Fora Brystoperation Motiva ergonomix eller roundflag

0 visninger

2 svar

1
    19

Motiva ergonomix eller round

28. august

Hej

Jeg har valgt motiva ergonomix i hp som bevæger sig som et naturligt bryst- der er forskel på den og et dråbeformet . Men vil gerne høre fra andre , der har et egonomix implantat , og evt. hvorfor I valgte et rundt fremfor ergonomix og omvendt. Håber der er nogle der kan svare 

11
    29
    1. september

Hej

Jeg valgt Ergonomix sammen med kirurg. Vi fik talt om hvad jeg vil og hvad jeg forventer. Jeg ønskede  naturlig look, de skal være dråbeformet, de skal være tætte (vil ikke have stort mellemrum og vil ikke have de sidder højt op. Han sagde at jeg kun kan får det med ergonomix og at de ville passe bedst til mig, og fra første sekund jeg har set dem så har jeg ikke været i tvivl om at det var 100% rigtig valg. Jeg kender en som har runde og de passer godt til hende og jeg synes det pænt, det var bare ikke noget for mig.

40 år, 168 cm, 64 kg
    BFO: 8. august 2020 Cerix
    Læge: Stig-Frederik
    Motiva Ergonomix 425 cc
    1
    19
    1. september

Hvilken profil valgte du ? Ja den er rund når den lægges ned og minder op et dråbeformet når man holder den oppe. Skal til en ekstra forundersøgelse hos min kirurg i morgen. Vil bare være sikker på det er den jeg vælger. Skal opereres på mandag 

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.