Fora Brystoperation Kant ved brystetflag

0 visninger

5 svar

0
    9

Kant ved brystet

3. september

Hejsa,

For fire måneder siden fik jeg en BFO, og denne kant / fure på indersiden af højre bryst forsvinder ikke umiddelbart. (Den mørke streg helt i bunden er plaster)

Jeg går ud fra, at det er implantatets kant. Kan både se og mærke det.  Er det en normal “bivirkning”, man bare må leve med, eller bør det rettes, synes I?

Log ind for at se 3 billeder

0
    9
    3. september

@Lullu695847 skrev:

Hejsa,

For fire måneder siden fik jeg en BFO, og denne kant / fure på indersiden af højre bryst forsvinder ikke umiddelbart. (Den mørke streg helt i bunden er plaster)

Jeg går ud fra, at det er implantatets kant. Kan både se og mærke det.  Er det en normal “bivirkning”, man bare må leve med, eller bør det rettes, synes I?

Log ind for at se 1 billede

1
    11
    13. september

Hej. Umiddelbart tror jeg det er implantaterne men jeg ved det ikke. Har du spurgt din kirurg :)? Kan se at dine bryster også sidder tæt ligesom mine. Mærker du også en ømhed i kavalergangen? Lidt som om at huden er lidt presset over de store implantater 😬

0
    9
    13. september

@Bella89 skrev:

Hej. Umiddelbart tror jeg det er implantaterne men jeg ved det ikke. Har du spurgt din kirurg :)? Kan se at dine bryster også sidder tæt ligesom mine. Mærker du også en ømhed i kavalergangen? Lidt som om at huden er lidt presset over de store implantater 😬

Hej Bella,

Jeg tror bestemt også, det er implantatet, der ses. Jeg er mere i tvivl om, det er en normal og forventelig bivirkning, som der ikke kan ændres på. Og ja, mine bryster sidder tæt. Måske også for tæt. Jeg har en smal brystkasse og med et ønske om 400 ml lå jeg lige på vippen mellem højprofil og ultrahøjprofil. Jeg gik med højprofil for at få så naturligt resultatet som muligt, men jeg synes faktisk, det ser lidt klemt ud. Og jeg kan også sommetider være øm i kavalergangen som dig. Frygter at huden slipper en dag. Jeg skulle egentlig først til kontrol om et par måneder (et halvt år efter BFO), men fordi jeg går og tænker en del på det, vil jeg forsøge at booke en tid snart.

1
    11
    14. september

Det er er godt spørgsmål. Havde du noget inden operationen? Hvis ikke, kan det selvfølgelig godt være, at risikoen for at ane implantatet er større. Hvornår opstod det hos dig?

Præcis det samme er jeg nervøs for. Men min kirurg sagde at det ville være usandsynligt at det skulle ske på nuværende tidspunkt. Det havde han ihvertfald ikke oplevet før. Så håber og satser på at det ikke sker. Du må endelig give lyd, når kirurgen har kigget på det.

0
    1
    17. september

@Lullu695847 skrev:

Hejsa,

Synes du skal drøfte det med din kirurg, men det kan jo ske, hvis implantatet er stort. Men jeg synes da, at det ser ud til at være et flot sæt babser du har fået dig 🙂

Hvor mange ml. har du fået i, og hvor henne? 🙂

Har du lyst til at vise før og efter billeder, af dit flotte resultat? 😀

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.