Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Abdominalplastik (maveplastik) I syv sind – tummy tuck eller ikke Tummy Tuck – erfaringer og meninger?flag

1.7k visninger

6 svar

2
    45

I syv sind - tummy tuck eller ikke Tummy Tuck - erfaringer og meninger?

Oct 2013

foto (1)foto (2)

Log ind for at se 2 billeder

56
    393
    Oct 2013

Hej,

Jeg står med samme problem som du. Har selv født 3 børn, tog kontakt til en kirurg som fortæller mig at hun ku sagtens operere mig, men så ville hun ’stjæle’ penge fra mig, for mit egentlige problem er løs bugvæg (gammeldags kaldet brok), det er mavesæk og tarmene som ‘vælter’ ud gennem mavemuakulaturen pga graviditet feks.
    Jeg tog til min læge på opfordring fra kirurgen, hun har så henvist mig til ultralyds skanning, for af/bekræfte.
    Sys du skal gøre det samme:)
    Hvis jeg har brok, så får jeg det lavet og senere hen ofre jeg nok en sjat penge på selve maveskindet.
    Når man får lavet brok, får man ofte lagt et ned ind, som holder indevoldene inde hvor de skal være.

Held og lykke:)

FU 26/5-13
    OP 4/7-13, 500 ml HP.
    163 cm, 56 kg.
    OP mave 27/1-14, 230 gram fjernet.
    OP 20/5-14, 800 ml HP.
    OP 2015, re op højre bryst pga muskel.
    2
    45
    Oct 2013

Jeg har ikke brok (er undersøgt for det), men en rectus diastase, altså at musklerne ikke har samlet sig nok efter sidste graviditet. Men det er blevet meget bedre på det sidste og derfor er jeg i tvivl, om jeg skal vælge operation.

4
    37
    Oct 2013

hej personligt ville jeg vælge at få syet musklerne sammen, så du ikke ser så gravid ud, men da du ingen strækmærker eller meget løs hud har, ville jeg ikke vælge den traditionelle metode hvor du for et langt ar osv. har læst mig til (mener det var gennem navlen man kunne gå igennem så syr de kun mave musklerne sammen så du undgår ar) dog er det ikke så mange klinkker der udfører denne moderne metode så du må tjekke hos de forskellige klinikker

2
    45
    Oct 2013

Der har jeg også været:-) den dygtige kirurg, der lavede mine bryster, foreslog en sådan op gennem navlen.
    Men måske folk ville læse, hvad jeg skriver:-) Beder blot om råd yd fra billederne…det er blevet langt bedre med musklerne, der er kun et lille hul på ca 1 cm nu. Er i tvivl, om en op overhovedet kan betale sig/er nødvendig??:-)

4
    37
    Oct 2013

hej jeg ville personligt få den lavet især hvis det går dig på….

0
    3
    26. april

@candy13 skrev:

hej personligt ville jeg vælge at få syet musklerne sammen, så du ikke ser så gravid ud, men da du ingen strækmærker eller meget løs hud har, ville jeg ikke vælge den traditionelle metode hvor du for et langt ar osv. har læst mig til (mener det var gennem navlen man kunne gå igennem så syr de kun  musklerne sammen så du undgår ar) dog er det ikke så mange klinkker der udfører denne moderne metode så du må tjekke hos de forskellige …

Hej hvordan kan man sy mavemusklerne sammen gennem navlen . Hilsen susanne

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.