0 visninger
2 svar
-
Hej! 🙂
Jeg skal snart have min bfo, men er meget i tvivl om jeg skal vælge 245 ml anatomiske eller 275 ml runde (eller 295 anatomiske). Ved at det er meget lidt forskel, men er så bange for at 275 bliver for voldsomt. Samtidig er jeg også meget bange for at 245 ml ikke er en hel operation værd, HVIS nu forskellen ikke rigtig bliver til at se. Min kirurg sagde, at jeg nok havde 130 ml. fra naturens side. Jeg er 167 og vejer 57 kg.
Er der nogen, som har 245 ml og som vil dele deres oplevelse? På forhånd mange tak 🙂
@Lone91
Jeg er nok ikke til så meget hjælp lige nu, da jeg er opereret i dag. Men måske du kan have gavn af at følge mig de næste uger. Jeg er 171 høj og vejer 58 kg. jeg har fået 200 ml. i mit venstre og 275 ml. i højre bryst. Jeg har dog selv mere brystvæv end dig, nemlig ca. 225 ml. og 300 ml. Jeg valgte runde, da jeg blev fortalt og også har læst mig til, at der ikke er visuel forskel på anatomiske og runde, når vi taler under 300 ml. og så betød risikoen for rotation en del for mig i forhold til mit valg. Jeg ville klart være mere ked af at vågne op med bryster større end forventet end omvendt. Jeg prøvede også 300 ml. og selvom det var sølle 25 ml. som måske/ måske ikke “forsvinder”, når de lægges under musklen, så var jeg ikke selv i tvivl om de 275😊. Lige nu er de meget hævet og synes store i forhold til FU, men jeg er helt fortrøstningsfuld. Jeg kommer til at lægge billeder ind i december tråden løbende, måske det kan hjælpe dig lidt.
Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.@Pilgren
Mange tak for dit svar!! Vil meget gerne følge dig. Og tillykke med dine nye bryster. Håber du bliver glad for resultatet. Men ja, det er jo slet ikke til at se endnu.
Ja, det er også rigtig med risikoen for rotation. Har bare kunne læse mig frem til, at der kun er 1 % chance, og min kirurg mente ikke jeg kunne jeg kunne få mindre end 275 med runde, og jeg er simpelthen så nervøs for at vågne op med noget, som jeg føler er for stort. Synes det er så svært!
Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.