blod og sår, så har faktisk først valgt at se mine ar for første gang idag. Og er vildt positivt overrasket 🙂
    Så altså kun thumbs up til klinikken herfra – men spørg endelig hvis der er noget du vil vide 🙂

16
    185
    Mar 2015

Før billede, arm

Log ind for at se 1 billede

16
    185
    Mar 2015
    Efter billede, dag 4.

Efter billede, dag 4.

Log ind for at se 1 billede

16
    185
    Mar 2015

Er ikke så god til det der med billeder, og har endnu ikke nogen af maven med trusser på. (Er ikke så vild med at lægge ind med synlig…. Ja you know what. 🙂 så skal lige finde ud af at redigere på en eller anden måde? (Altså tilsløre). Men håber I kan se forskellen på mit før/efter armbillede i 1. omgang 🙂

2
    97
    Mar 2015

Man kan tydelig se forskel ej hvor skønt at få det overstået 🙂 og tillykke med det

16
    185
    Mar 2015

Tak Kani…. Og jo, det er virkelig dejligt at få overstået 🙂 Desværre har jeg bare så meget løs hud overalt på kroppen efter vægttab, at jeg “lige” mangler også et løft af baller og lår-plastik. Men selvom kirurgen sagde jeg kunne få det allerede om 2-3 mdr, venter jeg nok lige liiiiidt længere 🙂 Men jeg glæder mig til det hele er færdigt, og selvfølgelig også over mine del-resultater 🙂

28
    533
    Mar 2015

Det ser rigtig flot ud deres arbejde:)Stort tillykke:)

Har lige nogle spørgsmål:

Hvem have du kontakt med inden afrejsen?

Har du en ledsager med?

Hvordan kom du fra klinikken og til hotellet, hvis du havde svært ved og gå?

Er det pga maven du har det skidt?

Kommer kirurgen  til hotellet og se til dig?

Hvilket hotel bor du på?

Har du mavebælte på? eller buks?

Hvornår tog du til dit hotel? efter 2 dagen?

Og hvordan har du det i dag?

Jeg har nemlig planer om at rejse der ned selv, når jeg skal tilbage til mit hotel kommer min ledsager dagen efter. Så skal lige være sikker på jeg kan lidt selv:)

42
    1.3k
    Mar 2015

Det er flot arbejde med din arm. Jeg glæder mig til at se maven også

Tragtbrystopereret 2006. Operation for flarring rib 2009, FU Citadel 2012. FU Arffmann 2012. Maveplastik og brystforstørrelse januar 2016 ved Luxuskirurgi i Litauen. 500 ml anatomiske Polytech implantater. Syet mavemuskler som var skredet 12-14 cm pga graviditeter. Fjernet 1.5 kg hud.
    16
    185
    Mar 2015

Sweet: tak, jeg synes også selv det allerede ser rigtig fint ud. Især når man tager i betragtning der kun (nu) er gået 5 dage, og jeg er virkelig hævet og “deform/rynket” efter kompressions-dragterne.
    Nu til dine spørgsmål 🙂
    Jeg havde kontakt med en der hedder Ana, hende kan man skrive frem og tilbage med på dansk (man kontakter blot klinikken, og så “omstiller” de vist selv til hende, deres danske repræsentant). Det fungerede super godt, og du kan spørge hende om alt i hele verden! (Gjorde jeg i hvert fald) 🙂
    Og ja, jeg har min kæreste med… Det har jeg været super glad for, men tror sagtens det kan lade sig gøre uden meget ubehag, at ledsager først kommer dagen efter (eller venter yderligere en dag). Jeg var indlagt 2 dage, og sygeplejerskerne er bare så søde og hjælpsomme, så det har egentlig kun været til “moralsk støtte” min kæreste har været nødvendig. Det er nemlig også i den forbindelse jeg har haft det skidt.. Jeg er nemlig sådan en pylret type der nærmest besvimer ved blot et lille sår (har det svært med blod), så på den front har det været skønt med en kæreste der kunne berolige mig. Mht smerter har det været ok. Men dag jeg jo også har fået lavet arme, er jeg jo nok mere hæmmet ift “kun” at få lavet maven, så er sikker på du ville kunne klare det 🙂 Især hvis du er mindre pylret end jeg 😉
    Mht kørsel, så bliver du faktisk hentet i lufthavnen af en chauffør og kørt frem og tilbage til alt ugen igennem. Det er SÅ lækkert! Jeg har efter jeg kom på hotellet mødt kirurgen på klinikken, men det er en 7 min bilkørsel herfra, og man bliver som nævnt hentet og bragt af omsorgsfuld chauffør. Det er virkelig intet problem der…
    Mit hotel er Kaunas City Hotel, og det er ret så lækkert. Det vælger jeg helt sikkert igen når jeg skal herned. Super service, god beliggenhed (tæt på supermarked, restaurant og klinik; og shoppingcenter 😉 )
    Jeg har sådan en slags meget høj trusse på, der både kan åbnes i siden og mellem benene når man skal på toilet. Den går hele vejen op på ryggen, og skulle være mere behagelig end mavebælte (men er stadig godt nok stram). Skal nok ligge billeder ind når jeg kommer hjem.
    Hvordan jeg har det? Fysisk bedre dag for dag… Er dog ret så øm i ryggen efter at gå og ligge med bøjet ryg + fedtsugninger. Og er i perioder ligeledes meget hævet på maven, det føles ikke så rart. Mine underarme ligner også balloner, men igen… Hævelse er jo nok uundgåeligt og forventeligt ved så store operationer, og jeg synes faktisk det hele føles langt bedre end jeg havde forventet. Psykisk kan jeg have nogle nedture, mest når jeg bliver bange (for sår og blod – jeg er pylret, I know 😀 ). Men jeg er slet ikke i tvivl om jeg skal herned og have resten fixet også. Mine ar ser allerede nu ud til blot at blive en tynd fin streg.
    Så altså… Håber jeg fik svaret på alt, ellers spørger du bare 🙂
    Knus Maria

16
    185
    Mar 2015

Pmsnorjylland: mange tak, jeg synes også det er fint allerede (ser selvfølgelig lidt drabeligt ud) 🙂 Og jeg skal nok ligge billeder ind af maven også, når jeg lige får taget billede med trusser på 😉

28
    533
    Mar 2015

Maria mange tak for alle dine svar, det er jeg virkelig glad for:)

Håber ikke du har fået ondt i dine arme pga alle mine spørgsmål!!

Jeg er meget sikker på jeg kommer afsted nu, det bliver så først til juli ” sommerferie”.

Lyder til du er ved godt mod, og virker tilfreds.

Jeg vil følge dig herinden og se hvordan det går dig. Ønsker dig alt held og lykke. Og rigtig godt tur hjem i morgen, håber du er klar til den også;)

knus og tanker herfra

42
    1.3k
    Mar 2015

Har du fået syet muskler i maven og hvor meget bliver prisen i alt. Måske lidt svært når arme er med.

Hvordan med fly hvad gav du for det.

God bedring.

Tragtbrystopereret 2006. Operation for flarring rib 2009, FU Citadel 2012. FU Arffmann 2012. Maveplastik og brystforstørrelse januar 2016 ved Luxuskirurgi i Litauen. 500 ml anatomiske Polytech implantater. Syet mavemuskler som var skredet 12-14 cm pga graviditeter. Fjernet 1.5 kg hud.
    16
    185
    Mar 2015

Sweet: haha nej, jeg har heldigvis ikke fået ondt i armene af at besvare dine spørgsmål, så spørg endelig løs. Er kun glad for at kunne videregive info, da jeg selv synes det kan være lidt svært at finde rundt omkring.
    Men ja, jeg er ved godt mod og super tilfreds med resultatet (altså jeg har præstereret at besvime ved at få revet min tå-negl af, så det faktum jeg faktisk kan holde ud at se på mine nyerhvervede sår/ar, siger en del 😀 )

Men lyder som dejlig “sommerferie gave” til dig selv så? Jeg er sikker på det nok skal blive godt også 🙂 Min kirurg var Dr Donatas, og jeg har sjældent mødt en så behagelig, fokuseret og rar mand.

Held og lykke til dig, allerede her i beslutningsprocessen 🙂

Knus og tanker

16
    185
    Mar 2015

Pmsnordjylland: jeg ved ikke helt hvad prisen for mave alene er, for jeg har jo som sagt fået arme også med. Men mit tilbud lyder på ca 26.500,- for stor maveplastik, fedtsugning af mave og flanker, mænd og armplastik. Dette inkluderer alt fra jeg ankommer til lufthavnen til jeg står i lufthavnen igen (kørsel, konsultationerm prøver, operation, massage X 2, mad på hospitalet etc).
    Fly gav jeg 970,- for en returbillet. Hotel ca 2000,- for 2 personer 7 nætter (er man her alene er man jo så på hospitalet de 2 nætter)

Rigtig dejlig dag til dig 🙂

16
    185
    Mar 2015

* altså mente ikke fedtsugning af mænd, men LÆND 😀

Side 1 2 3 4 5

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.