Fora Brystoperation infektion efter bfoflag

0 visninger

2 svar

0
    7

infektion efter bfo

11. oktober

hej med jer,

jeg blev opereret for en uge siden på skejby. jeg fik et lille brystløft på højre og et 150 ml. dråbeformet implantat på venstre. resultatet er blevet så smukt og lige hvad jeg altid har ønsket mig:)

men!! i forgårs aftes begyndte jeg at blive rød og mere spændt under venstre bryst(det med implantat) og tog på sygehuset, der har jeg fået antibiotika, da jeg har en infektion… infektionen er kun i huden og ikke i blodet, så håber inderligt at det går i sig selv, for de eneste andre opslag jeg har læst om dette emne, er folk der har fået fjernet implantat! og det håber jeg virkelig ikke sker! er der andre der har erfaringer med det her? håber at høre nogle solskinshistorier, men vil rigtig gerne høre fra alle der har prøvet det:)

1
    3
    11. oktober

Hvor er det træls at du er løbet ind i en infektion. Jeg blev opereret for 12 dage siden og har ikke selv oplevet infektion eller noget, men som jeg forstår det er det sjældent nødvendigt at fjerne implantatet især ikke hvis det blot er i huden. Så tænker at den antibiotika du har fået bare skal have tid til at virke.

BFO den 29/9-21 på Aleris Hamlet i Ringsted v/Poul Harboe
    Mentor 400 ml HP under musklen
    0
    7
    11. oktober

Tusind tak for svar:)

Uuuh det håber jeg virkelig, de ville bare ikke rigtig ud med sproget på hospitalet, de kan selvfølgelig heller ikke love mig noget, men kender bare ikke rigtig Odds, ene for Sys det er svært at finde info om.

Rigtig meget god bedring med dine bryster!

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.