Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Intimkirurgi HVOR? – Intimkirurgi, Reduktion af inderste kønslæber.flag

247 visninger

1 svar

2
    14

HVOR? - Intimkirurgi, Reduktion af inderste kønslæber.

Dec 2017

Hej allesammen 

Jeg har nu i mange, mange år (fra 13-15 års alderen og til nu – 24 år) vidst at jeg ville have foretaget dette indgreb og har nu besluttet at det (hvis muligt), skal ske denne sommer! (sommeren ’18). Da vil jeg være fyldt 25 år og derfor også være helt færdigudviklet dernede. Inden da vil jeg gerne besøge nogle forskellige klinikker for at finde det sted jeg føler mig mest tryg ved, jeg kan godt lide at gøre mit forarbejde og derudover er det selvfølgelig en helt vanvittig stor grænse for mig og jeg skal virkelig finde modet frem, puha..

Jeg har været hele turen igennem for flere år siden, med at blive tjekket af lægen og henvist til gynækologer, 2 stks., og fået afslag som så mange andre, på trods af at alle har kunne se at de var store. Faktisk har jeg også været til en enkelt konsultation privat, hos “Citylaser” i sverige for en 3 års tid siden. Det er et stort problem både fysisk og psykisk, jeg går b.la med et indlæg i trusserne hver evig eneste dag for at holde “det hele” på plads så det ikke kommer i klemme.

Nå men jeg har i hvert fald glemt alt om den offentlige vej, og vil i virkeligheden også gerne betale prisen for selv at kunne vælge sted osv., og her kommer mit spørgsmål så ind i billedet. HVOR har i fået foretaget indgrebet og hvordan er jeres erfaringer derfra? Jeg kan se at langt de fleste skriver HCA klinikken, men tænker at der må være andre gode steder? Også gerne udenfor DK, alt har interesse, kroppen og helbredet kommer før alt andet.

Hvis du har læst med helt til nu, så tusind tak fordi du gad og ALLE andre erfaringer med emnet modtages ligeledes med kyshånd! 

De bedste hilsner,
    Anila

Log ind for at se 1 billede

• Dette emne blev ændret 3 år, 6 måneder af Avatar of Anila Anila.
    1
    3
    Sep 2018

Jeg står i præcis samme situation og vil også gerne vide, hvor andre har fået det gjort – gerne i KBH, da jeg bor der 🙂

Vil også gerne høre om dem, der har fået det gjort gennem det offentlige. Hvilke steder, fik I det lavet?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.