2 visninger

0 svar

0
    446

Næseoperation

7. July

Hej alle sammen,

Jeg ville høre om nogle kunne anbefale en virkelig god kirurg med forstand og ekspertise i næser.

Sagen er den at jeg i flere år har haft problemer med min næse, ikke kun rent skønhedsmæssigt, men også fordi jeg i flere år har haft problemer med at trække vejret, især når jeg skal sove eller ligger ned. Jeg er overbevist om at min næsevæg er skæv og mit ene næsebor er så smalt at jeg ikke rigtig kan trække vejret igennem dette og det er blevet værre indenfor de sidste par år.

Jeg har haft snakket med min læge om det før, men synes at have læst og hørt fra flere, at Danmark ikke er særlig gode til denne type operationer og jeg gruer for at ende op med flere re-operationer.

Udover mine vejrtrækningsproblemer vil jeg også gerne have lavet min næse smallere og mere lige, da jeg pt. føler den er for bred til mit ansigt (klumpet at se på) samt med opstoppernæse og dette passer absolut ikke til min femininitet.

Jeg har haft kig på en kirurg i Armenien som jeg har hørt godt om og set en masse flotte næser resultater fra, men hvad kan I anbefale?

Jeg tænker at jeg selv vil betale for operationen og en veninde kan måske tage med, såfremt mit valg ender med at være en kirurg i udlandet.

FU 16/4 2010 Peter Cosmo / Citadellkliniken.
    OP 14/6 2010 Peter Cosmo - kombi-op.
    BFO 375 ml. MX via brystfold.
    Stor abdominalop. + sammensyning af muskelvæg.
    Restylane/botox rynkebeh.
    Før 80A - NU 70F :o)

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.