Fora Brystoperation Implantat TM M2 (M) Moderate Height (2) Moderate Projectionflag

0 visninger

6 svar

0
    7

Implantat TM M2 (M) Moderate Height (2) Moderate Projection

15. juli

Hej

For 13 år siden fik jeg en BFO med 280 ml i hvert bryst, dog drillede det venstre bryst, som måtte korrigeres med en OP 2 gange. Når man bliver ældre driller tyngdekraften og selv når man har implantater begynder også de at hænge ned, og derfor besluttede jeg mig for at få dem rettet op igen.

Jeg tog til samme klinik, dog arbejdede lægen fra første OP der ikke mere, og jeg tog derfor en snak med en ny læge.

Jeg spurgte hvordan man bedst kunne rette op på mine skæve/hængene bryster og jeg spurgte om en fedttransplantation kunne lad sig gøre. Det kunne det ikke, fordi jeg ikke har nok fedt på kroppen, så denne løsning var ingen mulighed. Lægen mente at løsningen var at forhøje ml i hver implantat til 380 ml, dog syntes jeg i forvejen at mine bryster med 280 ml virkede for stort og derfor sagde jeg kun ja til 320 ml. Nu har jeg 320 ml i hvert bryst og de ser ikke pæne ud 🙁 det venstre bryst som jo drillede fra starten peger nu helt vildt til venstre og det højre bryst er jeg heller ikke helt tilfreds med. Arret ved det venstre bryst har en pænt runding men ved det højre bryst er det hakket ind 🙁 Har nu igen været hos samme læge og sagt at nu må vi finde den rigtige løsning, så jeg kan få 2 pæne bryster. Vi er kommet frem til at jeg nu får en brystreduktion + korrektion og mindre implantater på 240 ml.

Håber det er til at gennemskue det jeg skriver…

Mit spørgsmål er, om der er andre som har fået et implantat som hedder TM M2 (M) moderate height (2) moderate projection? Det er implantater som ikke strutter så meget fremme som High projection, og med 240 ml?

Håber nogen har lyst til at svar🙏🏽

JOY

7
    42
    18. juli

@JoyJ skrev:

Hej

Hej Joy,

Det lyder godt nok som en træls omgang du har været igennem for at opnå dit ønskede resultat, som du så stadig venter på. Særligt med arrene og retningen de peger på – det er jeg ked af at høre på dine vegne.

TM M2 er det Eurosilicone? Det er vist ikke mange i Danmark som stadig bruger dem.

Jeg har selv moderat projection og medium height (mentor), som jeg er ret tilfreds med. De strutter nemlig ikke så meget, men det er 355ml, så det hjælper nok ikke. Nogle gange kan man vist nok opnå et slags løft med højere projektion. Hvor bredt er dit bryst?

Mvh

MajaKryh

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    Før: 75A
    Nu:80B/75C
    0
    7
    18. juli

@MjKryh skrev:

Hej Joy,

Det lyder godt nok som en træls omgang du har været igennem for at opnå dit ønskede resultat, som du så stadig venter på. Særligt med arrene og retningen de peger på – det er jeg ked af at høre på dine vegne.

TM M2 er det Eurosilicone? Det er vist ikke mange i Danmark som stadig bruger dem.

Jeg har selv moderat projection og medium height (mentor), som jeg er ret tilfreds med. De strutter nemlig ikke så meget, men det er 355ml, så det hjælper nok ikke. Nogle gange kan man vist nok opnå et slags løft med højere projektion. Hvor bredt er dit bryst?

Mvh

MajaKryh

Hej igen

er virkelig usikker på den OP i september, og håber at det bliver den rette løsning:

brystløft, udskiftning af implantatstørrelse fra 320 til 240 ml og tilpasning af arrene m.m.

Hvad bruger man så i dag når det er ikke Eurosilikone?

Havde spurgt lægen om jeg kunne få mit eget fedt i, og få fjernet implantaterne, men han mener at jeg ikke har nok fedt for det på kroppen, så denne løsning kan jeg ikke vælge.

Vedhæfter lige et billede af mine boobs igen her + den størrelse jeg skal have i september (TM M2).

Jeg har altid ønsket mig en passene barm til min krop, og de 280 ml jeg gik med i næsten 13 år havde jeg aldrig rigtig vendt mig til. De var for store i overdele. Når jeg gik med Sports-bh så så de fint ud, men ikke i en rigtig normal bh, så svulmede  de oppe. Lægen mente at et større implantat skulle være løsningen, som det så bestemt ikke er, nu er de endnu større😢

Bredde af mit bryst kan jeg ikke fortælle lige nu, fordi jeg er i udlandet og har ikke et målebånd med😆 Er tilbage på onsdag, så kan jeg måle efter. Jeg er nu glad for at det skal være et implantat som strutter mindre.

Bare jeg vidste hvor meget de nye implantater fylder og hvilken BH størrelse jeg kommer op i. Lige nu bruger jeg C 85 eller D 80.  B eller C skål ville være fint for mig.

Det eneste jeg ønsker mig er at de ser så naturlig ud som muligt🙏🏽

7
    42
    19. juli

@JoyJ skrev:

Hej igen

Jeg kan så godt forstå din bekymring. Det lyder også som om der er en del usikkerhed forbundet med det. Er du tryg ved kirurgen nu har forstået dine ønsker? Det er jo det vigtigste. Alternativt, må du jo tage endnu en forundersøgelse for at være helt sikker og præsentere din tvivl for vedkommende.

Langt de fleste klinikker og privathospitaler bruger i dag Mentor eller motiva (forholdsvis ny på markedet). Jeg ved dog ikke hvorfor de ikke længere bruger Eurosilicone, måske at de ikke er FDA godkendte ligesom Motiva ikke er endnu. FDA er den strengeste sikkerhedsgodkendelse på markedet af lægemiddelstyrelsen i USA. Dog er mentor også dyrere end de andre leverandører, måske af samme årsag.

Det lyder til du måske er ret spinkel i overkroppen? Fra dit andet indlæg læser jeg mig til du er 11,5 – 12 cm i brystbredden, hvis 320 ml passer i din krop. Tror også 240 ml vil passe dig bedre, hvis du allerede havde følelsen af de var for store med 280 ml. Så forstår jeg ikke de ville give dig endnu større. Men nogle gange kan man være nødsaget til at gå op i størrelsen, da bredden og projektion også spiller en rolle.

Det er enormt individuelt hvad resultatet ender med. Samme antal ml kan se vidt forskellig ud på forskellige kvinder og deres udgangspunkt. Jeg er for eksempel endt omkring en 80B/75C med 355ml.

Jeg håber virkelig, inderligt for dig, at du får det du ønsker. Det er rigtig ubehageligt ikke at føle sig tilpas i sin krop og skal gennemgå flere operationer.

0
    7
    21. juli

@MjKryh skrev:

Jeg kan så godt forstå din bekymring. Det lyder også som om der er en del usikkerhed forbundet med det. Er du tryg ved kirurgen nu har forstået dine ønsker? Det er jo det vigtigste. Alternativt, må du jo tage endnu en forundersøgelse for at være helt sikker og præsentere din tvivl for vedkommende.

Langt de fleste klinikker og privathospitaler bruger i dag Mentor eller motiva (forholdsvis ny på markedet). Jeg ved dog ikke hvorfor de ikke længere bruger Eurosilicone, måske at de ikke er FDA godkendte ligesom Motiva ikke er endnu. FDA er den strengeste sikkerhedsgodkendelse på markedet af lægemiddelstyrelsen i USA. Dog er mentor også dyrere end de andre leverandører, måske af samme årsag.

Det lyder til du måske er ret spinkel i overkroppen? Fra dit andet indlæg læser jeg mig til du er 11,5 – 12 cm i brystbredden, hvis 320 ml passer i din krop. Tror også 240 ml vil passe dig bedre, hvis du allerede havde følelsen af de var for store med 280 ml. Så forstår jeg ikke de ville give dig endnu større. Men nogle gange kan man være nødsaget til at gå op i størrelsen, da bredden og projektion også spiller en rolle.

Det er enormt individuelt hvad resultatet ender med. Samme antal ml kan se vidt forskellig ud på forskellige kvinder og deres udgangspunkt. Jeg er for eksempel endt omkring en 80B/75C med 355ml.

Jeg håber virkelig, inderligt for dig, at du får det du ønsker. Det er rigtig ubehageligt ikke at føle sig tilpas i sin krop og skal gennemgå flere operationer.

Tak fordi du føler med mig og bruger til på at svar mig🙏🏽

På en måde er jeg trygt ved lægen, men første gang var det som om han ikke forstod mine ønsker, og jeg tænkte han må vide hvad der skal gøres for at jeg får det ønskede resultat. Skulle allerede i første samtale have bedt om en reduktion og korrektion, istedet for at tage imod han plan om 320 ml.

Nu får jeg en del flere ar og skal igen ligge på ryggen osv., det hele forfra😢

Håber dog at det denne gang vil lykkes og jeg virkelig bliver glad for resultatet.

Havde overvejet om jeg ikke kunne høre en anden læges mening i samme klinik, men tror nu det ikke ville være positiv, hvis jeg spørger om det.

Med hensyn til implantattyper håber jeg at kvaliteten er god, selv om det ikke er en af de typer du skriver om.

Har du lyst til at sende mig et billede af dit resultat? Hvordan er din kropstype?

NB: Kunne ikke skrive før, fordi jeg i går kom hjem fra udlandet og først nu havde tid🧐

7
    42
    21. juli

@JoyJ skrev:Brystoperation

Ærligt ved jeg ikke om jeg havde gennemført, hvis ikke jeg var tryg ved kirurgens forståelse af hvad jeg ville have, så derfor ville jeg tage endnu en snak for at drive pointen hjem. Måske medbringe/sende nogle billede referencer, så han kan se hvad du ønsker.
    Altså man stoler jo på deres faglige ekspertise og anbefalinger, så det giver god mening du har fulgt hans råd. Nu er du så klogere, og det vil nok gøre det her til en helt anden oplevelse.
    Ja det er et rigtig ærgerligt forløb at skulle igennem hele møllen igen igen  Måske bliver det ikke modtaget positivt, men det står dig jo frit for. Det er mange penge at lægge igen og det er DIN krop som forevigt er ændret. Alternativt kan du jo tage til en forundersøgelse et andet sted for at høre deres mening, hvis du føler dig utilpas ved at spørge på samme klinik?

Det burde de være -Eurosilicone er i hvert fald CE mærket, ligesom Motiva dvs. godkendt til EU. Der har været lidt rygter og historier om, at de er gået i stykker før tid, men det er jo en risiko for alle implantater. Der er jeg ikke vidende nok på området, og det er kun rygter. Det ved kirurgerne så bedst!

Jeg er bredskuldret, så det passer med en brystbredde på 13 cm. Har du en e-mail eller WhatsApp? Så kan jeg sende billeder den vej 🙂

Intet pres! Du svarer bare, når du svarer

0
    7
    22. juli

@MjKryh skrev:

Ærligt ved jeg ikke om jeg havde gennemført, hvis ikke jeg var tryg ved kirurgens forståelse af hvad jeg ville have, så derfor ville jeg tage endnu en snak for at drive pointen hjem. Måske medbringe/sende nogle billede referencer, så han kan se hvad du ønsker.
    Altså man stoler jo på deres faglige ekspertise og anbefalinger, så det giver god mening du har fulgt hans råd. Nu er du så klogere, og det vil nok gøre det her til en helt anden oplevelse.
    Ja det er et rigtig ærgerligt forløb at skulle igennem hele møllen igen igen  Måske bliver det ikke modtaget positivt, men det står dig jo frit for. Det er mange penge at lægge igen og det er DIN krop som forevigt er ændret. Alternativt kan du jo tage til en forundersøgelse et andet sted for at høre deres mening, hvis du føler dig utilpas ved at spørge på samme klinik?

Det burde de være -Eurosilicone er i hvert fald CE mærket, ligesom Motiva dvs. godkendt til EU. Der har været lidt rygter og historier om, at de er gået i stykker før tid, men det er jo en risiko for alle implantater. Der er jeg ikke vidende nok på området, og det er kun rygter. Det ved kirurgerne så bedst!

Jeg er bredskuldret, så det passer med en brystbredde på 13 cm. Har du en e-mail eller WhatsApp? Så kan jeg sende billeder den vej 🙂

Intet pres! Du svarer bare, når du svarer

Hejsa

super fint med WhatsApp:-)

WhatsApp: Joy (kan du finde mig kun med navnet eller?)

Jeg ønskede fra starten en BH størrelse mere, og jeg havde 75 A, som jeg knap nok kunne fylde ud

Nu har jeg C 80 eller D

Sig til hvis du ikke kan finde mig.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.