Fora Skønhedspleje Juvederm i læberne/QURAflag

640 visninger

1 svar

0
    50

Juvederm i læberne/QURA

Mar 2016

Hej i skønne kvinder derude.

Jeg skal sidde model for en kursist hos Klinik QURA om en uges tid, med vejledning fra Kim Novaa. Jeg skal til konsultation på onsdag og er virkelig nervøs.

Jeg får en ven med til behandlingen, men skal til konsultationen alene, da det er ret tidligt om formiddagen. Er det dumt at gøre det alene?

Udover det, vil jeg godt spørge om hvordan det føltes med Juvederm i læberne?
    Jeg har fået afvide af Jan (booking igennem ham), at man kunne få bedøvende på før behandlingen, men gør det ondt alligevel? Er VIRKELIG nåleskræk og det ved han godt!

Vil rigtig gerne hører om erfaringer her! ALT hvad jeg ville kunne få brug for at vide! :yes:

375 ml high profile hos Nygart - Thomas Jonsson
    107
    862
    Mar 2016

Jeg var selv vildt nervøs før min første gang og man tænker, at det må være vildt slemt, når det er i læberne. Jeg fik bedøvende creme på før behandlingen og det vil jeg klart anbefale dig, når du ikke bryder dig om nåle i forvejen. Cremen hjælper en del. Derud over er der bedøvelse i selve produktet, så det er kun de første par stik du egentlig mærker. Det er slet ikke så slemt som man forestiller sig og så er det også hurtigt overstået.

Efter behandlingen bør du lægge is på (Qura har nogle speciallavede isposer, du kan få på med det samme) så mindsker du hævelse og blå mærker.

Du kan sagtens tage til konsultationen alene og Kim er rigtig sød og dygtig. Pøj pøj med det

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.