Fora Brystoperation Meget i tvivl om stĂžrrelse 245ml, 275 eller 295flag

0 visninger

2 svar

0
    2

Meget i tvivl om stĂžrrelse 245ml, 275 eller 295

9. december

Hej! 🙂

Jeg skal snart have min bfo, men er meget i tvivl om jeg skal vÊlge 245 ml anatomiske eller 275 ml runde (eller 295 anatomiske). Ved at det er meget lidt forskel, men er sÄ bange for at 275 bliver for voldsomt. Samtidig er jeg ogsÄ meget bange for at 245 ml ikke er en hel operation vÊrd, HVIS nu forskellen ikke rigtig bliver til at se. Min kirurg sagde, at jeg nok havde 130 ml. fra naturens side. Jeg er 167 og vejer 57 kg.

Er der nogen, som har 245 ml og som vil dele deres oplevelse? PĂ„ forhĂ„nd mange tak 🙂

8
    173
    9. december

@Lone91

Jeg er nok ikke til sĂ„ meget hjĂŠlp lige nu, da jeg er opereret i dag. Men mĂ„ske du kan have gavn af at fĂžlge mig de nĂŠste uger. Jeg er 171 hĂžj og vejer 58 kg. jeg har fĂ„et 200 ml. i mit venstre og 275 ml. i hĂžjre bryst. Jeg har dog selv mere brystvĂŠv end dig, nemlig ca. 225 ml. og 300 ml. Jeg valgte runde, da jeg blev fortalt og ogsĂ„ har lĂŠst mig til, at der ikke er visuel forskel pĂ„ anatomiske og runde, nĂ„r vi taler under 300 ml. og sĂ„ betĂžd risikoen for rotation en del for mig i forhold til mit valg. Jeg ville klart vĂŠre mere ked af at vĂ„gne op med bryster stĂžrre end forventet end omvendt. Jeg prĂžvede ogsĂ„ 300 ml. og selvom det var sĂžlle 25 ml. som mĂ„ske/ mĂ„ske ikke “forsvinder”, nĂ„r de lĂŠgges under musklen, sĂ„ var jeg ikke selv i tvivl om de 275😊. Lige nu er de meget hĂŠvet og synes store i forhold til FU, men jeg er helt fortrĂžstningsfuld. Jeg kommer til at lĂŠgge billeder ind i december trĂ„den lĂžbende, mĂ„ske det kan hjĂŠlpe dig lidt.

Bfo + lÞft d.9/12 hos Frants Grymer pÄ Aleris Hamlet i Arhus.
    Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i hĂžjre bryst.
    Er 39 Är, 171 cm. og 60 kg. og mor til to pÄ 2.5 Är og 5 Är.
    0
    2
    9. december

@Pilgren

Mange tak for dit svar!! Vil meget gerne fĂžlge dig. Og tillykke med dine nye bryster. HĂ„ber du bliver glad for resultatet. Men ja, det er jo slet ikke til at se endnu.

Ja, det er ogsÄ rigtig med risikoen for rotation. Har bare kunne lÊse mig frem til, at der kun er 1 % chance, og min kirurg mente ikke jeg kunne jeg kunne fÄ mindre end 275 med runde, og jeg er simpelthen sÄ nervÞs for at vÄgne op med noget, som jeg fÞler er for stort. Synes det er sÄ svÊrt!

Du skal vÊre logged ind for at svare pÄ denne trÄd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rÄdgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, sÄ du kan vÊlge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rÄdgiver, der ud fra dine sÊrlige Þnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fÄet 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks stÞrste database af uafhÊngige klinikbedÞmmelser, indsamlet gennem mere end 10 Är.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed fÄ de bedste priser til dig hos klinikkerne. PÄ den mÄde sparer du op til 30 % pÄ plastikkirurgi og helt op til 70 % pÄ andre behandlinger.
Oplysningerne pÄ denne side er vejledende og mÄ ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne pÄ Mylooks.dk mÄ aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet pÄ denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhÞrer Mylooks.dk. Indholdet mÄ ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne pÄ denne side mÄ kun anvendes til privat brug.