Fora Brystoperation Infektion efter bfoflag

25 visninger

1 svar

0
    1

Infektion efter bfo

2. August

Jeg er så heldig at jeg fik en mommy make-over i juni. Maven er det gået super godt med, men i mandags blev jeg indlagt med infektion i det ene bryst. Det skal lige siges at jeg havde en syning der var gået op, som jeg rensede hver dag og havde plaster på. Det var så bare blevet til et dybt hul på ingen tid 😭 nå men lægen på hospitalet startede med at sige at implantatet nok skulle ud hvis en ultralyd viste at der var hul hele vejen op til implantatet. Heldigvis viste ultralyd ikke at der var adgang til implantatet men til gengæld lå der en masse væske. Jeg lå så i 4 dage med IV antibiotika og har nu fået antibiotika med hjem til 14 dage 😅 min læge er stadig overbevist om at implantet måske skal fjernes hvis “hullet” ikke lukker sig selv 😭 mit spørgsmål er så: er der tilfældigvis en af jer herinde der har prøvet det samme og “hullet” har lukket sig selv? 🙏 puha orker slet ikke at skal have det ud 😭 har vedhæftet billede 🤮🙈

Log ind for at se 1 billede

0
    2
    24. October

Jeg har oplevet det samme… dog med en dårlig slutning…

jeg fik implantater i maj 2019.
    juni 2019 var mit implantat blottet grundet infektion, og kirurgen fjernede det..

gik 3 mdr uden implantat, og fik det igen lagt i 24.09.19

10 dage efter fik jeg fjernet sting, og så begyndte det så småt at gå op… så syede han mig igen, for at prøve at holde det derinde… men det gik desværre ikke, så i fredags fik jeg fjernet begge mine implantater, og skal have lagt mindre i om 3 måneder…

han tror ikke at mit væv kan rumme dem… selvom de ikke var vanvittigt store…

er ked af ikke at have en solstråle historie 😨…

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.