Fora Kirurgi i udlandet Kirurgi i Polenflag

1.4k visninger

19 svar

0
    14

Kirurgi i Polen

Jul 2012

Hej derude.

Prøver lige igen, da jeg ikke tror, at jeg kom igennem med mit første forsøg .

Jeg er en plus-plus pige, som overvejer at få lavet fedtsugning af primært mave og hofter i Polen.

Har hørt både godt og skidt om Polen, men er blevet anbefalet klinik Kolasinski.

Nogen erfaringer, jeg kan bruge???

Knus Sofia

0
    2
    Jul 2012

Hej Sofia.
    Jeg har en veninde, som har været på klinik kolasinski. Hun fik lavet en tummy-tuck sidste år og er MEGET glad for resultatet. Hun fik en rigtig god behandling, de havde god tid til hende og det var top-service. Jeg har selv overvejet at kontakte klinik kolasinski, da jeg har hørt, at de har en dansk sygeplejerske tilknyttet klinikken. Skal bare lige have skrabet nogle penge sammen. Eller har du hørt noget om priser osv?

0
    14
    Jul 2012

Hej igen.
    Lyder da godt, det du fortæller .

Jeg er igang med at shoppe efter priser, men har hørt, at det generelt er billigere i Polen! Men selvfølgelig skal det også være i orden – jeg mener et sted, som har gode anbefalinger.
    Men lyder da helt utroligt, at de har en dansk sygeplejerske!
    Ved du om hun arbejder der fast hver dag eller…?

Knus Sofia

0
    2
    Aug 2012

Hej igen Sofia.

Min veninde der var dernede (KLinika Kolasinski)var igennem en masse test inden de ville acceptere hende som patient. Men kun godt at sikkerheden er vigtig!! Det var vist alt fra infektionstal og test af urin osv…. Jeg varn inde og kigge på deres hjemmeside igår og alt står på dansk. Også at de har en dansk sygeplejerske, Mette, der arbejder der og at hun kan hjælpe en med det meste! Der er lagt en film ud på Youtube du kan se og få mere at vide! Man skal selvfølgelig tænke sig godt om inden man tager til operation i udlandet, men stedet virker professionelt og ordentligt og når de så ovenikøbet har personale man kan tale med på sit eget sprog…
    Jeg bliver selv mere og mere overbevidst om, at det er der jeg selv skal opereres, når penegene er sparet sammen.

0
    14
    Oct 2012

YUUPPIIII…

Efter at have cyklet rundt i tilbud, priser og udvalg har jeg besluttet mig! Fik utroligt hirtigt svar på min henvendelse hos Klinika Kolasinski af den danske sygeplejerske de har dernede. Sendte en masse billeder og har derefter fået et rigtigt godt tilbud ( selv med rejsen kan jeg faktisk spare en del penge).
    Lige nu skal min kalender og deres lige passes sammen og så, ja så går turen til Polen

8
    303
    Oct 2012

Jeg fik lavet abdominalplastik samt fedtsugning på Klinik Kolasinski for 3 et halvt år siden, og hvis det stadig er som da jeg var der, så kan du godt glæde dig. De er SÅ søde, og der er SÅ rent og pænt og ordentligt og kirurgerne er rigtig dygtige.

Held og lykke med det 🙂

7/5-2009: Abdominalplastik samt fedtsugning af hofter; Klinika Kolasinski, Poznan, Polen.
    13/10-2011 BFO+ stort løft, 400 ml low plus+lipo af mave og hofter/ Citadellkliniken v. Jörg
    0
    14
    Oct 2012

Hej Signe.
    Ihhh, hvor det er dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse i Polen .

Det er jo nok altid lidt med “nerverne” udenfor tøjet at man får lavet operationer i udlandet, men jeg har altså også fået et godt indtryk af Klinika Kolasinski. Og så er den danske sygeplejerske rigtig sød og hun har allerede givet mig nogle gode forklaringer.

Hvordan var dit efterforløb egentlig? Nogen problemer eller..?

8
    303
    Oct 2012

Jamen det er også et rigtig godt sted. Og kirurgerne i udlandet er bare meget bedre end her hjemme.
    Der er folk der rejser helt fra USA for at blive opereret på den klinik, så de er helt sikkert kompetente :)

Åh hvor luksus, der var ingen der talte dansk dengang jeg var der nede. Min kirurg og narkose sygeplejersken talte engelsk, men ingen af sygeplejerskerne kunne andet end polsk og almindelig tegnsprog. Men det gik nu alligevel 🙂

Mit efterforløb var fint.
    Jeg fik en lille smule infektion i den ene side af det store ar (det var meget lidt, og det kom efter jeg kom hjem) og der gik jeg til min egen læge som gav mig antibiotika. Det var også ham der fjernede sting.

7/5-2009: Abdominalplastik samt fedtsugning af hofter; Klinika Kolasinski, Poznan, Polen.
    13/10-2011 BFO+ stort løft, 400 ml low plus+lipo af mave og hofter/ Citadellkliniken v. Jörg
    0
    14
    Nov 2012

Jeg glæder mig…..
    Men er det meget normalt, at man skal have lavet en del blodprøver osv inden de endelig vil godkende een? Jeg mener; det er da godt, at Klinika Kolasinski vil passe godt på mig, men det får man da ikke lavet i DK, vel!?

8
    303
    Nov 2012

Nej, det gør man ikke. Jeg tror bare de vil være på den sikre side.

Jeg kan huske jeg skulle have en test der kunne bestemme min blodtype, urinprøve, hjertecardiogram og røngten af brystkassen. Jeg er blevet opereret rigtig mange gange her i Danmark og også i Sverige, både kosmetisk og mere alvorligt, og aldrig er der blevet taget så meget som en blodprøve først %3cmile 

0
    14
    Nov 2012

Det er nogenlunde de samme prøver de har bedt mig om. Jeg er da kun glad for, at de vil sikre at alting er okay!!! Det er jo ikke kun for sjov, at man lægger sig under kniven.

0
    14
    Nov 2012

Yabadabadooo…

Så er datoen sat i januar!!!!

Den næste tid står (stadig) på streng diæt og daglig motion.

Gruer allerede for december måneds fristelser. Eeelssskker marcipan

0
    14
    Nov 2012

Hejsa.

Bare lidt nyt om rejse til Polen og Klinik Kolasinski.

Jeg har været hos lægen og fået taget blodprøver, ekg og urintest MEN…Har desværre problemer med at få lavet røntgen af lungerne.

Ventetiden er for lang i Danmark til at jeg kan nå det inden min operation i januar.

Kontaktede Mette (den danske sygeplejerske) og hun har arrangeret, at når jeg alligevel ankommer en dag før min operation, kan de lave det dernede!!!

Jamen er det bare service eller hva’ .

0
    14
    Dec 2012

Hejsa.

Bare lidt mere nyt.

Nu er svarene på alle mine prøver sendt til klinik Kolasinski.
    Næste skridt (som jeg har forstået det)er, at deres narkoseteam skal godkende dem. Måske lidt bøvlet ifht, hvordan det foregår i Danmark, men hold op, hvor jeg føler mig tryg ved at vide, at de vil være sikre på, at alting er okay

0
    14
    Dec 2012

Halløjsa, hvor det går

Alle blodprøver osv er nu godkendt af narkoselægerne hos Klinik Kolasinski.
    Tilbage er nu kun at vente til d. 16/1-2013, hvor turen går til Polen/Poznan.
    Nåee ja; og så lige tabe 1 enkelt kg mere……

0
    14
    Jan 2013

Så er jeg endelig i Poznan . Turen hertil tog kun ca 1 time, blev hentet i lufthavnen af den danske sygeplejerske Mette, der også har sørget for at alting er klar til mig. Blev vist rundt på klinik Kolasinski. Her er pænt,hyggeligt og rent og personalet er bare søde. Jeg har allerede været til røntgen af lungerne og alting ser ud til at klappe til imorgen. Jeg har resten af dagen til mig selv, så der står en smule shopping på programmet og ellers hygge med bøger/pc/blade.
    Bare fedt, når jeg endelig har taget beslutningen om at blive opereret i Polen, at jeg så kan få alting forklaret og ordnet på DANSK.
    Skal nok følge op på min “historie”, når jeg er på den anden side.

1
    148
    Jan 2013

@sofia12 sagde: Så er jeg endelig i Poznan . Turen hertil tog kun ca 1 time, blev hentet i lufthavnen af den danske sygeplejerske Mette, der også har sørget for at alting er klar til mig. Blev vist rundt på klinik Kolasinski. Her er pænt,hyggeligt og rent og personalet er bare søde. Jeg har allerede været til røntgen af lungerne og alting ser ud til at klappe til imorgen. Jeg har resten af dagen til mig selv, så der står en smule shopping på programmet og ellers hygge med bøger/pc/blade.
    Bare fedt, når jeg endelig har taget beslutningen om at blive opereret i Polen, at jeg så kan få alting forklaret og ordnet på DANSK.
    Skal nok følge op på min “historie”, når jeg er på den anden side.

Held og lykke i morgen

FU. Kbh plastikkirurgi
    FU. Glostrup privat hospital 7/7-12
    OP. Glostrup privat hospital 7/1-13
    Aflyst
    FU. Susanne Arffmann 9/12-12
    OP. Dr. Prowans Medi Clinique Polen
    7/1-13
    345 ml High profile
    82
    698
    Jan 2013

Held og lykke…og glæd dig til du ser din nye krop
    Jeg er spændt på hvor meget du så har sparet – men også om hvordan det hele går….

Kærligst
    Fugazi, der fik sin drømme operation i lørdags

FU 21.11.12 Susanne Arffmann
    Opr 12.1.13 Susanne Arffmann
    BFO 400 ml under musklen og stor maveplastik samtidig.
    (2,6 kg skind fjernet,mavemuskler syet og 2x600 ml fedt suget)
    15.10.13 brystløft og fedtsugning af inderlår (Susanne Arffmann)
    0
    14
    Jan 2013

Hejsa
    Og tak for de søde hilsner

Jeg er vel hjemme igen. Alt er gået godt, men jeg er da godt nok en smule øm i kroppen. Jeg har fået at vide, at jeg skal tage den med ro et par uger og lige nu virker det som en rigtig god ide.

Men 6 uger med dragten…Virker som utrolig lang tid.
    Føler mig allerede en smule klaustrofobisk….

Men som de så tit siger i X-factor: Det har været en lang rejse (med vægttab, motion og operation), så mon ikke jeg klarer det også   

0
    1
    18. februar

Hej alle

er der nogen af jer som kunne have kontakt til denne danske sygeplejerske som arbejdede i Polen hos Kolasinski Klinik ? Vi flytter snart til Polen og min hustru som en dansk sygeplejerske vil kunne forhøre om et par vigtige detaljer omkring arbejdsvilkår derned.
    Pf mange tak!

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.