Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Abdominalplastik (maveplastik) Mave og bryst operation hvordan har jeres forløb væretflag

365 visninger

9 svar

0
    2

Mave og bryst operation hvordan har jeres forløb været

Nov 2017

jeg skriver her fordi jeg lige har fået  lavet mave og bryster mine muskler sad langt fra hinanden så lægen måtte åbne helt for og sy musklerne sammen jeg er også blevet fedt suget på læn og bh dellerne som jeg kalder dem jeg har fået 275 ml i hvert bryst mit spørsmål er ang forløbet bagefter hvornår må man arbejde (arbejder i en heste stald) så hårdt arbejde hvornår ser man forandringerne og hvor lang tid skal man regne med forløbet er efter sådan en opration jeg er glad for mit resultat har været en meget stor pige på 90 kg med løs hud efter tvillinge fødsels for 15 år siden så for mig er det en drøm der går i opfyldelse hvornår kan man ride igen ?? Alt hvad i har af erfaringer modtages med kyshånd også hvis nogen ved hvor man kan købe de dragter for den fra sygehuset gnaver i mit mave ar og det ikke behageligt

Log ind for at se 1 billede

6
    71
    Nov 2017

Hej Michaela48, tillykke med operationen. Det ser super godt ud. Må jeg spørge hvem har opereret, og prisen?

Jeg overvejer også at fortage begge  mave og bryst på en gang, meeen er også lidt bange 🙁 vil du være sød og vejlede mig?

Var det hårdt? Vil du anbefale en kombioperation?

Tusind tusind tak for hjælpen 🙂

Hilsen Mary

0
    2
    Nov 2017

Magnolia

fået det lavet i istandbul super dygtige han rettede også fejl de havde lavet i Danmark fik nok noget mere for pengene end normalt for mine muskler var så langt fra hinanden at indervæg måtte skæres op for han kunne sy musklerne sammen blevet fedt suget i sider og bh dellerne det var der fejlen var fra Danmark fået 275 ml i hver en god C skål syntes de har været super dygtige måtte blive 2 dage mere på hospitalet da jeg sov meget ( kan ikke tåle medicin uden jeg sover ) kom 4 dage på hotel dejligt hotel syntes bare servicen mellem hotel og sygehus skulle være bedre da man må tage taxi og de forstår ikke engelsk og køre ikke stille så det gør pæn nas jeg har en høj smerte terskel men det føltes som en elefant sidder på ens bryster de første dage de niver i maven ja og mener bestemt ikke man skal tage turen selv skal ha en med som kan være ens hjælper syntes selv jeg kom hurtig på fode blev opereret den 23 nov og har da både været ude og handle mm i går den 28 gav 60000 kr plus billetter og hotel samt mad her nede når man kommer på hotel husk masser af vand gode små gåture og masser af søvn / afslapning husk og ha styr på det der hjemme og få støtte når du kommer hjem og forresten tak er glad for jeg endelig efter 15 år gjorde det

6
    71
    Nov 2017

Michaela48

Tusind tak for svaret. Du er så sej. Super flot. Så du anbefaler en kombi operation, ikke? Tak fordi du delt din historie 🙂

Kh

Marya

6
    71
    Jan 2018

Michaela48

Hej Michaela48 jeg er nu på anden side:-) Operationen er foretaget i onsdags, og dagen efter kom jeg hjem. Det går stille og rolig, jeg sover meget og går også på små tur i vores lejlighed. Jeg stoppede morfin 3.dag og går også stille og rolig ned med Ibren.  hvordan stoppede du medicin? Og hvordan har du det nu?

Skulle du også haft korset i 3 uger? Det er irriterende. Lad os opdatere hinanden 🙂

På forhånden tak

23
    135
    Jan 2018

Nu har jeg selv kun fået lavet bryster, men jeg arbejder også i en hestestald, og når du har fået implantater skal du i hvert fald vente 4 uger med at starte på arbejde igen. Selv er jeg lige startet i stalden igen i dag (2,5 uge efter operation) og det er for tidligt! Jeg har lige været på arbejde, og nåede kun at muge et par bokse og så var jeg nødt til at stoppe fordi mine brystmuskler spændte for meget. Kunne heller ikke selv tømme trillebøren.

Så jeg sagde jeg lige venter en uge eller to endnu 🙂

Nygart Privathospital v/ Jesper Trillingsgaard - 4. januar 2018 BFO 300 ml M+ runde
    • Dette svar blev ændret 2 år, 8 måneder af Avatar of Reesau Reesau.
    • Dette svar blev ændret 2 år, 8 måneder af Avatar of Reesau Reesau.
    6
    71
    Jan 2018

Hej Reesau

Tak for din besked. Du skal virklig pas på, da du har en fysisk arbejde. Jeg holder  3 uger ferie og jeg regner at arbejde hjemmefra et par dag inden starter. Mit arbejdsplads ligger 40 km væk fra mig, og det bliver en udfordring for mig. Er du glad for resultat?

23
    135
    Jan 2018

Hej Magnolia!

Ja jeg troede jeg var klar, men det er vigtigt at mærke efter og ikke overbelaste sig. Jeg startede allerede på mit andet arbejde efter 12 dage uden problemer, men der er vi også meget stillesiddende, og skal ikke lave så meget.

Jeg er så glad for resultatet! Kunne virkelig ikke være mere tilfreds! 

Nygart Privathospital v/ Jesper Trillingsgaard - 4. januar 2018 BFO 300 ml M+ runde
    0
    8
    Mar 2018

Er du stadig glad for resultatet og hvilke kirug i tyrkiet har du brugt?

6
    71
    Mar 2018

jeg er meget glad for resultat og min kirug var Andreas Printzlau.

Kram

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.