Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Næseoperation Næse operation af Claus Gregers, nogen erfaring?flag

3.2k visninger

22 svar

13
    51

Næse operation af Claus Gregers, nogen erfaring?

Jun 2014

Jeg skal til forundersøgelse den 2 september, hvorefter jeg skal have min næse lavet af Claus Gregers, og vil i den forbindelse hører om der er andre, som er blevet opereret af ham og evt har nogle før- efter billeder? 🙂

FU oktober 13 bfo susanne arffmann 450-500 ml HP
    Bfo nr. 1. Susanne arffmann den. 20 december 2013 450 ml HP
    Før 70D - Nu 65i
    FU 2. September 2014 næseoperation af Claus Gregers
    FU nr.2 oktober 2015 næseoperation af Claus Gregers
    Næse OP den. 28 oktober 2015 af Claus Gregers
    FU læbe forstørrelse med 1,0ml juvederm, den 25/11-15 hos bymallingogjensen i Århus
    3D hairstroke øjenbryn (permanent makeup) hos Kisura Aalborg
    1
    2
    Jul 2014

HEJ! Hvordan har du fundet ud af at det skal være hr Gregers som skal operere dig, i den jungle af læger og klinikker som tilbyder næsekirurgi ? Sejt, glæder mig til at høre om din forestående operation! Sorry, det er ikke lige et svar på dit indlæg, men skal selv fixe næsen til vinter, så er på kirurgjagt!

2
    23
    Jul 2014

Hej Pernille.

Jeg har været til FU ved Claus og han virker som en rigtig dygtig læge og meget sympatisk. Jeg var både til FU ved ham og Aksel på H.C Andersen klinikken, og jeg havde rigtig svært ved at vælge hvem af de to som skulle lave min næse. Jeg valgte dog Aksel pga. den måde han ville lave min næse på tiltalte mig mere end den som Claus ville bruge. Men det var bestemt et svært valg men det var bestemt ikke fordi jeg ikke var tryg i Claus’ hænder at det ikke blev ham.

jeg skal OP d. 14/8 af Aksel så jeg er ved at være rigtig spændt 🙂 Håber du finder den rigtige kirurg for dig.

26
    168
    Aug 2014

Vil du ikke gi et update med din OP? Jeg overvejer meget Aksel nemlig. Skal du lokal bedøves eller fuld?

BFO hos Nygart 2010 - 300ml medium profil.
    BFO hos Susanne Arffmann 2013 - 550ml High profil.
    2
    23
    Aug 2014

jo det kan jeg godt 🙂 jeg skal i fuld bedøvelse

26
    168
    Aug 2014

tak 🙂 må jeg spørge hvaddu skal ha lavet og hvad du skal give?

BFO hos Nygart 2010 - 300ml medium profil.
    BFO hos Susanne Arffmann 2013 - 550ml High profil.
    2
    23
    Aug 2014

jeg skal have fjernet et bump på næseryggen. Skal give 21.000 inkl FU

1
    2
    Aug 2014

LOJH, jeg håber, at alt går som du ønsker når du nu snart skal opereres, glæder mig også til at høre om/se dit resultat! Lykke til!

2
    23
    Aug 2014

Mange tak musen 🙂 skal nok give en update når jeg er ved at være på højkant igen. Er ret spændt på hvordan min krop reagere på narkosen, da jeg aldrig har været bedøvet før.

2
    23
    Aug 2014

Hej Piger

Som lovet så for i lige en lille update.

Operationen gik fint og alt forløb som det skulle. Jeg var ret dårlig da jeg vågnede af narkosen og havde meget ondt i hovedet og næsen. Jeg fik dog lov til at komme hjem ca. 3 timer efter. Jeg blev opereret om aftenen så det var bare direkte hjem i seng og sove. Dagen efter have jeg stadig ondt i hovedet og næsen, men mindst lige så meget i min hals pga. det rør der bliver lagt i halsen på en under operationen. Efter tre dage havde jeg det bedre og kunne begynde at bevæge mig lidt rundt og gå korte ture med min hund. Jeg har været hjemme ved mine forældre hele ugen så de har passet og plejet mig i de dag jeg havde det skidt.

I torsdags fik jeg så gipsen af og det var en mega lettelse. Det der med ikke at kunne lugte og smage noget er virkelig forfærdeligt samt at ens mund er ekstrem tør og man danner meget slim rundt om munden !

resultatet er indtil videre som jeg havde forestillet mig og jeg er rigtig glad for det. Den er selvfølgelig stadig hævet og meget øm men det går fremad for hver dag.

0
    7
    Oct 2014

Hej Lojh

Tillykke med din operation. Er resultatet stadig som forventet? Jeg overvejer meget at bestille forundersøgelse og operation hos Aksel Grøntved. Jeg vil høre om du mon vil sende et før-efter billede af din næse til mig? Jeg synes nemlig ikke jeg har kunnet finde så mange billeder af de næser han har opereret. I hvert fald ikke nogen, som minder om min næse:) hvis du vil må du meget gerne sende på natasha.askbo@hotmail.com.

Vh. Natasha

0
    7
    Oct 2014

Undskyld, jeg mener selvfølgelig Claus Gregers!:)

2
    23
    Oct 2014

min mobil hvor billederne ligger på er lige pt. død så når jeg får den repareret vil jeg godt sende nogle billeder. Men jeg blev opereret af Aksel og ikke af Claus 😉

0
    7
    Oct 2014

Okay nu læser jeg lige tråden igen.. Blev bare lige forvirret, efter jeg havde trykket send, fordi overskriften var noget med Claus Gregers:) men jeg står ligesom du gjorde mellem de to kirurger, så jeg vil stadig meget gerne se dine billeder, når din telefon igen virker. Indtil da, kan du måske bare kort beskrive hvad du har fået lavet og om du stadig er glad for det? Mit problem er bump på ryggen og en lidt “grov” næsetip..

Vh. Natasha

1
    7
    Nov 2014

Jeg er også intresseret i at vide hvad forskellen er på de to læger (aksel og claus) når jeg selv skal til en forundersøgelse på et tidspunkt, hvis det bliver der 🙂

13
    51
    Jan 2015

Hej piger.
    Nå kan se det efterhånden er længe siden sidst jeg var online herinde og at i har kommenteret på min tråd.
    Men grunden til jeg har valgt Claus er at det er ham som jeg har fået anbefalet af flest læger, jeg skal have en stor operation.
    Jeg har haft tænkt på aksel, men hørte bedre om Claus og derfor er valget egentlig gået på ham.
    Jeg er pt. Gravid, så operationen er blevet skubbet lidt. Til august skal jeg under kniven og vil med glæde ligge før- efter billede op efterfølgende til jer som er nysgerrige efter resultatet <3

FU oktober 13 bfo susanne arffmann 450-500 ml HP
    Bfo nr. 1. Susanne arffmann den. 20 december 2013 450 ml HP
    Før 70D - Nu 65i
    FU 2. September 2014 næseoperation af Claus Gregers
    FU nr.2 oktober 2015 næseoperation af Claus Gregers
    Næse OP den. 28 oktober 2015 af Claus Gregers
    FU læbe forstørrelse med 1,0ml juvederm, den 25/11-15 hos bymallingogjensen i Århus
    3D hairstroke øjenbryn (permanent makeup) hos Kisura Aalborg
    0
    1
    Dec 2015

Hej pernille, jeg vil meget gerne se før og efter billeder da jeg selv overvejer Claus 🙂

2
    37
    Dec 2015

Hej Pernille ! Jeg håber operationen gik godt. Kunne jeg også få lov til at se før og efter billeder ? 🙂

0
    3
    Aug 2016

Hej Piger,

jeg vil også rigtig gerne se før og efter billeder af claus´operation

shushanik_93@hotmail.com

på forhånd tak 🙂

0
    1
    Sep 2016

Hvis du også vil sende billeder til mig, Pernille, så ville jeg være glad 🙂

Josefinestage@hotmail.com

Side 1 2

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.