Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Hårtransplantation Joey Moe's hårtranplantationflag

9.5k visninger

12 svar

0
    4

Joey Moe's hårtranplantation

Nov 2011

Hej

Jeg er ny her og hvis den her har været oppe og vende må i bære over med mig.
    Er der nogen der ved hvem der har lavet sangeren, Joey Moe’s, hårtransplantation? Jeg synes det er lavet super flot og håber der er nogen der kan hjælpe mig med at finde frem til hvem der har lavet det.
    14
    6k
    Nov 2011

Hej og velkommen til ML%3cmile
    Næ ikke hvad jeg ved af, at det skulle være debatteret herinde%3cink
    Men jeg ved det ikke…

1 BFO 1987 180ml annet aasted
    2 BFO.555ml very high profile under musklen 23/7-08 H.C.Andersen klinikken i odense.
    Reop dec 08.
    Reop. juli 09
    0
    41
    Nov 2011

Det kan jeg godt lige forhør mig om, min fætter er en rigtig god ven med ham de ses privat.  Vi jo til for at hjælpe hinanden herinde.

Fu; 30/10-11
    Bfo 4/11-11,
    ved susanne arffmann.
    375ml under musklen.
    0
    4
    Nov 2011

Ja det ville jeg sætte meget pris på! Så gir jeg en øl!

0
    3
    Nov 2011

Jeg var lige inde til en konsultation hos Poseidon klinikken, der viste han mig et billede af Joey Moe og iflg. ham så var det dem som havde lavet hans hår. I øvrigt fik jeg et rigtig godt indtryk af stedet, så overvejer meget at få lavet mit hår hos dem.

0
    4
    Nov 2011

Jeg er i samme båd meget flik fyr, men jeg kender ikke mere til firmaet end som så.

0
    128
    Nov 2011

Må man spørge om hvor meget sådan en transplantation koster %3cig%20smile på forhånd tak

FU d. 19/11 v. Susanne Arfmann
    BFO 400/450ml under muskel. Dato ubestemt.
    0
    3
    Nov 2011

Jeg fik en pris på 33.000-40.000 for 1500-1700 hår.

0
    128
    Nov 2011

Okay tak for informationen%3cmile

FU d. 19/11 v. Susanne Arfmann
    BFO 400/450ml under muskel. Dato ubestemt.
    0
    31
    Dec 2011

What! har han fået det lavet? imponerende. Det kunne jeg i hvert fald ikke se i Toppen af Poppen, og jeg troede jeg nemt kunne gennemskue sådan noget. Flot arbejde i så fald. Hvad angår Poseidon klinikken – jeg er umiddelbart ikke imponeret over deres resultater. Skal man have en virkelig succesful operation, så skal man kigge mod udlandet, og det kræver MEGET research for at finde den rette.

0
    3
    Dec 2011

Lidt sjovt du siger det er flot arbejde, men ikke er imponeret over Poseidon, når det er dem som har lavet Joey Moes hår. Jeg skal selv ind til Januar eller Februar for at få lavet mit hår, så håber da helt sikkert på samme resultat som Joey Moes.

0
    31
    Dec 2011

Fedt! Tillykke med din HT, håber den bliver vellykket.

Hvad angår Joey Moe, så ja, jeg kunne ikke se, at han havde fået det lavet. Så hvad angår at få det til at ligne man ikke har fået en operation, er Poseidon sikkert rigtige gode. Min kritik går jo heller ikke på deres “håndværk”, men mere det faktum, at du kan få langt flere hår/grafts i udlandet end i DK.

Hvor mange hår/grafts fik du, og var det FUE eller FUT? Hvad skulle du give for sådan en omgang?

Held og lykke, håber det bliver en succes for dig!

0
    4
    Dec 2011

Men er det ikke lige meget hvis man fra naturen ikke er udstyret med tykt hår. Det skulle vel gerne ligne resten af det man har på hovedet?

Emnet 'Joey Moe's hårtranplantation' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.