Fora Brystoperation Januar BFO nu del 5flag

3.6k visninger

107 svar

24
    188

Januar BFO nu del 5

Mar 2018

Ser lige om den virker inden jeg skriver indlæg …

24
    188
    Mar 2018

Kære skønne piger! ( Ressau, Engla3, Magnolia, Anonym8, Tilde64 og nye )

Tillader mig lige at lave en ny del, da jeg igen synes den anden er blevet for lang.

Har i dag været til min afsluttende kontrol hos min kirurg –  faktisk en måned for tidligt ( der er kun gået 2 måneder og 2 dage siden operationen, men hun Sagde jeg bare kunne komme. Det var en meget positiv oplevelse . 😊😊

Alt er så fint og hun var meget tilfreds. Vi var dog enige om det med at mine brystvorter sidder lidt for lavt 🤔 Det ser altså lidt pudsigt ud fra siden og når jeg fryser i tøj 😳Det drejer sig om Cirka en cencimeter, men det var som før nævnt prisen for at vælge runde istedet for anatomiske med et bryst som mit.Lister lige de essentielle punkter op fra i dag.

1) Behøver ikke sportsbhen mere – må GERNE gå med bøjle-bh

2) Må løfte tungt ( mærk dog lige efter som hun sagde)

3) Mine implantater er næsten helt  nede i brystet nu,  men eftersom jeg havde et lille hæng kommer de måske ikke helt ned.

4) jeg behøver ikke plaster på arret mere. Mange udvikler eksem når de går for længe med det siger hun.

5) Må ride, cykle, træne og sove på siden og maven.

6) Brysterne vil blive blødere endnu. Vil stadig forandre sig en smule igennem et år.

og ja så så jeg et førbillede af dem. Puha det var ikke noget kønt syn. Jeg er SÅ glad for jeg gjorde det ❤️❤️❤️

Håber meget I også skriver når I har været til kontrol 😍

Bluee

Godt. Du skal så meget afsted. Hvor mange dage har du haft smerter nu?

Læg endelig billeder ind her!

kram

0
    0
    Mar 2018

Hvor er det skønt at alt ser fint ud 🤗 tillykke med det hele. Mht dine brystvorter, er det noget som generer dig meget ? Det vigtigste er at du er glad for dem 😍

Jeg savner at kunne sove på siden … eller bare i det hele taget sove 😂

synes i piger har været rigtig gode til at være der for hinanden, med råd støtte og egen erfaring. Super god ide at starte sådan en tråd op 🙌🏽

Jeg ringede til klinikken, og sendte dem billeder igen. Mit højre bryst ser helt firkantet ud – det her ser jeg i spejlet ⚫️⬛️

Jeg er på 9 dagen, og sagde til sygeplejersken, at jeg stadig har mange smerterne i højre bryst. Skal ind og tale med dem her til aften da kirurgen var der, og han gerne vil se mig.

Poster lige billedet af mit firkantede bryst. Det er meget grænseoverskridende for mig, so be gentle 🙈 selvfølgelig stadig meget gerne ærlige 😬

Log ind for at se 1 billede

24
    188
    Mar 2018

Kære Bluee!

Hvordan gik din samtale med kirurgen? Helt ærligt så synes jeg det var på tide du kom der ind.  Bortset fra det,  synes jeg de er meget flotte. Og de bliver kun endnu flottere. Kan godt se det ene er lidt mere hævet, men tror desværre bare du er en af dem der har en lidt hård start på alle måder med hævelse, kvalme og smerter. Men igen de bliver og er allerede så super flotte og det mener jeg virkelig.

Vores tråd her har været meget enestående. Opbakkende, interesseret og kærlig – virkelig dejligt ❤️Men tiden går og brysterne fylder mindre og mindre og hverdagen begynder igen og det er præcis sådan det skal være. Sådan bliver det også for dig.

Du skal dog  bare spørge løs 💕

Mht. mine brystvorter er det ok. Det ser mærkeligt ud, hvis jeg ikke har bh på og bare en bluse og fryser, så sidder de langt nede, men altså pyt.😊

Håber du får en god nat!

kram

21
    135
    Mar 2018

Nulle96

God idé med en ny tråd. Nu begynder folk jo så småt også snart at skulle til tjek. Godt hun var tilfreds med det hele, og tænker det med brystvorterne er en mindre ting. Så længe det ikke går dig på og du er tilfreds, kan det være ligemeget Skønt du må stort set alt nu! Jeg gør også alt som jeg plejer, og kan endelig tage en armbøjning uden det gør ondt!

Glæder mig sådan til at komme til tjek efter påsken. Glæder mig også helt vildt til at få mine før- og efterbilleder! Og til at jeg må smide min dumme sportsbh, 2 uger endnu!

Bluee

Glæder mig til at høre hvad din kirurg sagde! Kan godt se forskellen på billedet, men krydser fingre for det bare er hævelsen! Ellers synes jeg godt nok de er super flotte! 

Og og og forstår godt du savner at sove på siden! Efter en uges tid kunne jeg simpelthen ikke sove på ryggen mere. Er super svajrygget, så det gjorde bare vildt ondt at ligge på ryggen i så lang tid.

Nygart Privathospital v/ Jesper Trillingsgaard - 4. januar 2018 BFO 300 ml M+ runde
    0
    0
    Mar 2018

Kære piger

Hvor er i skønne – tusind tak. Jeg gad godt at jeg var blevet opereret på samme tid som jer, så jeg havde haft denne tråd Hele vejen igennem 😁 jeg er dog super glad for jeres forløb har været godt, og at i tog imod mig da jeg nærmest var i panik. Og ja, jeres hverdag er selvfølgelig helt normal igen, og det fylder ikke så meget – det forstår jeg egentlig godt. Det skal forhåbentligt også være sådan ☺️

Det gik faktisk godt. Han pressede, trykkede og nærmest rykkede rundt på dem som han ville , og jeg krummede bare tæer. 😅 alt ser fint ud, og det lovede han mig.

Jeg blev ved med at sige mit bryst var firkantet, og føles som en ballon der havde fået for meget luft.

Han var rigtig glad og tilfreds med formen, kavaler gangen og selve resultatet. Han sagde bare præcis det som i siger – jeg var bare en af de uheldige og havde meget mere ondt end andre i starten. Han kunne godt se at hævelsen i højre side er værre, men han sagde at han absolut ingen bekymring har overhovedet, og snart kan jeg selv se og mærke et flot resultat. Han sagde også at de allerede var bløde, og at de ville falde meget fint på plads. Han synes selv jeg havde haft en hård omgang, og at det ikke sker så tit, men det sker desværre nogle gange.

Jeg har sovet bedre i nat, og for første gang i 10 dage har jeg faktisk ikke så vilde smerter. Har ikke taget smertestillende, og det føles heller ikke som om det er nødvendigt lige nu 😃 humøret er bedre og smerterne meget mindre .. jeg lå også med en ispose på brystet i nat.

så 10 dagen er den dag hvor jeg føler jeg kan trække vejret igen 😅

Tusind tak for jeres pæne ord piger, i fik mig til at smile 💙 Jeg håber at i stadig er med i tråden, når det hele bliver bedre, og pænere så jeg kan poste et billede til den tid.

Kram til jer begge ❤️

21
    135
    Mar 2018

Bluee

Hvor godt at høre det “bare” er hævelse!! Må være en kæmpe lettelse at få at vide! Hvem var det nu der havde opereret dig? Er også helt sikker på de bliver SÅ flotte når hævelsen falder, de ser virkelig flotte ud allerede nu. Specielt din kavalergang allerede! Mine bryster havde kæmpe mellemrum til at starte med, og blev først så tætte som dine efter 1-2 måneder.

Og godt at høre smertehelvedet er ved at være ovre! Må indrømme jeg ikke savner det. Hvornår skal du have fjernet sting, og hvornår skal du starte på arbejde igen? 

Nygart Privathospital v/ Jesper Trillingsgaard - 4. januar 2018 BFO 300 ml M+ runde
    • Dette svar blev ændret 1 år, 3 måneder af Avatar of Reesau Reesau.
    • Dette svar blev ændret 1 år, 3 måneder af Avatar of Reesau Reesau.
    0
    0
    Mar 2018

@Reesau skrev:

Bluee

Hvor godt at høre det “bare” er hævelse!! Må være en kæmpe lettelse at få at vide! Hvem var det nu der havde opereret dig? Er også helt sikker på de bliver SÅ flotte når hævelsen falder, de ser virkelig flotte ud allerede nu. Specielt din kavalergang allerede! Mine bryster havde kæmpe mellemrum til at starte med, og blev først så tætte som dine efter 1-2 måneder.

Og godt at høre smertehelvedet er ved at være ovre! Må indrømme jeg ikke savner det. Hvornår skal du have fjernet sting, og hvornår skal du starte på arbejde igen?
    <ul id=”bbp-reply-revision-log-358158″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-358158-item-358159″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 1 time af  .

<ul id=”bbp-reply-revision-log-358158″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-358158-item-358159″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 1 time af  .

Jeg blev opereret af Christian Sneistrup hos Nygart. Meget sød og venlig mand ☺️ Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg kan skrive den tekst i den orange boks, hvor der står str, sted osv

Jeg har på intet tidspunkt tænkt kavalergang eller andet mht resultatet, grundet smerterne .. så det er først nu, at jeg åbner øjnene for at de egentlig er okay pæne. Så igen tusind tak for de pæne ord 🙌🏽 Betyder rigtig meget for mig ❤️❤️

Jeg er normalt ikke en som “piver” kan holde til meget, men de her smerter slog mig helt ud, og det har også generet mig psykisk 😅🙈

Jeg skal først til 1 tjek den 28. Og han sagde, at det bare er en knude ude i siden af arret, som skal klippes af, og jeg som sådan ikke skal have fjernet sting 🤔 det forstår jeg heller ikke noget af. Det må jeg se til den tid.

Jeg starter på job på mandag, efter 13 dage ☺️ Frygtede virkelig jeg ikke kunne nå at blive klar, men føler mig rigtig godt tilpas idag. Der er stadig smerter, ømhed og mit ar gør ondt, MEN i forhold til de andre dage, er det her en fest!

Mer du glad for dit resultat ? Og er du sluppet helt for smerterne ? ☺️

21
    135
    Mar 2018

Du bliver så glad for dem når de første par uger er overstået! Jeg er så glad og tilfreds med mit resultat, kan ikke komme på noget jeg overhovedet ville ændre, så det er helt sikkert det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv! Og ja jeg er 100% smertefri nu. Jeg kan alt hvad jeg kunne inden operationen 

Og ja det går vildt stærkt at få fjernet sting. De klipper knuden for enderne af, og trækker tråden ud. Man mærker det næsten ikke.

Og held og lykke med jobstart igen, godt du føler dig klar! 

21
    123
    Mar 2018

Hej Tøser 

ALT ALT for længe siden jeg har fået skrevet herinde. Dejligt at høre at alle har det godt og blødheden hos dig Nulle ENDELIG er ved at være der.

Jeg har ikke fået taget mig sammen til at få kontaktet kirurg vedr mine brystvorter der sidder i forskellig højde..  Men det må jeg hellere få gjort efter påsken, ærligt så er bryster slet ikke i mine tanker pt, da jeg som tidligere skrevet er ved at åbne klinik…. Men nu skal vi jo snart i sommer kjolerne og der vil jeg selvfølgelig gerne se pæn ud.. Måske har jeg været lidt tilbageholdende fordi jeg næsten ikke orker hvis noget skal skæres op og lappes 

Bluee, du har haft en hårdt start, men dine bryster er helt klart hævede og bliver super fine, inden for den næste  uges tid eller 2 begynder de at aftage med hævelsen. Glæd dig over det værste er overstået. 

Får I andre mails når der er kommenteret i tråden?? jeg modtager ingenting…. hmm

kram til Jer 

1. Bfo 300ml under muskel, medium profile Eurosilicone, Hovedstdensplastikkirugi dec 2007, Hans Henrik Stenfors
    2.Bfo 500 ml under muskel + stort løft, high profile Mentor, Ak Nygart jan 2018, Jesper Trillingsgaard
    3. Bfo 500ml under muskel, Silksurface Plus Motiva, re operation pga let buttom out på v. bryst, samt stor forskal på højden af brystvorter. AK Nygart nov 2018 Jesper Trillingsgaard
    4 børn
    24
    188
    Mar 2018

Kære Piger!

Lige som jeg synes alt var godt indtræder der nye bekymringer. Efter plasteret er kommet af arret kan jeg rigtig mærke og se det. Det er ret så ujævnt – faktisk bulet vil jeg sige  – især mit højre. Der er også en rød blodansamling ved siden af arret.

Er der nogen af jer der kender til det? 😩

Engla3

SÅ dejligt at høre fra dig igen. Er dog ked af, at dine vorter ikke er  som du gerne vil have dem endnu, men igen lyder sundt at du har haft fokus andre steder. Håber du har lyst til at dele din klinik når du åbner. Måske i private beskeder 😊

Bluee

Føler mig ret sikker på du er ude på den anden side nu og forhåbentlig glædes dagligt over dine flotte nye bryster 😊Men puha for et forløb. Hvodan gik det med jobstart?  😞❤️

Ressau

Glæder mig helt vildt til at høre om din kontrol efter påske 😍 Tror de vil rose dem til skyerne 👏👌

kram til alle 🐣

21
    123
    Mar 2018

Nulle96

øv med buler, men de vil heltsikkert rette sig med tiden er jeg overbevist om, syntes det er værre du nævner en blodansamling…… Har du mod på at poste et billede?

Jeg kan meget tydeligt mærke mit implantat lige bag mit ene ar, men ikke bag det andet. Og ude i siderne hvor knuden har været er det stadig ret tykt. Men jeg håber og tror det bliver fint, det gjorde mit ar fra kejsersnit. Så jeg krydser fingre.

Ja selvfølgelig vil jeg dele min klinik, jeg arbejder på højtryk med at male, lægge nyt gulv mm lige pt..

Dejlig påske til Jer 

1. Bfo 300ml under muskel, medium profile Eurosilicone, Hovedstdensplastikkirugi dec 2007, Hans Henrik Stenfors
    2.Bfo 500 ml under muskel + stort løft, high profile Mentor, Ak Nygart jan 2018, Jesper Trillingsgaard
    3. Bfo 500ml under muskel, Silksurface Plus Motiva, re operation pga let buttom out på v. bryst, samt stor forskal på højden af brystvorter. AK Nygart nov 2018 Jesper Trillingsgaard
    4 børn
    2
    16
    Mar 2018

Hej piger,

Jeg er lige tilbage i tråden igen ha ha. Det er så spændende, at følge med i alles forløb!

Mine bryster er nu 5 uger gamle. Hvornår fik I følelsen i jeres brystvorter tilbage? Mine er stadig fuldstændig følelsesløse 🤔

24
    188
    Mar 2018

Hej Piger!

Håber I nyder påsken 🐥🐥 Her billeder af mine ar 9 uger efter operation. Det er meget svært at se detaljer rigtigt, men mit højre ar er klart det mindst pæne. Som allerede nævnt er de småbulede når man kører pegefingeren hen over dem – særligt det højre som er det på billedet her. Der er også en rød et eller andet på siden af det. Kan ikke lade være med at tænke på, at det jo klart er højre side man bruger mest. Viste dem til en pige der er en af de uheldige der danner rigtig meget arvæv ( hun har ikke fået lavet bryster) men er opereret flere steder på kroppen.  Hun viste mig sine ar og jeg kunne godt se, at når man danner meget arvæv ser der anderledes ud.

Hvordan ser jeres ar ud nu?

Kram

24
    188
    Mar 2018

Fejl det øverste er det venstre og det her er det højre og ikke så pæne …

14
    87
    Mar 2018

Hej Nulle96. Jeg synes dine ar er super pæne 👍🏻👍🏻 Mine er stadig lidt røde og mere tydelige end dine.

9/1-18: Bfo på Aleris Hamlet. Mentor coh. II, runde M+, 275 ml. under fascien. Bh før: ca 70b. Bh nu: 70E
    24
    188
    Mar 2018

Hej Anonym8

Håber du har det godt! 😊Det må da også snart være tid til kontrol for dit vedkommende!?

Tak for de pæne ord 😍Mine ar er mere røde end på billederne. Synes det er ret svært at tage helt vellignende billeder af ar. Tror også bare man skal skrue ned for utålmodigheden med at alt skal være hurtigt pænt. Det hele tager bare tid. Hvordan går det med blødheden i dine?

24
    188
    Mar 2018

Lulu07

Velkommen tilbage 😊

Det tager bare længere tid for nogen med det hele. Sikker på det kommer. Havde følelsen fra start, men så var de oversensitive og nu er de ret ømme, så der sker ting og sager, selv når man synes der er  gået lang tid 😏

14
    87
    Mar 2018

@nulle96 Jeg skal selv ringe for kontroltid. Bare det er ml 3 og 6 mdr, så jeg venter lidt endnu 😊 De er blevet ret bløde, kan kun mærke implantat i kavelergangen..   Det eneste jeg døjer med, er at jeg ikke har 100% følelse i dem og tror desværre ikke det blir bedre – men det er jo desværre en ret almindelig risiko 😕 Er I andre begyndt at gå m alm bh? Jeg er så småt startet – hold da op de synes pludselig større igen 😄 den sportsbh presser dem vist lidt flade? 🤔 God påske 🐥 Kram

9/1-18: Bfo på Aleris Hamlet. Mentor coh. II, runde M+, 275 ml. under fascien. Bh før: ca 70b. Bh nu: 70E
    24
    188
    Mar 2018

Anonym8

Føler det helt mærkeligt at jeg allerede har været til kontrol efter bare 2 måneder 🤔 Har du ikke vildt lyst til at ringe og bestille tid? 😊 Selvom kirurgen gav mig grønt lys til at smide sportsbhen og gå med de Bh’er jeg har lyst til, har jeg den stadig på dag og nat – føler det tryggest ☺️ .Skal bare vælge noget der ikke gnaver på arrene. Kirurgen trak lidt på det, da jeg spurgte til en push up bh, så det skal man nok  også vente lidt med. Går du med bøjle-bh? Synes jeg husker du havde lidt med følelsen i brystvorterne i starten- er det stadig der du mangler lidt følelse eller andre steder. Sjovt du siger det med de er store. Har lige tænkt det samme om mine( vi har fået det samme ind). Jeg er  nu begyndt at smide mine mange lag tøj og frem popper nogle pænt fyldige bryster. Har lige prøvet en kjole, hvor jeg tænkte: ” Hold da op” 😳😁

Er der iøvrigt nogen i dine omgivelser der har bemærket en forandring?

kram 🐥🐣😍

Side 1 2 3 4 5 6

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.