Fora Brystoperation Nogle med 325hp, rundt imp, under musklen?flag

26 visninger

0 svar

0
    1

Nogle med 325hp, rundt imp, under musklen?

11. January

Hej ūüôā

Jeg skal have foretaget et l√łft, og derefter have implantat i.

Jeg har hele tiden v√¶ret sikker p√• 325, da jeg ikke √łnsker en k√¶mpe barm, men en flot rund i stedet (ala medina)

Nu er jeg så i tvivl, da der ikke er særlig meget forskel på 325 og 350.

Jeg er 177 og vejer ca 62.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-r√•dgiver, der ud fra dine s√¶rlige √łnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har f√•et 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks st√łrste database af uafh√¶ngige klinikbed√łmmelser, indsamlet gennem mere end 10 √•r.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne p√• denne side er vejledende og m√• ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne p√• Mylooks.dk m√• aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet p√• denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilh√łrer Mylooks.dk. Indholdet m√• ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne p√• denne side m√• kun anvendes til privat brug.