Fora Brystoperation HJÆLP! I tvivl om størrelse på implantat!flag

0 visninger

5 svar

0
    4

HJÆLP! I tvivl om størrelse på implantat!

21. april

Hej piger.
    jeg var forleden til forundersøgelse i forbindelse med BFO.

Jeg ønsker et flot og fyldigt bryst men uden at det er brysterne der kommer med mig og at det er det eneste man ser! Jeg syntes ikke “små” silikonebryster er flotte, men det må heller ikke blive for vulgært.

jeg er en 80B nu, dog bliver den ikke fyldt helt ud foroven. Jeg er 165 og vejer 57 kg.
    blev enig med kirurgen om 425 ml mentor, runde, Highprofile – men nu er jeg blevet i tvivl efter at have læst andre med samme mål som mig vælge noget der er betydeligt mindre, erfaring/råd søges!! 🙏🏽

• Dette emne blev ændret 1 måned, 1 uge af Avatar of Mj26 Mj26.
    • Dette emne blev ændret 1 måned, 1 uge af Avatar of Mj26 Mj26.
    5
    24
    26. april

Hejsa 🙂

Det er så svært, det syntes jeg også selv. Jeg ville som udgangspunkt have så naturligt et bryst, som muligt. Det skulle se meget meget naturligt ud og jeg var SÅ bange for at det blev for stort. Jeg fik så 275 ml i. Er 164 og vejer 53 kg. Jeg var fuldstændig flad inden. Nu hvor de er blevet lavet, fortryder jeg rimelig meget, at de er blevet så små. Mere vil tydeligvis have mere desværre haha. Men når det er sagt, ville jeg til hver en tid, hellere. vågne op med lidt for små, end lidt for store.

Jeg er endt med at blive en C-skål. Hvis jeg skulle have mere i, ville det dog kun være 75 eller 100 ml. mere jeg skulle have i, da jeg stadig ikke bryder mig og det der storebrystet look – og ja, det jo subjektivt. Jeg tror du i mine øjne, vil få meget store bryster hvis du vælger 425 ml. Hvis det er det du går efter, er det jo super fint 🙂

Håber du kan bruge mit svar 😀

Held og lykke med det i hvertfald!

0
    4
    26. april

Hej Freja! Jeg har snakket med min kirurg og vi har aftalt at jeg tager 400ml istedet, fordi jeg gerne ville have de var en lille smule mindre i omkreds. Jeg syntes ikke de så kæmpe store ud da jeg prøvede dem og ville helst ikke have dem mindre, men det kommer selvfølgelig også an på ens bredde på brystet. Jeg er selv en 80B som ikke bliver fyldt ud foroven længere. Jeg er ihverfald helt rolig igen, men tak for svar! 🙂

3
    15
    27. april

Hej

Jeg ville ikke være nervøs med de 425 ml, men fint, hvis du tager de 400.

Jeg fik selv 400 ml i – jeg er 165 høj og vejer 50 kg. Var meget nervøs for om de blev for store, men nu knap 3 måneder efter operationen, hvor det hele er faldet til passer de bare perfekt til min krop.

Hvis alt går vel, bliver du helt vildt glad for dine nye bryster… det er jeg i hvert fald.

Held og lykke 🙂

0
    4
    27. april

Hej Linda! Tak skal du have 😊 Er glad for at hører at du er glad for dine 400ml nu hvor vi har samme højde! Nu har jeg endnu mere mod på at holde mig til de 400ml, syntes nemlig de virker lidt små når man kommer under 400ml, hvertfald da jeg prøvede implantater 🙂

• Dette svar blev ændret 1 måned af Avatar of Mj26 Mj26.
    • Dette svar blev ændret 1 måned af Avatar of Mj26 Mj26.
    0
    4
    27. april

Linda A: min kirurg siger at det ikke er rigtigt at der forsvinder nogle ml når man får det lagt under musklen. Syntes du dine 400ml virkede større til forundersøgelsen end nu? 🙂

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.