935 visninger
7 svar
-
Jeg overvejer et mindre ansigtsløft, men det er vigtig for mig at finde den bedste,
Så håber der er nogen der kan hjælpe ?
løberenFølger lige med – ærgeligt der skrives så meget omkring denne op
Hvis det kun er et mindre løft du søger, så prøv at tjekke løft med laser, n-age.dk og Mølholm i Vejle har nogle gode bud
Hej .. Ved ikke om du har fundet en kirurg … Ole Momsen fra Aros privat hospital når man ser de billeder der er lagt ind at de ansigtsløft han har lavet så ser det fint ud .. Overvejer selv ham 🙂
Hej Anette Olsen
hvor langt er du i overvejelserne ?
Jeg har haft et par samtaler med Christian Bang, Hamlet Århus, han er meget sympatisk og de før og efterbilleder han har vist mig er rigtig fine og ser meget narturlige ud, så ham overvejer jeg og med operation midt i november.
Vh
løberenHej igen … Jeg har fået lavet øjenlåg hos christian bang det blev ikke pænt da han lå snitte så man tydelig kan se mit ar .. Fik en fedt sugning som han måtte suge mere ud da han havde suget for lidt.. Det er så to ting som ikke lykkes første gang .. så derfor vil jeg ikke vælge ham til mit ansigt ..jeg regner med det bliver sidst i oktober jeg skal have et nedre hals og ansigtsløft ved ole momsen
.Hej
ikke gode oplevelser hos Christian Bang.
Jeg blev opereret af ham den 15/11 2017 et total ansigtsløft og jeg er meget tilfreds med resultatet. Det ser naturligt ud og ikke en har sagt noget, hvilket jeg var meget bekymret for.
November er et godt tidspunkt på året, hvor man pakker sig lidt ind.
Det var en stor omgang, men nu en stor glæde hver gang jeg ser mig selv i spejlet .
Jeg er ikke den “lette” patient, har tidligere fået foretaget er bryst løft på Viborg privathospital af Kenneth Finnerup som bestemt ikke var tilfredsstillende, hvilket jeg også fik en erstatning for af Patientklagenævnet.
Har stadig lidt føleforstyrekser, men ellers ingen problemer.
Har du fået foretaget din operation hos Ole Gormsen?
løberen
Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.