Fora Brystoperation Meget forvirrende Mentor, Motivation og Eurosiliconeflag

0 visninger

3 svar

0
    11

Meget forvirrende Mentor, Motivation og Eurosilicone

26. april

Okay,
    Jeg har forstået  at Mentor er de mest brugte implantater og at Motiva følger godt med. Men kan læse på HC A at de bruger Eurosilicone. Er det også rigtigt godt , kan læse at på Amalieklinikken bruger de kun Mentor …så tænker at hvorfor bruger de kun dem er der støtter risiko ved brug af de andre typer?

4
    28
    26. april

Jeg kender ikke til Eurosilicone.

Mentor har været længere på markedet end Motiva, som dog følger rigtig godt med som du siger. Eftersigende skulle Motiva tilbyde fx anatomiske implantater med mere blødhed end mentor, som kun har cohesive III (de allermest skærefaste) til de anatomiske – og generelt tilbyder Motiva vist en bløde implantater. Men jeg har ikke sat mig helt ind i Motiva.

Da Mentor har været længere på markedet, er de både CE-godkendte og FDA-godkendte. Motiva er derimod kun CE-godkendt indtil videre, men igang med en FDA godkendelse (siden 2018). Med en FDA godkendelse har man typisk en stor følgegruppe af kvinder gennem min. 10 år for at gennemteste effekt, følgevirkninger osv. CE godkendelse betyder, at de følger den europæiske lovgivning – og Motiva har været på markedet siden 2010.

På Amalieklinikken ved jeg, at man har valgt kun at føre mentor, da Motiva endnu ikke er FDA godkendt.

Det er rigtig meget en smagssag, præferencer og risikovurdering fra klinik til klinik og ikke mindst dig som patient hvad du vælger at prioritere i dit valg.

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    • Dette svar blev ændret 1 uge, 6 dage af Avatar of MjKryh MjKryh.
    • Dette svar blev ændret 1 uge, 6 dage af Avatar of MjKryh MjKryh.
    0
    11
    26. april

Tusind tak for dit svar 

2
    30
    30. april

@Met100 skrev:

Tusind tak for dit svar

jeg har motiva nu og de er mere kunstige og se på end dem jeg havde før 🙂

havde mentor før i dråbeform.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.