Fora Kirurgi i udlandet Min nye mave og brysterflag

2k visninger

34 svar

21
    99

Min nye mave og bryster

Aug 2014

I går ankom jeg til Litauen med fly, hvor jeg landede i Vilnius. En flyvetur på 1 time og 10 min. Blev hentet af en chauffør og kørt til klinikken. Fik taget blodprøver: glukose, trombocytter (blødningtendens) leukocytter (infektionstal), blodprocent og type. Herefter forundersøgelse og samtale med kirurg Maslauskas. Igen en yderst behagelig oplevelse. Blev informeret om at jeg skulle have en bestemt kropsdragt på i 2 måneder. Ville komme til at gå foroverbøjet ca. 14 dage. Vil være indlagt 2 dage ( dejligt trygt). Jeg havde bestilt fedtinjektioner i læberne, men da dr. Maslauskas sagde at jeg ville have meget store læber i ca. 1 1/2 måned sprang jeg fra. Vil vente til sommer, hvor jeg har længere ferie. Årsagen er, sagde han, at der sprøjtes 40% mere ind da ca 40% vil forsvinde igen. Nu er jeg lige vågnet City Hotel fastende. Bliver hentet kl. 9.40. Kl. 10 skal jeg snakke med narkosen, tegnes op og i operationstøjet. Opereres kl. 10.00. Var forøvrigt ude og shoppe i går eftermiddag. Købte 2 par sko og 2 kjoler til en god pris. Næste gang i hører fra mig er efter operationen. Nøj, hvor er jeg spændt.

Den 26.03.14: ansigtsløft, halsløft, øjenbrynsløft og fedtinjektion i kinder.
    Den 27.08.14: stor abdominalplastik med fedtsugning, brystløft og brystreduktion.
    Den 08.02.15: arm- og lårløft med fedtsugning, samt fedtsugning af knæ.
    Operationssted: Litauen.
    Kirurg: Maslauskas.
    42
    1.3k
    Aug 2014

Det lyder spændende. Hvordan er det gået med de ting du har fået lavet i foråret og var det af samme kirurg.

Tragtbrystopereret 2006. Operation for flarring rib 2009, FU Citadel 2012. FU Arffmann 2012. Maveplastik og brystforstørrelse januar 2016 ved Luxuskirurgi i Litauen. 500 ml anatomiske Polytech implantater. Syet mavemuskler som var skredet 12-14 cm pga graviditeter. Fjernet 1.5 kg hud.
    23
    149

Glæder mig til at læse mere 🙂 Held og lykke med det!

Knus Olvia

✿Moderator Mylooks.dk✿
    Jeg drikker ikke vand. Fisk knalder i det :p ♫ ♬ ♫ ♬

٩(-̮̮̃-̃)۶

34
    209
    Aug 2014

Glæd dig, han er så dygtig Maslauskas.
    Glæder mig til at høre hvordan du har det, jeg har aldrig haft det så godt efter en operation, som jeg havde i Litauen.

29/1-13 Stort løft og implantater rund 415 cc. Re-op i Juli 2013 på det venstre bryst.
    10/7-14 Udvidet abdorminal plastikkirurgi.
    21
    99
    Aug 2014

Så er det første dag efter operationen. Har det forbavsende godt. Har drukket kaffe og spist. Var ude af sengen tidligt i morges uden de store smerter jeg frygtede. Har 4 dræn, men urin kateteret er fjernet. Når jeg kigger ned af mine bryster og mave tror jeg det bliver rigtig godt. Ser en flad mave og brystet der virkelig er løftet. Det værste i nat var mine øjne der gjorde sindsygt ondt, de køb i nat Fik antibiotika og nu er det meget bedre. Er så glad.

Den 27.08.14: stor abdominalplastik med fedtsugning, brystløft og brystreduktion.
    21
    99
    Aug 2014

Før operationen og 1 gag efter operationen.image

Log ind for at se 1 billede

21
    99
    Aug 2014

imageFør operationen og 1 gag efter operationen.image

Log ind for at se 2 billeder

42
    1.3k
    Aug 2014

Ser rigtig godt ud. Dejligt at du er rimeligt smertefri. Ved du hvor meget hud, der blev fjernet?

Tragtbrystopereret 2006. Operation for flarring rib 2009, FU Citadel 2012. FU Arffmann 2012. Maveplastik og brystforstørrelse januar 2016 ved Luxuskirurgi i Litauen. 500 ml anatomiske Polytech implantater. Syet mavemuskler som var skredet 12-14 cm pga graviditeter. Fjernet 1.5 kg hud.
    21
    99
    Aug 2014

Har ikke spurgt, men det er rigtig meget. Havde en stor topmave. Har fået spændt muskler, fedtsuget og fjernet hud. Da forbindingen for lidt siden blev skiftet så jeg en flad mave som lignede den jeg før jeg fik børn. De er sørme grundige her.

21
    99
    Aug 2014

Så er det anden dagen efter operationen. Har fået fysioterapi massage x 2. I går og i dag. Skønt. Det er inkl. prisen på de 31.000 kr. Jeg er blevet tilset af doktor igen i dag og alt går fint. Har fået fjernet de 4 dræn. Det gjorde nas. Spurgte hvor meget der er fjernet. 1,5 kg fedt på maven. 350 g på det ene bryst og 150 g på det andet bryst. Der var et stor hæng på henholdvis 28 cm og 29,5 cm. Brysterne strutter lige ud i luften nu. Det er fantastisk flot. Har aldrig haft så flotte bryster og mave. Ved godt brysterne vil falde lidt ned igen. Er lykkelig, de er så dygtige i Litauen. Fantastiske sygeplejersker, fysioterapeut, læger m. fl.

4
    0
    Aug 2014

Hej og tillykke med det smukke resultat. Det lyder rigtigt godt det hele. Kan du fortælle lidt om processen op til operationen med forundersøgelser mm. Hvordan foregår det. Hvordan er man dækket ved evt. komplikationer. Hvordan med forsikringer hvis man skulle opleve alvorlige komplikationer som fx blodpropper dernede? Knus og god bedring med kroppen 🙂

21
    99
    Aug 2014

Juhuu, selve processen er foregået ved mail med en dansk talende. Jeg sendte billeder til kirurgen som vurderede dem og gav et bud. Den egentlige forundersøgelse foregik dagen før operationen med blodprøvetagning. Talte med narkosen på operationsdagen. Han lyttede på hjerte og lunger. Undersøgte inden om Sygesikringen Danmark dækkede evt. Komplikationer. De henviste til det blå sygesikringskort. I dag har jeg det så godt at jeg er gået en lille tur efter jeg kom tilbage til hotellet. De sørger for tranport, så det er bare at sætte sig ind i bilen. I dag har jeg været hos hudlægen. Jeg har fået Botox ved kragetæerne, i panden og i bekymringsrynken. Fået restylane i læberne og laser på nogle hudkarsprængninger. Fjernet en fedtknude. Pris ca. 3100,00 kr. Man får meget for pengene her. Skal ha en mindre helbredsundersøgelse på mandag. Kan lige så godt udnytte tiden, mens jeg er her. Jeg mailer mine ønsker og der alt blir klaret. Transport mv.

4
    0
    Aug 2014

Det lyder fantastisk. Tak for informationen 🙂

21
    99
    Aug 2014

Update. Så er det 3 dagen efter operationen. Har været ude og gå en lang tur i det dejlige vejr. Hvis jeg har det så godt, som jeg har det nu i næste uge, så starter jeg på arbejde. Har ikke et hårdt kropsligt job. Det niver og bider lidt, men absolut ikke noget at tale om. Jeg går kun let foroverbøjet. Har det forrygende, når det kun er 3 dagen.

21
    99
    Aug 2014

Update med et billede på 4 dagen. Skal til kontrol i morgen og glæder mig til st gense Danmark på tirsdag. Tænk at have så fin en mave og bryster som næsten 60 årig.love professor Maslauskas. image

Log ind for at se 1 billede

42
    1.3k
    Aug 2014

wow og sikken en talje. Hvad er dit bmi?

4
    0
    Aug 2014

@Kisser1 skrev:

Update med et billede på 4 dagen. Skal til kontrol i morgen og glæder mig til st gense Danmark på tirsdag. Tænk at have så fin en mave og bryster som næsten 60 årig.love professor Maslauskas.

øh hvad… er du 60? holy moly hottiO:

tillykke med det fine resultat. det lyder rigtig godt og betryggende der faktisk…

21
    99
    Aug 2014

Mit BMI er nok lidt i over hvad kirurger i Danmark syntes er ok. Det er 27. Jeg er glad for min krop trods det lidt høje BMI. Dr. Maslauskas havde ingen problemer med at operere mig trods det lidt høje BMI. Melodi jeg glæder mig til at være i swimmingpoolen med mine børnebørn. Jeg har længe siddet på sidelininen…

21
    99
    Sep 2014

Update. En uge soden operation. Har været på arbejde i dag uden at virke faldende. Sidder nu og slapper, er godt nok træt og spændt i mave og bryst. Få smerter. Falder helt sikkert i søvn tidligt:-)så at der også,er fjernet 450 g fedt fra hver flanke.

21
    99
    Sep 2014

Update. 4 uger. Det går fantastisk. Elsker min flade mave og fine bryster. Har ikke et sekund fortrudt. Knus.

Side 1 2

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.