Fora Brystoperation Nervesmerter/skader efter brystforstørrende operation!flag

11 visninger

1 svar

0
    4

Nervesmerter/skader efter brystforstørrende operation!

14. June

Hejsa!

Jeg er en kvinde på 45 år som for 3 uger siden efter maaaaange års ønske….og opsparing fik lavet en brystforstørrende operation ( ikke store på nogen måde) fordi jeg havde det man kalder en vaskebræt. Kun lige et par brystvorter og par små slatne teposer.

Fra efter opvågning og frem til nu har jeg haft de mest forfærdelige nervesmerter. Det er en voldsom brændende fornemmelse over brystet og som spreder sig op over halsen, ud over og under armene, ned af ryg/læn og til tider ned i benene. Det er SÅ forfærdeligt.

Lægen har givet mig noget medicin man også bruger mod epilepsi…først Predabalin og nu Gabapentin på 3 dag. Umiddelbart er der ingen…eller i hvert fald ringe effekt. Jeg har undervejs været ret påvirket af medicinen… predabalin gjorde mig træt og svært ved at styre min motorik nær jeg havde taget 3 til natten….og 2 fordelt over dagen. Derudover pludselig hjertebanken i korte “anfald” flere gange om dagen. Derudover en mave så som er udspilet fra under nederste ribben samt udslæt hen over toppen af maven. Begyndende sløret syn så telt på tv kan være svær at læse. Det er ikke konstant. Jeg er bange for at det kan være allergisk reaktion og at jeg derved skal stoppe medicinen. Men hvad så?

Jeg er derudover stadig spændt over brysterne…men det skal jo bare have tid. Men i kraft af at jeg har så meget brænden i min krop og et par yderst sårbare brystvorter der ikke kan li have tøj på sig så spænder jeg helt vildt op i skuldre og nakke. Og så er jeg ved st være brugt og rigtig ked af det. Ja faktisk ret bange midt i alt det her. Tænk hvis jeg skal lide i al evighed. Jeg har i den grad fortrudt mit valg. Havde jeg dog bare vidst at det er en risiko ved alle former for operationer og at det faktisk kan ende i kronisk problem så havde jeg aldrig sprunget ud i det. Det har ingen fortalt mig på noget tidspunkt.

Er der andre der har/haft de samme problemer ? I givet fald hvordan blev i hjulpet? Og hvordan er status nu? Er der gode råd til behandling….lægeligt eller alternativt. Kosttilskud? Jeg har forresten lige bestilt CBD dråber i et desperat forsøg på at booste mit nervesystem. For pokker…..hvad skal jeg gøre?

MVH

En meget frustreret og fortvivlet kvinde

24
    188
    17. June

Kære Bella-Ella!

Hvor det gør mig ondt at læse din historie.

Det er faktisk længe siden jeg har været inde og kigge i det her forum og faldt så over dit indlæg. Jeg er over 50 år og blev efter mange lange bange overvejelser  opereret for halvanden år siden. Jeg var i kæmpe tvivl til sidste sekund. Operationen gik rigtig godt og ligeså tiden efter. Jeg havde ikke de store smerter og var begavet med fuld følelse i brysterne . Jeg fik indlagt det de i dag kalder mindre implanter 275 ml. Tre kirurger uafhængigt at hinanden anbefalede det. Status i dag er, at brysterne for såvidt er fine nok, men jeg har meget meget svært ved at vænne mig til at have brystimplantater. Jeg synes det føles kunstigt, men altså mine tidligere bryster  var MEGET bløde og slatne.

Det var så bare lige min historie, men det er jo dig det handler om.Jeg synes du skal se at komme til en undersøgelse hos en anden kirurg hurtigere end lynet. Det koster formentlig 800, men er pengene værd. Du skriver ikke på hvilken klinik du er opereret??Jeg var hos fire super kiruger inden jeg traf mit endelige valg.

Jeg kan anbefale dig to.

Benedikte Thuesen & Jens fra Amalieklinikken. Begge to vildt erfarne  og tekniske dygtige kiruger.

Jeg lavede et GIGA researcharbejde inden min operation omkring, hvem der var nogle af de bedste og kan vitterlig varmt anbefale de her to.

Du skal IKKE have det sådan på tredie uge.

alt det bedste til dig 🙏🏻😍

.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.