330 visninger

11 svar

0
    245

Labiareduktion

Sep 2016

Hej allesammen.

Jeg fik i august måned, foretaget en reduktion af mine skamlæber. Det har været noget jeg har været ked af i mange mange år – ja næsten ligeså lang tid jeg kan huske, men jeg har altid synes det var pinligt, så jeg har ikke gået til lægen med det. Også fordi man læste så meget om, at det var umuligt at blive godkendt til den operation. Så i august tog jeg sagen i egen hånd, og betalte 4500kr hos en gynækolog for, at få det foretaget. Og jeg glædede mig simpelthen til at jeg kunne føle mig “normal”.

Jeg sidder så nu, med en lidt øv-følelse, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg synes det er pinligt, at skulle kontakte hende igen, og jeg er også bange for at gå igennem det igen (jeg endte med at blive indlagt, samme dag som jeg havde foretaget indgrebet) men……
    De er simpelthen blevet så grimme. Ikke at de var pæne før – der var de bare “lange”, men udover det så de jo normale ud. For det første er min venstre et stykke længere end den højre – hun har fjernet mere på den højre, det er så hvad det er. Men det er som om at de er “skåret skæve”. På den venstre (som er den længste) er der nærmest kun skåret et stykke af i midten, så det øverste og nederste stritter lidt ud som “tapper”, og den højre er skåret skæv, som om der er skåret dybere ned på midten og op igen, så det ligner sådan en lille “skibakke” haha.. det meget svært at forklare, men det er altså blevet grimt dernede – det er lige før jeg hellere ved havde at de er lange. Derudover har tråden været strammet så meget, så der er små hakker hele vejen ned ad hver skamlæbe, det ligner sådan nogle hakker som er i en brødkniv, og det ligner bare ikke, at de forsvinder. Det må være hele, imens trådene sad stramt til.

Jeg ved godt, at man ikke får det gjort af kosmetiske årsager, og jeg gjorde det også fordi de var til gener, men jeg er da godt nok lidt ked af, at de er blevet så grimme. Nu føler jeg slet slet ikke jeg kan vise dem frem, for enhver kan se, at de er blevet snittet i. Hvad synes I jeg skal gøre? Burde jeg kontakte hende? Selvom jeg ikke tror jeg får noget ud af det, da hun gik meget op i, at det ikke var af kosmetiske årsager. Men det bare øv at betale 4500kr, for stadig at være ked af det 🙁

FU NYGART: d.01.09.2011
    BFO NYGART: d.27.10.2011
    350 & 375ml MP under brystmusklen
    0
    2
    Sep 2016

Hvor og hvem er du blevet opereret af? 4500 lyder af meget lidt, for en kønslæbereduktion. 

0
    245
    Sep 2016

En gynækolog i Rungsted..

FU NYGART: d.01.09.2011
    BFO NYGART: d.27.10.2011
    350 & 375ml MP under brystmusklen
    0
    3
    Sep 2017

Hej camilla006

Jeg er for ca 14 dage siden blevet opereret ved Henrik Toft Nielsen på Odense Privathospital (HCA Klinikken) og hvis du er villig til at betale for det er jeg sikke på han kan hjælpe dig med at rette på det. Mine er kun “halvt” helet, da det vist tager en måneds tid, men jeg kan allerede se hvor flot det bliver. Det kostede 8500, og det var for mig det hele værd.

Det eneste er, at det i DK er ulovligt at operere udelukkende af kosmetiske årsager. Så det er ikke sikkert de kan hjælpe dig hvis det kun er for det visuelle. Men hvis de to “udvindinger” f.eks. er følsomme, eller du føler de “river fat” i tøj eller sidder i klemme eller lign, skal det nok kunne ske.

0
    3
    Oct 2017

Hej oliv5952 og camilla006

Mit navn er Lise Marit Syftestad. Jeg er journalist og er nu i gang med min bacheloropgave. I min opgave skal jeg lave en dokumentar om intimkirurgi, og søger derfor piger, der har fået lavet en reduktion af deres kønslæber, eller piger, der skal have det lavet.

Jeg søger nogen, der kan være interesseret i at medvirke i et interview og snakke om, hvorfor vedkommende har valgt at få lavet intimkirurgi, eller skal have det lavet.

Jeg har brug for en case, der kan gøre mig klogere og få mig til at forstå hvilke situationer, der gør at man ønsker en sådan operation.

Som sagt er det en bacheloropgave, og det er i udgangspunktet kun mine undervisere, der skal se den, men det kan ogå ske, at dokumentaren bliver solgt videre eller udgivet på nettet.

Hvis I kunne være interesseret i at medvirke, eller kender nogen, der gør, må I meget gerne kontakte mig på 60222743 eller lisemarits@gmail.com.

Mvh Lise Marit Syftestad

0
    1
    Sep 2019

@camilla006 hvilken læge fik du foretaget operationen i Rungsted hos? Og er resultatet blevet bedre nu?

0
    7
    29. marts

Det præcis samme er sket for mig også i Rungsted…

0
    0
    30. januar

@camilla006 skrev:

Hej allesammen.

Jeg fik i august måned, foretaget en reduktion af mine skamlæber. Det har været noget jeg har været ked af i mange mange år – ja næsten ligeså lang tid jeg kan huske, men jeg har altid synes det var pinligt, så jeg har ikke gået til lægen med det. Også fordi man læste så meget om, at det var umuligt at blive godkendt til den operation. Så i august tog jeg sagen i egen hånd, og betalte 4500kr hos en gynækolog for, at få det foretaget. Og jeg glædede mig simpelthen til at jeg kunne føle mig “normal”.

Jeg sidder så nu, med en lidt øv-følelse, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg synes det er pinligt, at skulle kontakte hende igen, og jeg er også bange for at gå igennem det igen (jeg endte med at blive indlagt, samme dag som jeg havde foretaget indgrebet) men……
    De er simpelthen blevet så grimme. Ikke at de var pæne før – der var de bare “lange”, men udover det så de jo normale ud. For det første er min venstre et stykke længere end den højre – hun har fjernet mere på den højre, det er så hvad det er. Men det er som om at de er “skåret skæve”. På den venstre (som er den længste) er der nærmest kun skåret et stykke af i midten, så det øverste og nederste stritter lidt ud som “tapper”, og den højre er skåret skæv, som om der er skåret dybere ned på midten og op igen, så det ligner sådan en lille “skibakke” haha.. det meget svært at forklare, men det er altså blevet grimt dernede – det er lige før jeg hellere ved havde at de er lange. Derudover har tråden været strammet så meget, så der er små hakker hele vejen ned ad hver skamlæbe, det ligner sådan nogle hakker som er i en brødkniv, og det ligner bare ikke, at de forsvinder. Det må være hele, imens trådene sad stramt til.

Jeg ved godt, at man ikke får det gjort af kosmetiske årsager, og jeg gjorde det også fordi de var til gener, men jeg er da godt nok lidt ked af, at de er blevet så grimme. Nu føler jeg slet slet ikke jeg kan vise dem frem, for enhver kan se, at de er blevet snittet i. Hvad synes I jeg skal gøre? Burde jeg kontakte hende? Selvom jeg ikke tror jeg får noget ud af det, da hun gik meget op i, at det ikke var af kosmetiske årsager. Men det bare øv at betale 4500kr, for stadig at være ked af det 🙁

hej jeg blev opereret i Århus, men har også været ked af mit resultat da det er skåret skævt… Er bygget sådan mine indre starter helt oppe fra men skulle kun have fjernet af længden, den ene side er skåret med et hak ind i starten hvilket gør den øverste del ikke helt hænger sammen med den nederste.. Den anden side har nøjagtig som du beskriver små hakker og har ikke vidst hvorfor men det du skriver givet mening… Der er gået 7 uger for mig og kan se denne tråd er nogle år gamle, kunne jeg være så heldig at få et svar på hvordan det er nu også hvor lang tid der gik med ømhed og det? 😊

0
    3
    31. januar

@Anonym0413 skrev:

hej jeg blev opereret i Århus, men har også været ked af mit resultat da det er skåret skævt… Er bygget sådan mine indre starter helt oppe fra men skulle kun have fjernet af længden, den ene side er skåret med et hak ind i starten hvilket gør den øverste del ikke helt hænger sammen med den nederste.. Den anden side har nøjagtig som du beskriver små hakker og har ikke vidst hvorfor men det du skriver givet mening… Der er gået 7 uger for mig og kan se denne tråd er nogle år gamle, kunne jeg være så heldig at få et svar på hvordan det er nu også hvor lang tid der gik med ømhed og det? 😊

Hej med dig

Jeg fik lige en mail om, at du har skrevet en kommentar herinde.

Jeg var rimelig helet efter 3 uger. Jeg var blevet stærkt frarådt at cykle før der var gået 4 uger, men jeg gjorde det faktisk allerede efter 4-5 dage. Bare meget forsigtigt.

I dag er jeg rigtig glad for det, og når jeg ser tilbage var helingsprocessen ikke slem at komme igennem.

Jeg blev opereret på Odense Privathospital og er rigtig glad for mit resultat. Jeg er ked af at høre, at du ikke er helt tilfreds med dit. Hvem har opereret dig?

Kærlig hlisen

0
    0
    31. januar

@olivebi skrev:

Hej med dig

Jeg fik lige en mail om, at du har skrevet en kommentar herinde.

Jeg var rimelig helet efter 3 uger. Jeg var blevet stærkt frarådt at cykle før der var gået 4 uger, men jeg gjorde det faktisk allerede efter 4-5 dage. Bare meget forsigtigt.

I dag er jeg rigtig glad for det, og når jeg ser tilbage var helingsprocessen ikke slem at komme igennem.

Jeg blev opereret på Odense Privathospital og er rigtig glad for mit resultat. Jeg er ked af at høre, at du ikke er helt tilfreds med dit. Hvem har opereret dig?

Kærlig hlisen

hej, min helingsprocess var faktisk heller ikke slem udover det kløede rigtig meget, men ellers ikke, jeg blev opereret på aros af en der hedder Martin, det jeg er ked af er at han lidt har delt det nederste og øverste og samtidig fordi det går længere ind lige under “klumpen” så går mine underbukser også allerede lidt ind der man kan altså sige med andre ord at jeg får carmeltoe der starter længere oppe udseendesmæssigt, men det er træls fysisk at huden ikke kan støtte hinanden der og hvis jeg køre med en finger ned langs kan jeg ikke forid hudne går brat ind lige under, hvor i den anden side er det skråt så der kan jeg følge det hele vejen ned

0
    3
    31. januar

@Anonym0413 skrev:

hej, min helingsprocess var faktisk heller ikke slem udover det kløede rigtig meget, men ellers ikke, jeg blev opereret på aros af en der hedder Martin, det jeg er ked af er at han lidt har delt det nederste og øverste og samtidig fordi det går længere ind lige under “klumpen” så går mine underbukser også allerede lidt ind der man kan altså sige med andre ord at jeg får carmeltoe der starter længere oppe udseendesmæssigt, men det er træls fysisk at huden ikke kan støtte hinanden der og hvis jeg køre med en finger ned langs kan jeg ikke forid hudne går brat ind lige under, hvor i den anden side er det skråt så der kan jeg følge det hele vejen ned

Hej igen.

Det kan jeg godt forstå. Jeg ved godt, det er dyrt, men måske skulle du overveje at få det rettet hos en privatklinik? De er mere varsomme med det. De har jo et omdømme, de skal passe på, modsat det offentlige. Men det er også en del dyrere.

Jeg blev opereret ved Henrik Toft Nielsen på Odense Privathospital (HCA Klinikken) til 8500 kr. Det er tre år siden, så måske er prisen en anden i dag.

Jeg er ked af, at du ikke er tilfreds med det. 🙁 Jeg synes det er vildt ærgerligt, at der er så mange, der oplever skuffelse, fordi kirurgerne ikke gør det godt nok.

Jeg håber, du ender med at blive glad for det på den ene eller den anden måde.

Kærlig hilsen

0
    0
    31. januar

@olivebi skrev:

Hej igen.

Det kan jeg godt forstå. Jeg ved godt, det er dyrt, men måske skulle du overveje at få det rettet hos en privatklinik? De er mere varsomme med det. De har jo et omdømme, de skal passe på, modsat det offentlige. Men det er også en del dyrere.

Jeg blev opereret ved Henrik Toft Nielsen på Odense Privathospital (HCA Klinikken) til 8500 kr. Det er tre år siden, så måske er prisen en anden i dag.

Jeg er ked af, at du ikke er tilfreds med det. 🙁 Jeg synes det er vildt ærgerligt, at der er så mange, der oplever skuffelse, fordi kirurgerne ikke gør det godt nok.

Jeg håber, du ender med at blive glad for det på den ene eller den anden måde.

Kærlig hilsen

det er privatklinik jeg har fået det lavet, og HCA klinikken har lukket for de indgreb da kirurgerne der har fået taget deres autoritet omkring det da de ikke overholdt alt de skulle… Kan kun vente og se og håbe det bliver bedre med tiden☺️

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.