Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Næseoperation Mit ene næsebor er nu markant større end det andet. Råd søges!flag

572 visninger

5 svar

0
    2

Mit ene næsebor er nu markant større end det andet. Råd søges!

24. May

Hej med jer,

Jeg sidder her og græder og græder. Jeg blev opereret i går, og det første jeg ser, da jeg får spejlet i hånden er, at det ene næsebor er markant større end det andet. Det ses også, når man kigger direkte på mig, da det store næsebor er længere.

Det er Henrik Bredahl fra Rhinoklinikken, der opererede mig. Jeg er så ked af det. Hans kommentar til de forskellige næsebor var, at ingen alligevel kigger på mig nedefra. Sikket noget bavl, for man kan hele tiden se det. Jeg er så skuffet. Jeg sagde kun ja, fordi han sagde, at det det var meget ukompliceret at lave en skæv skillevæg. – Det var det eneste, jeg skulle have lavet. Jeg fortryder inderligt, og forstår ikke, at hvorfor 30-årige Mette måtte jagte perfekt så meget, at det nu bidder hende i røven. Jeg har drømt om en lige næse i 12 år, men nu drømmer jeg om mine skæve næse med fine næsebor. Tænk jer godt om. det kan gå galt. Jeg tænkte, at når jeg fandt en dyr, smart klinik med dygtige læger ville alt gå godt.

Jeg vil aldrig anbefale Henrik. Jeg har betalt 33.000 kr. med FU. Han er så uprofessionel og kunne ikke forstå mine frustrationer.

Er der nogen herinde, der har erfaring med at få lave et næsebor større? Altså fjerne noget af huden, så de ligner hinanden? Henrik siger nej, men jeg kan ikke leve med det her. Jeg ved, min næse er hævet, men derfor burde de to næsebor være ens alligevel.

Log ind for at se 1 billede

1
    2
    25. May

Hvordan så det ud før?

Jeg fik opereret min næse af Aksel Grøntved d. 18. december 2017, og alt er forløbet eksemplarisk. Det er virkelig turen til Fyn værd at blive opereret af ham.

0
    2
    31. May

Det var ens før.

Det er blevet en lille smule bedre, men jeg ser sgu dum ud 🙁 Jeg var faktisk også ved at vælge Aksel, men så hørte/læste jeg en masse godt om Henrik; at han var god til skæve næser (jeg havde en smule problemer med luftvejene også, men ikke nok til at det off. ville betale).

Det “eneste” jeg skulle have lavet var min skæve næse. Henrik sagde, at der var den nemmeste operation, og jeg tænkte: YES. Så jeg bookede tid. Min næse er stadig lige så skæv som før. Jeg ved, jeg er hævet, men skævhed er vel skævhed?

Jeg kunne lige så godt have smidt 33.000 kroner på et bål. Lektien har været dyr. Jeg kommer aldrig til at få en kosmetisk operation igen. Det her er det værste, jeg nogensinde har været igennem: Fysisk og psykisk. Shit en rutsjetur.

Jeg er så glad på dine vegne. Det må være fantastik at få sine drømme opfyldt. Tillykke med det 🙂

Om Henrik tilbyder mig en ny operation, så vil mit svar klart være NEJ.

0
    8
    2. June

Det kan jeg godt se på billedet. Dog vil jeg sige, at det SAGTENS kan ændre sig, det er kun få dage siden din OP og jeg hører om mange  der har haft uensheder i helingsfasen. Det er virkelig helt normalt. Giv det lige nogle måneder og se om det ikke bliver bedre. selvom det er hårdt og svært lige nu.

0
    1
    28. September

Jeg har præcis samme problem og det er 3 måneder siden at jeg blev opereret  jeg er så trist over det og fortryder det inderligt , det er så pinligt og tydeligt 🙁 nogen der skulle have hørt noget lignende  men som så er blevet lige/ens  ? Eller hvis ikke det ændre sig , ved i om man kan forstørre det mindste næse bore eller skal det andet også gøres lille 🙁 for så vil jeg helst forstørre men tror ikke man kan 🙁

Log ind for at se 3 billeder

0
    8
    12. January

Hvordan går det med dig? Er de blevet mere ens efter hævelserne har lagt sig?

• Dette svar blev ændret 1 uge, 2 dage af Avatar of Line-tt Line-tt.
    • Dette svar blev ændret 1 uge, 2 dage af Avatar of Line-tt Line-tt.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.