Fora Brystoperation Hvornår falder de helt nedflag

0 visninger

4 svar

0
    3

Hvornår falder de helt ned

2. september

Hej med jer

Jeg er lidt i tvivl jeg fik lavet bfo den 13 august.

Fik lagt 380 ml ind motiva dem ergonomix mit spørgsmål er bliver de mere runde nedadtil  og syntes ikke de virker så store, de er stadig ømme og lidt hårde og kan man regne med formen som de er nu?

Fik 380 ml

Log ind for at se 1 billede

• Dette emne blev ændret 3 uger, 1 dag af Avatar of Dino0111 Mbh0111.
    • Dette emne blev ændret 3 uger, 1 dag af Avatar of Dino0111 Mbh0111.
    5
    23
    3. september

@Mbh0111 skrev:

Hej med jer

Jeg er lidt i tvivl jeg fik lavet bfo den 13 august.

Fik lagt 380 ml ind motiva dem ergonomix mit spørgsmål er bliver de mere runde nedadtil  og syntes ikke de virker så store, de er stadig ømme og lidt hårde og kan man regne med formen som de er nu?

Fik 380 ml

<ul id=”bbp-topic-revision-log-366319″ class=”bbp-topic-revision-log”>
    <li id=”bbp-topic-revision-log-366319-item-366320″ class=”bbp-topic-revision-log-item”>Dette emne blev ændret 14 timer, 40 min af  .

<ul id=”bbp-topic-revision-log-366319″ class=”bbp-topic-revision-log”>
    <li id=”bbp-topic-revision-log-366319-item-366320″ class=”bbp-topic-revision-log-item”>Dette emne blev ændret 14 timer, 40 min af  .

Jeg vil sige, (selvom jeg ikke er blevet opereret endnu) at der kan vidst gå op til 3 måneder før du kan regne med det endelig resultat, og hvad jeg kan se, er du stadigvæk meget hævet. For mig ligner det nærmest stadigvæk at de sidder helt oppe endnu, og din muskel ikke er faldet til ro endnu; (Se røde halvmåner) Det ligner det er din muskel der sidder ovenpå implantatet. Når de ikke er hævet mere og huden giver sig, så vil implantatet også sænkes mere og blive mere blødt, det tror jeg helt sikkert, men jeg er ikke læge, så jeg er ikke erfaren til at kunne svare 100

Log ind for at se 1 billede

26 år, 159 cm, 65 kg
    Operationsdato: 7. 9. 2020
    Sted: AK Nygart
    Str: 340 ml/ Motiva Ergonomix Demi
    0
    3
    3. september

Det giver meget god mening ?

11
    29
    3. september

Jeg har fået samme mærke i, bare lidt større. Men jeg har fået BH strop og skal går med den 24/7 i 6 uger, og den synes jeg har hjulpet på at de er faldet ned hurtigere. De bliver konstant presset ned  og presset sammen.

Har du også sådan en strop eller kun BH, og har du været til kontrol efter 14 dage?

40 år, 168 cm, 64 kg
    BFO: 8. august 2020 Cerix
    Læge: Stig-Frederik
    Motiva Ergonomix 425 cc
    0
    3
    3. september

Hejsa

Har kun fået bh, og først kontrol når der er gået 3 mdr

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.